@Cin. wrote:
Ja dat is dan weer het positieve eraan! Veel “klussen” hahaha
Jaaaa dat is fijn he!! :lol:
En ook nog is voor een heel leuk doel ook!!

Komt goed, we houden moed!!

@Cin. wrote:
Ja dat is dan weer het positieve eraan! Veel “klussen” hahaha
Sase wat een onwijs leuke verrassing :inlove:
Wat gaaf dat het er twee zijn en dat je al een stuk verder bent dan gedacht.
Sase! Proficiat, wat leuk joh!!!
cin: balen!!! op naar volgende ronde!!
Patricia: ik woon in Krimpen aan den IJssel, vlak bij Rotterdam
Mirag: spannend weer, ik :thumbup: :thumbdown:
Angela: leuke foto’s
Cin: jammer hoor :hug: veel succes in de volgende ronde
Sem/Lins: ik hoop niet dat het bij mij ook zo heftig wordt
Wij hebben hier ook een wii en vind het onwijs leuk om op de balanceboard te staan met wii fit. Zal eens kijken naar dat spel active wie weet is het ook wat voor mij.
Nintendo ds speel ik tussendoor vaak. Sase ik heb dat spel waar jij het over hebt, weet alleen niet hoe ik het bij jou kan krijgen.
Lins: en wat zei de dokter over je man en zijn slaapproblemen??
Hier nog steeds geen ongi, met heel vaak plassen en heb steeds pijn in mijn (.)(.), ik wordt gek van mijn lichaam…
Al een test gedaan?
Oke dan. Kun je nog wachten?
Altijd zo’n rot tijd he!
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus het is helemaal nieuw en super spannend :mrgreen:
Ik duim voor je! Dat zaterdag de test hartstikke positief zou zijn!!!
Ik hoop het ook maar ik ga er nu nog maar gewoon vanuit dat mijn cyclus langer is daar het ontpillen dan komt de klap minder hard aan.
patripiex: mijn man moet het wat rustiger aan doen… en met iemand gaan praten. en als hij weer gaat werken ook met zijn baas praten dat er het een en ander moet veranderen. hij heeft slaaptabletten gekregen en een nieuwe puffer omdat hij ook net een longfunctie had gedaan die niet helemaal goed was…maar we blijven positief…hebben al zoveel mee gemaakt dat dit er ook wel bij kan!!
Lins. Sterkte meid!
Patri. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Is altijd wel hendig een regelmatige cyclus ja. Ik baal er dan ook ontzettend van dat het doorgezet heeft bij mij!
cin: nu baal je…dat gevoel is over 3 dagen weg…dan zet je een knop om voor de volgende ronde…
toen ik vanmorgen bij de huisarts voor mijn man was gelijk even gevraagd voor mij…omdat ik zo bang ben en tegen zwangerschap en bevalling op zie is het mogelijk om bij de verloskundige een pre gesprek te hebben…dus eigenlijk voor je zwanger bent. gewoon kennismaken en praten over wat je kan verwachten etc…dus heb een mail gestuurd en wacht af wanneer we terecht kunnen…ik hoop dat ze iets kunnen weg nemen aan angsten!
Lins. Waar ben je precies bang voor?
Ja weet ik dat dat gevoel dadelijk weg is, is maar goed ook eigenlijk.
Och ik kan nu alvast meegenieten met mijn zus, dus komt helemaal goed :thumbup:
cin: ik heb in het verleden last van paniekaanvallen gehad… en ik ben bang dat door het onbekende ik een terugval krijg… verder omdat bijwerkingen van zwangerschap ook duizeligheid kunnen zijn wat ik dan weer link met…en ik kan niet tegen bloed en mijn pijngrens ligt heeeel laag… dat dus met betrekking tot bevallen… ben ook bang dat als ik die terugval krijg ik dus een depressie krijg na bevalling… (dat is weer iets wat mijn schoonmoeder had in 1988 na de geboorte van mijn man en zichzelf van het leven beroof) dus ook al heb ik geen link met haar,toch door mijn geschiedenis…
je voelt je er gewoon onzeker in…het ene moment voel ik me super sterk en het andere moment wil ik t niet meer…
Meid! Kan me voorstellen dat je dan de angst hebt.
Moet wel zeggen, dat ik het super goed van je vind dat je dat nu al aangeeft. Veel mensen zeggen dat niet, erkennen het niet en komen daardoor laterna weer in de “problemen” met hun gedachten/gevoel.
:hug:
@Tweet wrote:
@Eros wrote:
@Hier geen bloed meer gezien, dus wat het nu was, zou het niet weten!
Heb nog steeds spierpijn in mijn benen, maar heb nu ook ontzettende last van mijn rug! Toch misschien iets teveel gedaan met de Wii!
Innesteling??? :think:![]()
Cin;
balen meid maar weer op naar de volgende ronde :hug:
@ lns.i k heb ook zo een pre gesprek gehad omdat ik graag thuis wil bevallen maar 70% kans heb op zwangerschapsdiabetes… zijn leuke gesprekken hoor!