Sase; dat worden weer tranen bij schoonvader LEUK!!
Mirag voor jouw wordt het ook spannend
wanneer ga je testen??
Ja Angela; vertel mij wat!!! :mrgreen: Ik hoop me te pletter
heb net in de stad het boek van kluun gekocht.
als het bij ons zover is geef ik hub deze samen met de test :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als ik niet ongi word dan ga ik na het weekend testen denk ik. Dan mag ik eindelijk ook es zoān ding gaan kopen
Oja en een super sweet m*xx pakje gekocht voor mijn achterneefje :inlove: :inlove:
voor nieuw fotoās van mijn doggy met mijn nieuwe cam kijk in het SF :mrgreen:
Hoe plaats je die fotoās Angela??
Leuke fotoās!!! Maar mijn doggie is leuker (grapje!! maar wel minstens even leuk :lol: )
@ Angela_84: wat een droppie :inlove:
Mooie fotoās hoor!! Hele goeie kwaliteit cam heb je dan :thumbup:
sase: gaaf!!! 2 wauw en verder als dat je dachtā¦was je er voor dan zo weinig ongi??en in het begin dan geen klachten gehadā¦
@Patricia, ik woon zelf in Alphen aan den Rijn, maar ga voor onze hond en poes naar een dierenarts in Leiderdorp! Mijn stiefvader heeft ook een restaurant in Leiderdorp.
@Tweet, :hug: !
@Sase, gefeliciteerd meid! Een tweeling, super leuk!
@Hier geen bloed meer gezien, dus wat het nu was, zou het niet weten!
Heb nog steeds spierpijn in mijn benen, maar heb nu ook ontzettende last van mijn rug! Toch misschien iets teveel gedaan met de Wii!
@sase0507 wrote:
Tweet: had jou verhaal nog niet gezienā¦en kom ik er weer zo enthousiast instuiteren⦠:wall: ā¦in ieder geval een hele dikke knuffel van hier :hug:
Mutske!! Geniet jij nou maar lekker van dit GROTE nieuws!!! :-* :-* :-*
@Eros wrote:
@Hier geen bloed meer gezien, dus wat het nu was, zou het niet weten!
Heb nog steeds spierpijn in mijn benen, maar heb nu ook ontzettende last van mijn rug! Toch misschien iets teveel gedaan met de Wii!
Innesteling??? :think:

sem: mijn eerste ongi na stoppen met pil was echt heftigā¦heb er wel een aantal pakken maandverband doorheen geslagenā¦
nu heb ik mijn tweede ongi en dit is echt heeeel anders weinig buikpijn weinig ongi⦠en dus weinig maandverband is dat ik verwissel omdat ik het vies vind lang in t houdenā¦
tweet: hou jij je nu voelt voel ik me voor ik zwanger word⦠onzeker en twijfel sago of druk etcā¦dus ik hoop dat het straks juist minder isā¦
maar komt ook goed met jou weet ik zeker!!!
Zolang ik jullie heb, sla ik me overal doorheen!
Helaas hier is het net doorgebroken :evil:
Cin :hug: Jammer meis, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
Aaaaah Jammer Cin :hug:
Balen!!
Nou samen op naar de volgende rondeā¦
Na je :twisted: weer lekker veel klussen en veel
:-*
Ja dat is dan weer het positieve eraan! Veel āklussenā hahaha
@lins wrote:
sem: mijn eerste ongi na stoppen met pil was echt heftigā¦heb er wel een aantal pakken maandverband doorheen geslagenā¦
nu heb ik mijn tweede ongi en dit is echt heeeel anders weinig buikpijn weinig ongi⦠en dus weinig maandverband is dat ik verwissel omdat ik het vies vind lang in t houdenā¦
tweet: hou jij je nu voelt voel ik me voor ik zwanger word⦠onzeker en twijfel sago of druk etcā¦dus ik hoop dat het straks juist minder isā¦
maar komt ook goed met jou weet ik zeker!!!
Ok Lins,
dit is dus me 2e keer :twisted: sinds ik gestopt ben met de pil, vorige maand was het al erg, maar deze maand is het nog veel ergerā¦
Ik sla er nu ook pakken maandverband doorheen!!
Vind het ook geen pretje als ik ze te lang in hebā¦
Maja goed, weet niet wat ik ervan moet denken, maar zal vast wel goed komen

-x-