Komt wel goed Tweet!! :hug:
Dat klinkt ongeveer als die reclame, alleen mis ik het glaasje drinken nog…
Hihi… Die moet je er dan maar even bij denken Tweet :lol:
Jeetje dames, wat is me :twisted: heftig deze maand… Pffff…
Echt pijn aan me buik en wat een verlies zeg…
Kan beter de blijven zitten op me stoel de hele dag :roll:
Vorige maand had ik ook wel last alleen niet zo heftig als nu…
Is dat altijd zo als je gestopt bent met de pil??
Lekker lui zitten blijven dan!
Geen idee of dat normaal is na het stoppen met de pil, sorry… :hug:
Heb het wel vaker gehoord volgens mij… :think:
Geeft niet joh… Maar vroeg het me gewoon af… :lol:
Kan me namelijk niet meer herinneren dat ik ooit zo heftig :twisted: ben geweest…
Maaaar zal ook wel weer goed komen :mrgreen:
Ik blijf lekker lui zitten vandaag!! Laat me collega’s wel voor me lopen hihi :roll:
Groot gelijk… 8)
Dames kwam alleen even melden dat de ongi hier nog niet is begonnen.
Ben gewoon zenuwachtig nu :lol: want ik heb ook nog geen ongi kwaaltjes.
Cin hoe is het bij jou???
Tweet: kop op, het komt allemaal wel goed niet zo onzeker zijn hoor :hug:
Sem: balen zeg dat het zo heftig is, hopelijk ben je er weer snel vanaf.
Ga nu snel weer verder werken en klets vanavond weer verder.
even ego:
werd gebeld of mijn werk of ik eerder kon…natuuuuuuuuurlijk kon dat iov mijn baas…
en zie banner en onderschrift!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
zal viriendlief vragen de echo te scannen vanaaf…kom zo weer…
Geniet er maar van samen Sase!!! :inlove:
Tweet: had jou verhaal nog niet gezien…en kom ik er weer zo enthousiast instuiteren… :wall: …in ieder geval een hele dikke knuffel van hier :hug:
ZIJN HET ER TWEE>?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :inlove:
wooow (gilt de boel bij elkaar)
wat goed! watl euk! wat super!!!
kus kus kus en dikke zoen!
en ook nog verder dan gedacht!! super!
Goeiemiddag allemaal!!
Waaaaaaaaaah Sase!! Wat leuk!!! En wat een verrassing joh!! Rust maar lekker uit nu dan die negen maanden; jullie zullen daarna de handjes wel vol hebben hihi.
Vroeg jij ook wat voor werk ik deed? Nou ik ben ambulant begeleider bij gezinnen die een kind hebben met een handicap. Die handicaps gaan van autisme, tot verstandelijke beperking en / of lichamelijk beperkt. Erg leuk werk!!
Tweet; succes met je hormoontjes! Als het even niet gaat kom je het hier maar gewoon spuien!!! Jij maakte ons vrolijk met je enthousiasme en wij proberen dat bij jou als het niet zo lekker gaat. Deal??
Gisteravond had ik krampen in mijn onderbuik; ik dacht oh nee he toch geen ongesteldheid!!! Maar even later was het over en nergens geen last meer van gehad. Ik heb wel het gevoel dat mijn (.)(.) groter zijn momenteel. Ik slaap altijd op mijn buik (nu kan dat nog) en ze zaten me gewoon in de weg vannacht. Nog twee dagen geduld…
spannend mirag!
sase wooehoe!!!twee!!!Super
en ook nog veel verder dan je dacht :think:
misschien stomme vraag hoor,maar hoe kan dat nou???
was je wel gewoon ongi dan??
@ Sasse: WAT LEUK!!! :inlove: en nog verder dan gedacht… :thumbup:
Ben benieuwd naar de echo!!
@ Patripiex :thumbup: Spannend hoor!! Had ik dus ook de kriebels haha, maar hoop toch echt dat bij jou de :twisted: wel weg blijft!!
@ Mirag: Spannend hoor!!
Ja ik slaap ook altijd op me buik dus dat word wat als ik ( ooit ) zwanger ben hahaha…
@ Patripiex: Thanks!! Nog steeds geen :twisted: ??
OOO ben nog helemaal aan het stuiteren…
Meiden dank jullie wel voor jullie felicitaties :-* :-* :-*
angela: officieel zijn wij voor het echie gegaan in april…maarrr
ik heb toen wel een hele korte menstruatie gehad en raar maar dacht er verder niet over na,zal wel van het stoppen komen al een maand eerder dat soort dingen…achteraf toen ik afspraak had en zij vroeg naar laatste menstruatie dacht ik er ineens aan en VK beaamde dat het wel zou kunnen eventueel…en ja het was ook nog zo…
Miraq:ja ik vroeg dat idd van dat werk…klinkt idd ook wel erg leuk je werk. ja idd zal wel druk worden :mrgreen:
Yleron: :inlove:
vind het ook wel eng hoor…tis een eeneiige twin zoals het er nu uitziet en daar zitten natuurlijk ook risico’s aan…VK vond het werl erg leuk dat er tweeling bij zat bij haar afstudeeropdracht maar moet nog even kijken of ik wel bij haar kan blijven of dat ik ivm tweeling toch naar de Gyn moet…kan ook eerst vk zijn en op het laatst naar de gyn…
ga zo naar ouders en sschoonouders…ga ze nog meer verassen :inlove:
ow zelfs ik zit te stuiteren :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: