Ben terug van naailes, even snel bijgelezen maar ben te moe om te reageren. Morgen kom ik weer even bijkletsen.
Nog geen ongi hier, nu de nacht afwachten.
:lol: :lol: :lol: manlief kwam net ff meegluren:
“Hoe is t met je groene balkje?” (=banner) :inlove:
hahaha.
Zo ik ga ook slapen, morgen naar de dierentuin in Rhenen.
Ook ik moet de wacht maar afwachten en kijken wat morgen brengt!
Truste allemaal!
cin en patripiex: hopelijk blijft het weg!!!
@Angela_84 wrote:
Ylerion en tweet:
hebben jullie alles al geregeld voor de bruiloft???
Zo goed als alles inmiddels gelukkig ja! Eind juni nog kijken voor kleding voor de beide kids, en dan is het klaar geloof ik! :inlove:
Goedemorgen!
Jij was er al vroeg bij Tweet!
Sase heel veel succes en plezier vandaag bij je echo!
Is er al weer getest?
Ik ga aan t werk, maar ik kan het vast niet laten om zo af en toe hier weer even te komen spieken. Vanmiddag moet ik nog gaan shoppen voor de begrafenis, kwam er net achter dat ik eigenlijk helemaal niks meer in mn kast heb hangen dat een beetje gepast is :oops:
Mja, alweer vroeg… Dit keer vannacht meerdere malen wakker geworden, maar wel weer in slaap kunnen komen, maar om vijf uur was het gedaan met slapen… :wall:
dat is echt balen :hug: :hug: Hoe hou je het vol??? :o
@ Bieslookje :hug: Vervelend!! Hopelijk hou je er geen last van…
@ Eros Jaaaa wij hebben ook de wii fit echt ZO leuk!!
Echt verslafend!! :lol:
@ Cin Hopen dat het weg blijft ik duim voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wij zijn ook om de dag aan het klussen en in de vruchtbare dagen soms wel meerdere keren op een dag :oops:
Maar tis voor een goed doel en tis nog lekker ook hahahaha :mrgreen:
Fijne dag dames!! :-*
@sanne062 wrote:
dat is echt balen :hug: :hug: Hoe hou je het vol??? :o
Dat vraag ik me ook af ja… :roll:
Lins, ik woon in leiderdorp.
:-*
goedenmorgen,
Wij wilde vandaag naar dierentuin gaan,maar het is hier echt :silenced: weer!!!bleh
vanavond zouden we op kraamvisite gaan bij mijn neef maar dat hebben we maar naar vanmiddag geschoven
er is toch buiten niks te doen met dit weer :snooty:
Ik moet alleen nog een cadeautje kopen en ik heb echt geen ideen wat
ben ineens inspiratieloos :think:
hebben jullie nog leuke ideeen???
sase veel plezier.
ik hoop dat je iets te zien krijgt
kraamdagboek?
een boek over het eerste jaar van een kind?
Even ego: Moet momenteel veel moeite doen om positief te blijven over de zwangerschap. Ben echt zo idioot onzeker… Stom is dat… Normaal ben ik altijd heel sterk en sta ik stevig in mijn schoenen, maar nu ik zwanger ben, lijkt daar maar weinig van over te blijven… :oops:
@Tweet wrote:
Even ego: Moet momenteel veel moeite doen om positief te blijven over de zwangerschap. Ben echt zo idioot onzeker…:hug: :hug: komt wel goed tweetStom is dat… Normaal ben ik altijd heel sterk en sta ik stevig in mijn schoenen, maar nu ik zwanger ben, lijkt daar maar weinig van over te blijven… :oops:
@ tweet… hormoontjes he? is echt vokomen normaal.
@ angela, ja ik heb alles geregeld voor de bruiloft… gisteren de ringen definitief besteld en de jurkjes voor de bruidsmeisjes zijn gisteren ook binnen gekomen… meteen alle dames maaar even aangepast enzo (en foto’s gemaakt hihi).
wij hebben geen Wii. kunnen we niet betalen helaas dus we moeten het doen met een bezoekje aan de wii van mijn ouders… maar dat vind ik minder haha. ik ga toch niet Wiien als ik op bezoek ben. ik speel World of Warcraft. vind ik ook leuk! niet zo fit, maar je blijft wel scherp hihi.
wij hebben het tot nu toe om de dag gedaan. dat had de vk mij al gezegd dat dat het beste was om te doen. t zaad leeft zolang wel en zo is de kwaliteit ook goed haha.
Mja, wisselingen in de hormoonhuishouding zijn niet zo goed voor iemand met mijn achtergrond helaas…
Nog een maand, dan hebben we de eerste controle gehad, en de echo, en dan weten we hopelijk dat alles goed is met onze kleine spruit… Hopelijk kan ik het dan allemaal weer wat beter aan…
ja die hormonen waaren voor mij ook heel heftig.
ik was mijn vertrouwen compleet kwijt in hub. maar dat komt omdat ik een rottijd met mijn ex achter de rug heb. ik heb echt hubs geduld op de proef gezet :oops: maar hij snapte het gelukkig
Hier ook inderdaad Ylerion, al twijfel ik niet aan hem of zijn oprechtheid en eerlijkheid of zo… Ben gewoon vooral heel erg onmogelijk in de omgang doordat ik zo onzeker en gestressed ben… :roll: