Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

Ohhhhhhhhhh D-Day has arrived!!! :shock: Mijn ouders bellen als ze vertrekken vanuit Friesland, dus dan heb ik nog ongeveer twee en een half uur om mijn gezicht in de plooi te krijgen… En dan nog wachten totdat de kleine meid de deur uit is naar haar logeeradres, en pas bij het avondeten vanavond gaan we het waarschijnlijk vertellen!!! :inlove:

Patri: Enenenenenenen??? :pray:

Samen/alleen testen: Ik heb alleen getest, omdat mijn lief aangaf dat hij graag door mij verrast wilde worden, als we zwanger zouden zijn…

he meiden

goedemorgen

vandaag weer een lekker klusdag op et programma… :twisted: …eigenlijk is het veel te mooi weer maar ja…(maar goed ik ga nu als smoes gebruiken dat ik niet te zwaar werk mag doen enz :oops: :oops: :oops: ) ach kleine dingen en lekker voor koffie en broodjes zorgen is ook goed toch?

Patriepix: :pray: ik probeer tussendoor nog even te spieken :pray:

tweet: Hoe gaat het nu met jou…?

Bieslookje: hoop dat je vannacht beter hebt geslapen…

Mirag: dus je wacht echt? :wink: ik ga dan weer heel hard verder met duimen :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Matjso: hoe wat het kamp?

angela: ik maak altijd de hapjes voor iedereen…er stond laatst bij het onderdeel keukentafel op dit forum een vraga over hapjes…daar stonden heel veel ideen in…ik maak altijd van alles en nog wat…sandwiches idd met divers beleg en dan het vierkante witbrood in 4 driehoekjes snijden…leuke prikker erdoor met daarop een cherry of aarbei en staat ook nog superleuk…beleg varieert van zalm met ei,filetamerican met ei uitjes en komkommer, kipkerrysalade met sla,brie met komkommer enz enz enz…is altijd groot succes. of a la traktatie op basisscholen met ook een hit op verjaardagen: halve meloen (gewoon suikermeloen kan net net goed> alufolie erom heen en dan allemaal spiesjes maken: lekker vooral nu fruitspiesen (aarbei,meloen druif bijv blijft ook nog goed) ,een met kaas komkommmer en worst, eentje met tomaatje komkommmer bolltje roomkaas, cocktailworstjes voor evt kids enz…op een blad en daaromheen de "normale"hapjes en het stata ook weer leuk…succes…

groetjes verder vandaag en geniet van de zon :-*

Hey Sase goedemorgen!

Hier gaat het wel. Beetje gespannen voor als mijn ouders komen, en erg slecht geslapen weer, al lag ik nu wel tot half negen in bed in plaats van vijf of zes uur! :wink: Het is in ieder geval schitterend weer, dus maar proberen ook een zonnetje in mijn hoofd te houden! :inlove:

Hoe is het met jou? Realiseer je je al dat je er dalijk twee gaat krijgen? :wink:

Ik heb getest maar helaas was deze ook negatief :cry:

Wel jammer maar ik had me er al op ingesteld dus de klap is wat minder hard. Ga nu maar wachten tot ik ongi wordt en anders wil ik woensdag weer testen want langer kan ik niet wachten.

Pat: :hug: :hug: :hug: Jammer lieverd!

Patri. :hug: Jammer meid!

Tweet: spannend hoor, ik hoop dat je zo lang je gezicht in de plooi kan houden. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Bieslookje: rustig aan doen hoor met je bekken, vervelend dat je zo’n last heb.

Sase: ik zou als ik jou was niet meer meeklussen hoor, je hebt er nu twee in je buik en moet rustig aan doen :smiley:

Wij gaan nu weg, lekker shoppen voor een vis, ik kom vanmiddag even kijken.

Ben benieuwd of Mirag nog gaat testen vandaag.

ARRRRRRGGGGGGGG!!! Ze vertrekken al over een kwartier!!! :shock:

Wij gaan dus gauw aan de slag in de schuur, want die zouden we op gaan ruimen voordat zij kwamen, alvast voor de verhuizing…

Tot volgende week meiden!!! :-*

Tweet. Succes met opruimen enne veel plezier met je ouders!

Patri. Shop ze voor een vis!

@ De rest. hoe is het met iedereen?

Fijn weekend allemaal.

Tweet, veel plezier!!

Mirag??

Patripiex :hug:

HIer verder ff niet zo veel te melden, ben druk. :-*

zo ik kom ook maar weer eens wat van me laten horen. Wij hebben gister de opa van mn man begraven. Ondank dat t natuurlijk nit leuk is, was het wel een hele mooie dag en een heel mooi afscheid. Vandaag moet het huisje leeggehaald worden, dus daar zijn we ook lekker druk mee. Ik ben hier daardoor ook niet zo veel :?

Tweet succes met opruimen en heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met je ouders. Ik ben erg benieuwd naar hun reactie en ik hoop dat je je zo lang goed kan houden hoor! Maar hoe dan ook ze zullen vast ontzettend blij zijn met het nieuws!

Patripiex :hug: Balen zeg, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

sanne, gecondoleerd, veel sterkte deze tijd.

tweet…spannend, lukt het met opruimen?

patripiex, jammer ik had het zo gehoopt.

vannacht heb ik heerlijk geslapen, was wel fijn na die nacht ervoor.

vanavond komen vrienden en gaan we bbq-en, dus ik ben weer weg, even opruimen, poetsen, vanalles klaarmaken, enz

Zo wij zijn weer terug, hebben twee schattige kleine witte visjes meegenomen want we konden niet echt een mooie grote vinden.

Ik heb wel goed nieuws, ik ben :twisted: geworden!!!

Eindelijk duidelijkheid en nu op naar de volgende ronde :lol:

patripiex, toch jammer, maar wel fijn dat het dan nu heeft doorgezet, kun je de volgende ronde weer in :wink:

patri: je weet nu waar je aan toe bent!op naar de volgende ronde!!

tweet: veel plezier vanav!!! ben benieuwd hoe ze reageren!

waar is matsjo??nog aan het uitrusten???

sanne: nogmaals gecondoleerd…

cin fijn weekend

sase: rustig aan hihi

Ik zie opeens dat mijn Nod nog op 20 mei staat, maar die mag inmiddels echt naar helemaal 29 juni pas… 8)

minniemin: dan kan je het beste ff een pbtje sturen naar matsjo die kan dat wijzigen…

Ik zet die van mij op 30 juni, precies midden in mijn vakantie :lol:

(heb het al gepb’t naar Matsjo)

Wij gaan nu gezellig gourmetten, eigenlijk ben ik aan de lijn maar ik heb wel een uitzondering verdiend dus ik doe lekker mee…

@lins wrote:

minniemin: dan kan je het beste ff een pbtje sturen naar matsjo die kan dat wijzigen…
Oh, okee, dat wist ik niet, dank je wel! :slight_smile: