Maart/aprilstoppers '09 duimen heel hard voor Sase! Deel 15*

:hug: lins

@lins wrote:

ik heb gisteren en vandaag best last van mijn buik gehad…

steken links onderin en best lang en heftig…onderboek alsof het een heftige menstuatie is…ik ga me dan zo zorgen maken…misschien is het wel buiten baarmoederlijk of krijg ik miskraam…besef is er nu dat ik zwanger ben …maar daarmee ook de onzekerheden…

:hug: :hug: :hug: knuffel meid!

@Tweet wrote:

Mijn stiefzoon blijkt vorige week de ene dag iemand uit zijn klas uitgescholden te hebben voor homo*, en de volgende dag iemand anders voor kutmarokkaan*. En ik ben al mijn hele leven fel tegen op discriminatie in welke vorm dan ook. Mijn stiefvader is Nigeriaans, mijn broer is homo, ik ben zelf bisexueel, heb gekleurde vrienden, enzovoorts… Momenteel ben ik zo verschrikkelijk boos dat ik echt niet voor mijzelf in sta… Dit soort dingen tolereer ik pertinent niet… En dan komt het uit de mond van een kind dat ik mede op moet voeden…

Sterkte daarmee Tweet.

Kan me goed voorstellen dat je hierdoor een beetje er vanaf bent.

Zou ik ook zijn!

Heb je al gevraagt waarom hij dit gedaan heeft?

Hij wist wel wat het betekende he?!

Pff lijkt me best moeilijk bij je kind!

tweet balen zeg!! tja… wat moet je daar aan doen he…lijkt me moeilijk een straf ervoor vinden…en uit te leggen dat dat soort dingen niet kunnen…

Lins meid, hoe is het nu met je???

Lins: Knuffie! En als je het echt niet vertrouwt, gewoon HA of VK bellen hoor, daar zijn ze voor tenslotte!!!

Ego:

Morgenavond komen de exvrouw van mijn man, en haar vriend, hier praten over wat er gebeurd is, en wat we er aan gaan doen, en naar aanleiding daarvan zullen we met M gaan praten met zijn vieren, en met zijn vieren een blok tegenover hem vormen. Ook zijn moeder is hierdoor volledig van de kaart, en heeft ook aangegeven hier fel op tegen te zijn…

Mijn man vroeg M daarstraks of hij nog iets speciaals te vertellen had over school, maar M wil alleen de leuke dingen vertellen…

We hebben echt geen idee wat er is gebeurd op school, dat hij zo doet. Daarom zijn we ook van plan een gesprek aan te vragen met zijn leraar, om zijn bevindingen met ons te delen, en bijvoorbeeld te kijken naar hoe M in de klas valt, hoe de relatie is tussen M en zijn klasgenoten en andere schoolgenoten…

Ik ben een gebroken mens… Hij discrimineert hiermee voor mijn gevoel ook mijn familie, en dat is iets dat ik hem absoluut niet zomaar zal kunnen vergeven. Waar ik voorheen zielsveel van dit jongetje hield, twijfel ik nu heel erg aan of ik ooit nog wel weer van hem zal leren houden, of ik hem uberhaupt nog wel met mijn familie om wil laten gaan. Zelfs al weet ik dat hij echt zielsveel van mijn stiefvader houdt, en ik dat elke keer heel duidelijk in zijn ogen heb kunnen zien schitteren als M mijn stiefvader weer zag… En zelfs al besef ik me echt wel, dat hij het vast niet zo kwetsend bedoeld heeft, als dat het eigenlijk is. Dat hij vast niet doorheeft, wat hij hiermee gezegd heeft…

Ik moet dit kindje mede opvoeden, ik ben mede verantwoordelijk voor dit jongetje, en dan zegt hij zulke kwetsende dingen…

Ik snap er geen moer van, echt niet… :cry:

@Tweet wrote:

Ego:

Morgenavond komen de exvrouw van mijn man, en haar vriend, hier praten over wat er gebeurd is, en wat we er aan gaan doen, en naar aanleiding daarvan zullen we met M gaan praten met zijn vieren, en met zijn vieren een blok tegenover hem vormen. Ook zijn moeder is hierdoor volledig van de kaart, en heeft ook aangegeven hier fel op tegen te zijn…

Mijn man vroeg M daarstraks of hij nog iets speciaals te vertellen had over school, maar M wil alleen de leuke dingen vertellen…

We hebben echt geen idee wat er is gebeurd op school, dat hij zo doet. Daarom zijn we ook van plan een gesprek aan te vragen met zijn leraar, om zijn bevindingen met ons te delen, en bijvoorbeeld te kijken naar hoe M in de klas valt, hoe de relatie is tussen M en zijn klasgenoten en andere schoolgenoten…

Ik ben een gebroken mens… Hij discrimineert hiermee voor mijn gevoel ook mijn familie, en dat is iets dat ik hem absoluut niet zomaar zal kunnen vergeven. Waar ik voorheen zielsveel van dit jongetje hield, twijfel ik nu heel erg aan of ik ooit nog wel weer van hem zal leren houden, of ik hem uberhaupt nog wel met mijn familie om wil laten gaan. Zelfs al weet ik dat hij echt zielsveel van mijn stiefvader houdt, en ik dat elke keer heel duidelijk in zijn ogen heb kunnen zien schitteren als M mijn stiefvader weer zag… En zelfs al besef ik me echt wel, dat hij het vast niet zo kwetsend bedoeld heeft, als dat het eigenlijk is. Dat hij vast niet doorheeft, wat hij hiermee gezegd heeft…

Ik moet dit kindje mede opvoeden, ik ben mede verantwoordelijk voor dit jongetje, en dan zegt hij zulke kwetsende dingen…

Ik snap er geen moer van, echt niet… :cry:

En als je hem dit ook uitlegt, in een gesprek van 1 op 1?

Niet waar iedereen bij is, maar echt even jij en hij bij elkaar in gesprek. Misschien luisterd hij dan wel goed en beseft hj hoe en wat…,

:hug: :hug: :hug:

Hetgeen een kind het meest raakt is laten zien hoe teleurgesteld jullie in hem zijn. Dat jullie dit nooit van hem hadden verwacht en dat jullie er echt heel erg verdrietig over zijn.

Geen kind wil zijn (stief)ouders ongelukkig maken.

Idd vragen naar school. Met wat voor vriendjes gaat hij om. Leren zij hem die dingen te zeggen? Hoe is hij in de groep? Is hij een buitenbeentje? Is hij ongelukkig daar?

:hug: voor jou, het is echt een kl*tesituatie!

We gaan hem zeker duidelijk maken hoe ontzettend gekwetst en verdrietig we hierom zijn…

Jeetje Tweet wat heftig allemaal!! :hug:

Snap dat je er ff onderste boven van bent :hug:

Hopelijk komen jullie er samen uit…

Nieuwe banner!! :inlove:

Zou 26 mei 2010 uitgerekend zijn, weet alleen niet of het klopt…

Maja daar komen we binnenkort wel achter :mrgreen:

@Cin. wrote:

Mensen, wie wilt:

http://pregnantlady2010.hyves.nl/

Vooral als mensen het weten antuurlijk he, haha.

Hmm eigenlijk moet maart er dan ook nog bij he :mrgreen:

Hihi NOG niet… :mrgreen:

Eerst even mams enzo vertellen…

Maar wel leuk Cin!! :inlove:

Leuk Bieslookje dat ze ja heeft gezegd :inlove:

:hug: Knuf voor je kwaaltjes…

Lins dikke knuffel! :hug:

Ben ff eten :-*

Sem. LOVE YOUR BANNER :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Me 2!! :inlove:

Ik ga je eens even in het andere lijstje zodemieteren :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaaa :dance:

Thnx Matsjo!!

Wijzigingen voorbehouden…

Want ik zou nu al 4 weken en 5 dagen zwanger zijn, uitgerekend op babybrabbel.

Terwijl als ik nareken wanneer me eisprong is geweest zou ik 2 weken en 6 dagen zwanger zijn :think:

Hoe zit dan nou??? :lol:

Maja vrijdag afspraak bij de HA, dus dan checken we het wel ff-ies :smiley:

We zijn ff bij de buren… :-*

Ik moet een nieuw lijstje gaan ontwerpen :think: Het past bijna niet meer :dance:

cin gaat wel iets beter…zal het er morgenochtend met mijn mams over hebben kijken wat die zegt en dan kan ik altijd nog huisarts bellen.

nog wel krampen…mijn darmen spelen ook mee denk ik…heb in ieder geval begrepen van mijn bazin dat buikkrampen/menstuatie krampen wel erbij horen.maar toch is het geen prettige gedachten.

tweet goed dat jullie een front vormen met zijn 4en! hopelijk word het een posititef gesprek

ik ga nog ff douchen en dan slapen!

@Matsjo wrote:

Ik moet een nieuw lijstje gaan ontwerpen :think: Het past bijna niet meer :dance:

cool! :dance:

ik kan niet slaaaapeeeeen… pff lag er al om kwart voro negen in… zo moe en zoon volle kop… snif snotter niezen… bah… ff liggen lezen maar kan echt niet slapen… zucht… ziek zijn is nie leuk

Ehm…

Topictitel zegt 15 zwangeren, maar ik tel maar 14 namen…

Wie mist er in het lijstje??? :think:

@Sem wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaa :dance:

Thnx Matsjo!!

Wijzigingen voorbehouden…

Want ik zou nu al 4 weken en 5 dagen zwanger zijn, uitgerekend op babybrabbel.

Terwijl als ik nareken wanneer me eisprong is geweest zou ik 2 weken en 6 dagen zwanger zijn :think:

Hoe zit dan nou??? :lol:

Maja vrijdag afspraak bij de HA, dus dan checken we het wel ff-ies :smiley:

We zijn ff bij de buren… :-*
Je krijgt altijd twee weken gratis :wink:

Waar die ene dag vandaan komt, dat snap ik ook niet? :smiley:

@ Tweet: Sjee, wat een lastige situatie zeg! Daar zou ik ook erg veel moeite mee hebben. Misschien begrijpt hij zelf niet helemaal wat hij eigenlijk heeft gezegd en wat de impact ervan kan zijn/is?