Maart/aprilstoppers '09 duimen heel hard voor Sase! Deel 15*

@Mirag wrote:

Sem waar blijft nie nieuwe banner nou?? :slight_smile:

Ja ben ik het helemaal mee eens!

Wanneer ben jij precies uitgerekend?

@Cin. wrote:

Mensen, wie wilt:

http://pregnantlady2010.hyves.nl/

Vooral als mensen het weten antuurlijk he, haha.

Hmm eigenlijk moet maart er dan ook nog bij he :mrgreen:

Ik hoop dat ik me hier ook nog bij kan aansluiten binnenkort, de volgende ronde zou ik juni 2010 uitgerekend zijn :pray:

Nu moet ik weer verder met het HH.

@Patripiex wrote:

@Cin. wrote:
Mensen, wie wilt:

Ik hoop dat ik me hier ook nog bij kan aansluiten binnenkort, de volgende ronde zou ik juni 2010 uitgerekend zijn :pray:

Nu moet ik weer verder met het HH.

En anders zetten we juli er ook nog bij meid! :stuck_out_tongue:

hey hey,

Cin, heerlijk het thermaalbad…wil ik ook wel weer een keer, is zo lekker he!

patripiex… :hug: :hug: :hug:

Angela, ik kan me voorstellen dat je even goed de balen er van hebt. Is ook wel logisch hoor. Gaat het nu weer een beetje?

En ja ik zou als je temp. onhoog is geschoten toch nog even klussen, wil niet zeggen dat het raak is, maar het zou toch kunnen helpen. Ik voel mijn ei altijd en de vorige zwangerschap hebben we geklust na mijn ei…en was toch raak. (ervoor paar dagen niet geklust)

lisette en pearlie, beterschap!

Gisteren bij mijn schoonzusje geweest en ja, natuurlijk wilde ze peettante worden. We hadden de echo in een foto-lijstje gedaan en dan erop geschreven…“tante ****** wil jij mijn peettante zijn?” Ze vond het erg leuk. 'S avonds lekker bank gehangen…

Ik heb net nog even de VK gebeld. Ik voelde beebje vorige week bijna iedere dag, nu al 1,5 niet en sinds het weekend heb ik hele erge steken in mijn onderbuik, dus was een beetje ongerust. Maar die steken zijn toch bandenpijn die ook samenhangen met mijn bekken (fijn fijn, not) en dat beebje al even niet gevoeld is was toch wel normaal.

@bieslookje wrote:

lisette en pearlie, beterschap!

dank dank dank...

*snotter snotter* *hatsjoee*

tis ewcht rustig hier… iedereen druk aan het werk enz…

wat gaat iedereen vanavond eten.,

wij gaan kerriezuurkool met zoete aardappels met stukjes ananas der in. en een zuurkool spek en rookworst ymmie… alleen moet de keuken nog opruimen hehehehe. geenzinvandaagdag, maar goed zal zo eens beginnen dan…

@Cin. wrote:

Mensen, wie wilt:

Helaas, ben dus een maartmama. :wink:

Beterschap meiden! :hug:

Wij eten stroganoff. :drool:

Bij mij wordt het een iglo zak uit de vriezer aangezien vriendlief vannacht ergens anders slaapt voor zijn werk. Vroeg naar bed vanavond!! Eindelijk een nacht zonder gesnurk :)) :stuck_out_tongue:

Moet nog wel van alles doen vanavond, en voel ook een verkoudheid opkomen, grrr…maar nog steeds geen ongi. elke keer nd wc gaan is weer spannend. Maar mag er niet zoveel mee bezig zijn van vriendlief…

@zeilertje76 wrote:

Bij mij wordt het een iglo zak uit de vriezer aangezien vriendlief vannacht ergens anders slaapt voor zijn werk. Vroeg naar bed vanavond!! Eindelijk een nacht zonder gesnurk :)) :stuck_out_tongue:

lekker is dat he slapen zonder gesnurk en gemompel en gemep en gedraai…

hehehe… dat doe ik dus als mijn vriend sochtends uit bed ga dan slaap ik nog ff door

Wij gaan burrito’s eten, maar na vanmiddag, is alle zin in eten me vergaan… :frowning:

Mijn stiefzoon blijkt vorige week de ene dag iemand uit zijn klas uitgescholden te hebben voor homo*, en de volgende dag iemand anders voor kutmarokkaan*. En ik ben al mijn hele leven fel tegen op discriminatie in welke vorm dan ook. Mijn stiefvader is Nigeriaans, mijn broer is homo, ik ben zelf bisexueel, heb gekleurde vrienden, enzovoorts… Momenteel ben ik zo verschrikkelijk boos dat ik echt niet voor mijzelf in sta… Dit soort dingen tolereer ik pertinent niet… En dan komt het uit de mond van een kind dat ik mede op moet voeden…

Jemig Tweet ik kan me voorstellen dat je ff niet voor jezelf in staat!!!

Ja hè? :frowning:

Ik wissel momenteel de hoognodige woorden met hem, en heb ze meteen hun kamer in gestuurd, toen we thuis kwamen…

Eerst maar overleggen met mijn man, en zijn exvrouw en haar vriend wat we hieraan gaan doen…

pfff tweet, ik kan me indenken dat je boos bent, lastig!

Wel goed dat je even gaat overleggen met je man, zijn ex en de stiefvader!

knuffff meis… ik stond ook ff met mijn bek vol tanden

Tweet, ik kan mij voorstellen dat je daar woedend om wordt! :hug: Vreselijk als je merkt dat je kind zulke dingen zegt. Ik zou hem maar eens vragen of hij weet wat hij met dit soort opmerkingen teweeg kan brengen. Dat oorlogen altijd te maken hebben met vormen van discriminatie. Misschien heel hard maar laat het maar eens duidelijk zijn! Ik ben er ook heel fel op op mijn school.

:hug: voor jou. Hij heeft er vast nu al vreselijk veel spijt van. :-*

Ben nog steeds, twee uur later, compleet flabbergasted…

Dit is niet wat wij onze kinderen leren, hier staan wij pertinent NIET achter…

En dan toch is het onze (stief)zoon die dit sort uitdrukkingen bezigt…

Ik kan er echt met mijn kop niet bij.

Snap er geen ruk van.

Het maakt me ook zo intens verdrietig en boos…

@Matsjo wrote:

Tweet, ik kan mij voorstellen dat je daar woedend om wordt! :hug: Vreselijk als je merkt dat je kind zulke dingen zegt. Ik zou hem maar eens vragen of hij weet wat hij met dit soort opmerkingen teweeg kan brengen. Dat oorlogen altijd te maken hebben met vormen van discriminatie. Misschien heel hard maar laat het maar eens duidelijk zijn! Ik ben er ook heel fel op op mijn school.

:hug: voor jou. Hij heeft er vast nu al vreselijk veel spijt van. :-*

Hij weet precies wat het betekent, want vanwege mijn familie samenstelling, en mijn vriendengroep, is onze kids uitgelegd dat sommige mensen gekleurd zijn, en sommige mensen van mensen van hetzelfde geslacht houden…

En dat daar absoluut niets mis mee is.

Plus dat mijn stiefvader, een man die mijn stiefzoon Opi noemt, dus ook zo zwart als de nacht is, en ik WEET hoeveel M van hem houdt…

Dat maakt het allemaal nog moeilijker te bevatten…

Of hij er spijt van heeft weet ik eerlijk gezegd niet.

Hij heeft er met geen woord over gerept, terwijl ik hem vrijdag in huis gehad heb…

ik heb gisteren en vandaag best last van mijn buik gehad…

steken links onderin en best lang en heftig…onderboek alsof het een heftige menstuatie is…ik ga me dan zo zorgen maken…misschien is het wel buiten baarmoederlijk of krijg ik miskraam…besef is er nu dat ik zwanger ben …maar daarmee ook de onzekerheden…