We hebben ook een showforum!!!
Ons meetingtopic!!!
Meld!
Heb net een nieuw echopraktijk gemaild hier in Venray, voor een afspraak voor 12 november voor een geslachtsbepaling (kost 25 euro).
Hoop dat ze die dag kan!!!
iedereen denkt dat ik een jongen krijg, terwijl ik nu juist een meisje denk. Maar beide zeer welkom :inlove:
Zo en nu eerst even bijlezen.
het is zo spannend om naar de wc te gaan, wordt er gek van :? maar gelukkig nog niets
@Patripiex wrote:
het is zo spannend om naar de wc te gaan, wordt er gek van :? maar gelukkig nog niets
hihi herken het nog helemaal!
meld!
Patripiex; jij houdt het spannend!!! Ik blijf duimen voor jou en Sem en iedereen die ik nu even vergeet…
Matsjo; balen van die hoofdpijn zeg!!
Ow SEM EN PATRIPIEX
Kunnen jullie niet gaan testen NUUUUUUUUUUUU!!!
jullie hebben trouwens weer een hoop gekletst dames.
Ik kreeg geen mails, maar logisch, er is een nieuw deeltje!!
Meiden kom jullie ff gedag zeggen. Ga lekker douchen, toiletspullen inpakken en slapen. Ik hoop dat een goede nacht me helpt Tilly!
Morgen om half 6 gaan we weg, 8 uur vliegen we.
Zwangeren geniet er lekker van en voor de rest gewoon een dikke :hug: en :-* !
Patripiex, Angela en Sem, ik :thumbup: :thumbdown: heel hard voor jullie!
Liefs, moi
Hi,
Kan je mij er tussen zetten? NOD 26/9.
Groetjes zeilertje
Patricia, goede reis!!
Ik krijg het programma om het lijstje aan te passen niet opgestart :wall:
Foto’s van Mats met een danoontje in het sf! :inlove:
mijn Nod is (denk ik :think: ) 28 oktober
Poehh dat is nog heel ver weg :snooty:
Nou ik heb dus 12 november geslachtsbepaling :inlove:
Heb die vrouw wel meteen vermeld dat ik niet een van de dunste mensen ben, maar zij reageerde heel positief 9dat ze meestal bij vollere vrouwen mooiere foto’s krijgt enz.).
Die vrouw die we hadden bj levi met de 3D echo, was continue toen bezig over het feit dat ik een speklaagje heb. Was niet zo leuk toen!
Dus een pak van me hart. En er staat die dag bij haar nog nis, dus heb maar gemaild zo vroeg mogelijk op de dag natuurlijk haha :mrgreen:
@zeilertje76 wrote:
Hi,
Kan je mij er tussen zetten? NOD 26/9.
Groetjes zeilertje
O sorry, had je je al voorgesteld? Dan heb ik dat niet gezien :oops: Maar welkom!
Net als Pearlie trouwens!
Spannend Cin!
Cin ik ben benieuwd
Ik denk een jongen :inlove:
Mijn leeftijd staat ook nog steeds op 30 (helaas is er weer een jaartje bijgekomen. En Sanne is inmiddels zwanger
Je hebt het er ook maar druk mee he Matsjo.
Eigenlijk zou je een back up moeten hebben
@Cin. wrote:
Nou ik heb dus 12 november geslachtsbepaling :inlove:
Heb die vrouw wel meteen vermeld dat ik niet een van de dunste mensen ben, maar zij reageerde heel positief 9dat ze meestal bij vollere vrouwen mooiere foto’s krijgt enz.).
Die vrouw die we hadden bj levi met de 3D echo, was continue toen bezig over het feit dat ik een speklaagje heb. Was niet zo leuk toen!
Dus een pak van me hart. En er staat die dag bij haar nog nis, dus heb maar gemaild zo vroeg mogelijk op de dag natuurlijk haha :mrgreen:
Leuk zeg! En spannend…
Wat een rare echo-mevrouw had je dan toen zeg. Wat een rare dingen kunnen mensen toch zeggen of doen. Gelukkig nu een leuke!
@Patripiex wrote:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
We weten er allemaal alles van. Het kriebelt bij mij nu al, en ik moet nog minimaal een hele week.
minie op hoeveel dagen staat jouw banner??
Lijstjes zijn weer up to date!
@Matsjo wrote:
Lijstjes zijn weer up to date!
Mtsjo mijn nod staat nog op 09-09 :think:
moet 28-10 zijn sorry :oops: