Maart/aprilstoppers '09 duimen heel hard voor Sase! Deel 15*

@Angela_84 wrote:

Cin ik ben benieuwd

Ik denk een jongen :inlove:

Hihi we zullen zien :stuck_out_tongue:

Maar echt 2 broertjes lijkt mij echt helemaal super!

Maar een broertje en zusje lijkt me weer schattig :mrgreen:

Waarom denk je dat eigenlijk? Haha ben niet nieuwsgierig!

Tweet: had je nog niet gefeliciteerd met je mooie echo en dat je (waarschijnlijk) een meisje krijgt!!!

Vind het heel knap van je dat je dat verhaal heb gepost, moet je veel moeite hebben gekost. Petje af hoorā€¦

Cin: let jij wel een beetje op dat je niet TEveel aan het werk bent, je hebt je rust ook hard zat nodig hoor.

Leuke foto van Pearly en dochter van Tweet :inlove:

Angela: Gefeliciteerd, super zoā€™n vakantieā€¦

Balen dat je ongi bent geworden :hug: . Succes in de volgende ronde

Patricia: ik heb de stofjes gekocht omdat ik wat winterrokjes moet maken en ik ga een jurkje maken met een lang vest erover heen.

Pearly jij trouwens ook nog welkom, leuk dat je hier mee komt schrijven.

Zeilertje welkom

Ik begin ongeveer 10 dagen na mijn ongi met klussen om de dag en met ovulatietest hou ik in de gaten of we goed zitten. Deze keer had ik ipv wo pas za mijn eisprong dus hebben we langer doorgeklust.

Lisette :hug: :hug:

Leuk dat je even mee komt kletsen

Mirag: duurt vast niet lang meer voordat je een zw broek kan kopen, lijkt me heerlijk om kleding te shoppen :mrgreen:

Leuk 2 tegelijk in de familie.

Sem: ik ontloop op dit moment ook alle dikke buiken, alleen is dat moeilijk als je gaat winkelen dan komen ze opeens van alle hoeken op je af :?

Patricia: fijne vakantie

Pearly: fijn dat het gesprek goed van, nu afwachten, ik hoop goed nieuws.

Bianca: goed te horen dat je het naar je zin heb gehad!!!

Misschien wel een hele goede vakantiegehad over 4 dagen :mrgreen:

Pearly bijna al die kwaaltjes heb ik dus ook :? wat is ons lichaam toch raar??

Lins: sterkte met je moeheid dat hoort er nu eenmaal bij en gelukkig ben je nog blijven staan.

Cin fijn weekend gewenst, weet niet of ik hierna nog online kom

Sem: om 21.30 had je nog geen rood en nu???

Cin spannend die echoā€¦ben benieuwd wat het is.

Minniemin nog even afwachten en dan hopelijk goed nieuws.

Zo dat was even een hele klus, met tussenpozen geschreven

Ik ga nu nog even naar de wc en ben benieuwd of ik wat tegenkom, hoop het niet!!!

@Angela_84 wrote:

minie op hoeveel dagen staat jouw banner??

34 dagenā€¦

Gezien mijn temperatuur zou het wel eens kunnen gaan kloppen, of het wordt 36 dagenā€¦ :oops:

Meld!!!

En weer weg, zijn druk met fotoā€™s uitzoeken voor ons trouwalbum!!! :inlove:

Tot morgen meiden!!! :-*

NIETS :dance: :dance:

Ik ga nu lekker naar bed toe, ,morgen een dagje werken en 's avonds naar de camping.

Als ik de nacht goed doorkom dan test ik morgenochtend, de uitslag probeer ik te plaatsen op mijn werk (als dat lukt)

@Patripiex wrote:

Ik ga nu lekker naar bed toe, ,morgen een dagje werken en 's avonds naar de camping.

Als ik de nacht goed doorkom dan test ik morgenochtend, de uitslag probeer ik te plaatsen op mijn werk (als dat lukt)

Ohw, wat spannund! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@Patripiex wrote:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

patripiex spannend! hoe laat ga je testen??ik check nog ff voor ik hier weg ga hiihi en weltrusten!

Tweet veel plezier met uitzoeken fotos!!is heel leuk om te doen hi

verders weinig te melden behalve dat ik ook hoofdpijn heb ā€¦ :cry: ik ga mijn bed opzoeken!

sem ik duim ook voor jou dat het weg blijvt!! ik wil positieve testen morgen!!!

@Patripiex wrote:

Tweet: had je nog niet gefeliciteerd met je mooie echo en dat je (waarschijnlijk) een meisje krijgt!!!

Vind het heel knap van je dat je dat verhaal heb gepost, moet je veel moeite hebben gekost. Petje af hoorā€¦

Cin: let jij wel een beetje op dat je niet TEveel aan het werk bent, je hebt je rust ook hard zat nodig hoor.

Leuke foto van Pearly en dochter van Tweet :inlove:

Angela: Gefeliciteerd, super zoā€™n vakantieā€¦

Balen dat je ongi bent geworden :hug: . Succes in de volgende ronde

Patricia: ik heb de stofjes gekocht omdat ik wat winterrokjes moet maken en ik ga een jurkje maken met een lang vest erover heen.

Pearly jij trouwens ook nog welkom, leuk dat je hier mee komt schrijven.

Zeilertje welkom

Ik begin ongeveer 10 dagen na mijn ongi met klussen om de dag en met ovulatietest hou ik in de gaten of we goed zitten. Deze keer had ik ipv wo pas za mijn eisprong dus hebben we langer doorgeklust.

Lisette :hug: :hug:

Leuk dat je even mee komt kletsen

Mirag: duurt vast niet lang meer voordat je een zw broek kan kopen, lijkt me heerlijk om kleding te shoppen :mrgreen:

Leuk 2 tegelijk in de familie.

Sem: ik ontloop op dit moment ook alle dikke buiken, alleen is dat moeilijk als je gaat winkelen dan komen ze opeens van alle hoeken op je af :?

Patricia: fijne vakantie

Pearly: fijn dat het gesprek goed van, nu afwachten, ik hoop goed nieuws.

Bianca: goed te horen dat je het naar je zin heb gehad!!!

Misschien wel een hele goede vakantiegehad over 4 dagen :mrgreen:

Pearly bijna al die kwaaltjes heb ik dus ook :? wat is ons lichaam toch raar??

Lins: sterkte met je moeheid dat hoort er nu eenmaal bij en gelukkig ben je nog blijven staan.

Cin fijn weekend gewenst, weet niet of ik hierna nog online kom

Sem: om 21.30 had je nog geen rood en nu???

Cin spannend die echoā€¦ben benieuwd wat het is.

Minniemin nog even afwachten en dan hopelijk goed nieuws.

Zo dat was even een hele klus, met tussenpozen geschreven

Ik ga nu nog even naar de wc en ben benieuwd of ik wat tegenkom, hoop het niet!!!

Ja zal wat meer proberen te komenā€¦ :smiley: Thnx meis :-*

meld meldā€¦ hallo damenschā€¦

het was weer gezellie vanaafā€¦ en nu heb ik een buuf hier in de straat leuk leukā€¦ toppie joppie lisetteā€¦

dank je wel matsjo,

yay ik sta ook op de lijstjes

@pearlie wrote:

het was weer gezellie vanaafā€¦ en nu heb ik een buuf hier in de straat leuk leukā€¦ toppie joppie lisetteā€¦

dank je wel matsjo,

ja was zeker gezellie! doen we vakerā€¦

mensen ik ga mn mandje opzoeken :smiley:

Slaap lekker allemaal! :-*

zo mijn bammetje opā€¦ staat er eenhond ineens gek naast mij te piepenā€¦

maar ik ga ook mijn bedje opzoekenā€¦

slaaap lekker

Goedemorgen meiden!!!

Jemig dames, elf uur!!! :shock:

Was wel echt heel erg gezellig dus! :lol: :wink:

Ik ga zo direct een andere medeKOKster spotten, in oosterhout, want ze heeft wat spulletjes in de aanbieding! :inlove:

Ben dus niet al te lang online vanochtend, tot ongeveer half tien, en dan ergens na drie of vier uur of zo pas weer!!!

:shifty: :mrgreen: :inlove:

SEMMMMMMMMMMM PATRIPIEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

MELDPLICHT!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ben ik!! :mrgreen:

Moguh dames!!

Nog steeds geen rood :dance: :shifty:

Patripiex

:dance: :pray:

@Patripiex wrote:

Zo en nu eerst even bijlezen.

het is zo spannend om naar de wc te gaan, wordt er gek van :? maar gelukkig nog niets :smiley:

Hahahahaa dat heb ik ook ja!!

Tis elke keer een verassing :mrgreen:

Hoe laat ga je testen?? :pray: :pray:

Tis hier ook super gezellig Cin :mrgreen:

Ja hoor!! Zo krom dat van dat salaris :wall:

Lekker zeeeeggg 6 p huissie!! :dance:

Heeeeeel fijn weekend mop!! :-*

Een hele fijne vakantie patricia26

@pearlie wrote:

dank je wel matsjo,

Was zeker gezellie :mrgreen:

Doen we zeker vaker!!

Echt een leuk stelletje zijn jullie ook!! :inlove:

Ik ga me maar is klaar maken om te gaan werkenā€¦ Hihiā€¦

Sem :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dat wordt morgenochtend testen!!! :inlove: :wink: :pray:

Goedemorgen !

Het was zeker gezellie ja :smiley: Heb me kapot gelachen om W en mn hond :lol: :lol: :lol:

Ohhhhh Sem :smiley: Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :dance: Hopen dat het echt echt echt echt echt weg blijft :pray: :pray: :pray: :pray:

Gezellig Tweet! Houdt een mens van de straat he! :stuck_out_tongue:

Hier een beetje brak, Djaidon heeft de hele nacht liggen hoesten. :zzz:

Ah dus uiteindelijk ging de luiwammes toch maar mee??? :wink:

Beterschap voor Djaidon!

bedoel je met luiwammes W ? :stuck_out_tongue:

Ja! Pearlie vertelde dat hij zei dat hij te moe was en geen zin had, toen ze hem mee vroeg nadat hij thuis kwam uit zijn werk. :wink: