deel 1: KLIK!!
We hebben ook een showforum!!!
Voor wijzigingen graag een pb sturen!
Joehoeeeeeeeeeeee :dance: April is nog niet eens voorbij en we hebben al een 2e deeltje!!
Gezellig meiden, we gaan zo door! :-*
Zeker gezellig!!! Hopelijk dit deel weer een hoop positieve testen!!
jaaaaaaaaaa deel 2 alweer!! :dance: :dance:
Vol spammen met onzin maar weer!!! :mrgreen:
Nou waar blijven jullie met je onzin dan???
Zal ik maar beginnen? :mrgreen:
Mats zit lekker op de grond met de boerderij te spelen en ik ga zo koken. Lekker karbonades :drool:
Vanavond lekker bankhangen denk ik!
Lekker Matsjo, eet smakelijk. Ik ben aan het werk dus niets bijzonders te melden, en te eten hahaha :mrgreen:
Ik verlies echt mega veel afscheiding op het moment. :sick: Maar het is wel wit. Bij je eisprong is het meer doorzichtig toch?
Fijne avond allemaal! :-*
Hee meiden!
Hier eindelijk weer een reactie van mij…nee ik heb nog steeds niet getest! Maar inmiddels wel testen gekocht! Pffffff ik verga van de spanning, maar wil nog ff w88 tot mijn mannetje ook thuis is!
(op mijn werk loop ik de hele dag naar het toilet…enerzijds omdat ik meer moet en anderzijds om te checken of er nog geen :twisted: te zien zijn :o ). Er zijn 2 collega’s met blaasontsteking…dus gelukkig valt het niet erg op .
Wat verschrikkelijk leuk dat er zoveel geschreven wordt! Echt leuk om te lezen! 6-7-8 is een superleuke datum om te bevallen…hoe krijg je het voor elkaar??
En mooie trouwdatum dames!
Angela 84…jjullie trouwdatum is al over minder dan een maand! Begint al lekker op te schieten! Al volop in de trouwstess??
en en en??? Is je mannetje al thuis??? :silenced: :oops:
Even ego…
:evil:
Vandaag een gemiddeld leuke dag met de kleine meid, en papa komt thuis, en weg is haar goede gedrag!!! Dwars, verkeerd, brutaal, doof, noem het maar op…
ARGGGGGGGGGGG
Hoe moet ik in godesnaam nòg een kind opvoeden als er eentje al zo verschrikkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan haalt in haar uppie?!?!?!?!
En dan is haar grote broer zelfs bij zijn eigen moeder deze week, dus ik heb er maar 1 nu!!!
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Ja hoe laat is tie thuis dan? Hahahaha…
:-*
Tweet :hug:
@patricia26 wrote:
Lekker Matsjo, eet smakelijk. Ik ben aan het werk dus niets bijzonders te melden, en te eten hahaha :mrgreen:
Ik verlies echt mega veel afscheiding op het moment. :sick: Maar het is wel wit. Bij je eisprong is het meer doorzichtig toch?
Fijne avond allemaal! :-*
Oatricia, bij mijn eisprong is het meestal ook wit hoor. Dus aan de klus zou ik zeggen! :thumbup:
@Tulpjes wrote:
Hee meiden!
Hier eindelijk weer een reactie van mij…nee ik heb nog steeds niet getest! Maar inmiddels wel testen gekocht! Pffffff ik verga van de spanning, maar wil nog ff w88 tot mijn mannetje ook thuis is!
(op mijn werk loop ik de hele dag naar het toilet…enerzijds omdat ik meer moet en anderzijds om te checken of er nog geen :twisted: te zien zijn :o ). Er zijn 2 collega’s met blaasontsteking…dus gelukkig valt het niet erg op.
Wat verschrikkelijk leuk dat er zoveel geschreven wordt! Echt leuk om te lezen! 6-7-8 is een superleuke datum om te bevallen…hoe krijg je het voor elkaar??
En mooie trouwdatum dames!
Angela 84…jjullie trouwdatum is al over minder dan een maand! Begint al lekker op te schieten! Al volop in de trouwstess??
Gewoon 9 maanden lang hard roepen dat ie dan moet komen!!! Nee echt… we hebben in een deuk gelegen toen het echt begon. Wat een stunt. Het was ook leuk om iedereen te bellen dat Mats geboren was want we hadden de dag ervoor nog gezegd: “Tot morgen op kraambezoek!” en de reacties waren steeds: “Jaja, ga er nu maar gewoon vanuit dat je overtijd zult raken!” :mrgreen:
Tupljes man… kom eens snel naar huis jij!!!
@Tweet wrote:
Even ego…
Vandaag een gemiddeld leuke dag met de kleine meid, en papa komt thuis, en weg is haar goede gedrag!!! Dwars, verkeerd, brutaal, doof, noem het maar op…
ARGGGGGGGGGGG
Hoe moet ik in godesnaam nòg een kind opvoeden als er eentje al zo verschrikkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan haalt in haar uppie?!?!?!?!
En dan is haar grote broer zelfs bij zijn eigen moeder deze week, dus ik heb er maar 1 nu!!!
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Iedereen zal weleens van die dagen hebben toch?! Dat zegt niks over of jij het wel aan kan hoor! :hug: Maar het is wel vervelend natuurlijk zo’n puberige kleuter! :hug:
:hug: voor jou Tweet. Lekker bijkomen vanavond als je (b)engeltje in bed ligt!!
Mja, ben blij dat ze er nu inderdaad in ligt…
Mijn hormonen zullen ook wel niet meewerken… :oops:
Ben al zo heerlijk onzeker over mezelf! :roll:
Jeetje deel 2 al dat gaat echt hard, heb een hoop moeten bijlezen na 1 dag werken. Ik werk trouwens 3 dagen in de week als financieel administratief medewerkster op di, do en vr, deze week dus lekker maar 2 dagen weken.
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:@Matsjo wrote:Een heeeeeeeel leuk boek voor je man:
“Oeps! Ik heb mijn zwanger gemaakt!” van Kluun! :mrgreen:
Die lijkt mij ook wel leuk jah :mrgreen:
Die is echt geweldig. Heb in een deuk gelegen!!! :lol:
Deze ga ik dan zeker weten even inkijken…
Tulpjes: spannend hoor heb je al al getest of ik hij nog niet thuis??
Ylerion: Oh get moet er echt niet aan denken om een tepelpiercing te laten zetten, lijkt me zo onhandig met je bh’s enzo.
Matsjo: Zo te lezen heb je heerlijk geshopt, dat doet een mens weleend goed!!!
Sneeuw: goed te horen dat het goed met je gaat, hopelijk gaat de misselijkheid je nu voorbij. Niet fijn dat iedereen om je heen ontslagen worden, ik hoop voor je dat jij mag blijven
Mijn trouwdag was 20-03-2004, vonden wij een leuke dag.
Ik voelde me vandaag echt heel anders, echt raar. Wilde het wel van de daken schreeuwen, dat zal nog wel een paar dagen duren denk ik.
Nu wachten op mijn :twisted: heb er nog nooit zo naar uitgekeken.
Morgen ga ik even langs de boekwinkel om een leuk boek te kopen en eventueel een magazine dus als je nog wat kan aanraden dan graag.
he meiden
ik kom vanaaf of morgen even weer beppen…lekker druk hier en moet nog leren ( ik ben totaaal wat anders gaan doen en werk nu 3 dagen en moet daarnaast ook opleiding volgen…leuk hoor maar moet wel beter plannen :oops: :oops: :oops:
Hoi dames,
Ik lees nog vrolijk mee met jullie hoor! Wat een geschrijf!! Even algemeen: welkom nieuwe leden en GEFELICITEERD Ellen4!!! Leuk dat Matsjo weer beter is en dat we alweer aan deel 2 begonnen zijn!!!
Ben een beetje afwezig geweest omdat ik de laatste paar dagen niet zo lekker in mijn velletje zit. Om niks moet ik huilen, word gek van mijn eigen gepieker, ben zo chagrijnig als de pest en slaap slecht. Zouden dat ook ontpil-verschijnselen kunnen zijn of hormonen? Ik word er in ieder geval een beetje gestoord van momenteel.
Nog een week dan is mijn NOD; en hopelijk worden we dan weer vrolijk