Maart/aprilstoppers '09 deel2 ** Al 4 kindjes op komst! **

@Tweet wrote:

Mja, ben blij dat ze er nu inderdaad in ligt… :cry:

Mijn hormonen zullen ook wel niet meewerken… :oops:

Ben al zo heerlijk onzeker over mezelf! :roll:

Helemaal nergens goed voor dat je je onzeker voelt! iedereen heeft wel van die dagen dat dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan. Ga vanavond maar eens lekker jezelf een beetje verwennen en morgen met frisse moed weer de dag beginnen!!

Mirag ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik heb hier met vlagen ook echt last van en eigenlikjk pas sinds ik gestopt ben met de pil. Zouden dus best wel ontpillingsverschijnselen kunnen zijn

En dan zijn we nog niet eens zwanger :wink:

Dat belooft voor de echte mood-swings!! :roll:

@Tweet wrote:

Mja, ben blij dat ze er nu inderdaad in ligt… :cry:

Mijn hormonen zullen ook wel niet meewerken… :oops:

Ben al zo heerlijk onzeker over mezelf! :roll:

:hug: niet onzeker zijn… je doet het vast allemaal hartstikke goed! :hug:

@Patripiex wrote:

@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:
@Matsjo wrote:
Een heeeeeeeel leuk boek voor je man:

“Oeps! Ik heb mijn zwanger gemaakt!” van Kluun! :mrgreen:

Die lijkt mij ook wel leuk jah :mrgreen:

Die is echt geweldig. Heb in een deuk gelegen!!! :lol:

Deze ga ik dan zeker weten even inkijken…

Matsjo: Zo te lezen heb je heerlijk geshopt, dat doet een mens weleend goed!!!

Mijn trouwdag was 20-03-2004, vonden wij een leuke dag.

Ik voelde me vandaag echt heel anders, echt raar. Wilde het wel van de daken schreeuwen, dat zal nog wel een paar dagen duren denk ik.

Nu wachten op mijn :twisted: heb er nog nooit zo naar uitgekeken.

Morgen ga ik even langs de boekwinkel om een leuk boek te kopen en eventueel een magazine dus als je nog wat kan aanraden dan graag.

Ook een mooie trouwdatum! Grappig gevonden! :thumbup:

Kopen dat boek… het is echt leuk! :mrgreen:

Heb je enig idee wanneer je de :evil: kan verwachten?? Spannend zeg!

@Mirag wrote:
Hoi dames,

Ik lees nog vrolijk mee met jullie hoor! Wat een geschrijf!! Even algemeen: welkom nieuwe leden en GEFELICITEERD Ellen4!!! Leuk dat Matsjo weer beter is en dat we alweer aan deel 2 begonnen zijn!!!

Ben een beetje afwezig geweest omdat ik de laatste paar dagen niet zo lekker in mijn velletje zit. Om niks moet ik huilen, word gek van mijn eigen gepieker, ben zo chagrijnig als de pest en slaap slecht. Zouden dat ook ontpil-verschijnselen kunnen zijn of hormonen? Ik word er in ieder geval een beetje gestoord van momenteel.

Nog een week dan is mijn NOD; en hopelijk worden we dan weer vrolijk :wink:

:think: wel bekende kwaaltjes hoor! :pray:

:hug: voor jou!

@sanne062 wrote:

Helemaal nergens goed voor dat je je onzeker voelt! iedereen heeft wel van die dagen dat dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan. Ga vanavond maar eens lekker jezelf een beetje verwennen en morgen met frisse moed weer de dag beginnen!!

Heb met vriendlief afgesproken dat als ze weer zo doet, ik haar in haar kamer ga zetten, en haar verder ga proberen te negeren… En als hij thuis is, mag ik het aan hem overlaten…

Heb sowieso af en toe moeite mezelf onder controle te houden, door mijn Borderline problematiek, en als ik dan ook nog eens een wisseling in mijn hormoonhuishouding heb, moet ik extra oppassen zeg maar.

Lief is de deur uit naar zijn broer, ze zijn samen een of ander filmpje aan het schrijven, en hij heeft een lekkere pot thee voor me gezet voor hij weg ging. Rest van de avond heb ik dus voor mezelf en ga ik lekker hier op KOK pingelen en een beetje tv zappen, terwijl ik sloten thee zuip. :wink:

Komt wel weer goed hoor! Soms moet ik gewoon even stoom afblazen. Thanks voor het luisteren/lezen allemaal!!! :-*

Ontpillen… ik weet er eigenlijk niks van :think: Ik slik al jaaaaaaren de pil niet meer. Ik werd er altijd zo misselijk van :sick:

:hug: voor iedereen met vervelende ontpillingsverschijnselen!

@Tweet wrote:

@sanne062 wrote:

Heb met vriendlief afgesproken dat als ze weer zo doet, ik haar in haar kamer ga zetten, en haar verder ga proberen te negeren… En als hij thuis is, mag ik het aan hem overlaten…

Heb sowieso af en toe moeite mezelf onder controle te houden, door mijn Borderline problematiek, en als ik dan ook nog eens een wisseling in mijn hormoonhuishouding heb, moet ik extra oppassen zeg maar.

Lief is de deur uit naar zijn broer, ze zijn samen een of ander filmpje aan het schrijven, en hij heeft een lekkere pot thee voor me gezet voor hij weg ging. Rest van de avond heb ik dus voor mezelf en ga ik lekker hier op KOK pingelen en een beetje tv zappen, terwijl ik sloten thee zuip. :wink:

Komt wel weer goed hoor! Soms moet ik gewoon even stoom afblazen. Thanks voor het luisteren/lezen allemaal!!! :-*

Fijn dat jullie er zo goed samen over kunnen praten en oplossingen bedenken! :thumbup: :inlove:

TULPJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Zou ze het gehoord hebben? :shifty:

daar zijn we ook voor tweet. Je hebt volgens mij een prima oplossing gevonden zo! ga maar lekker genieten van je thee :inlove:

@Matsjo wrote:

:mrgreen: :mrgreen:

Kop op Tweet; en geniet lekker van je thee!!

@Matsjo wrote:

IK WIL HET OOK WETEN!!!

Kom op, make my day!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Thanks again meiden… :-* :-* :-*

Wat zijn wij erg zeg :lol: :lol:

Hopelijk is ze nu eerst een feestje aan het bouwen met haar hub! :pray:

En hups… pagina 3 alweer! :mrgreen:

Ik hoop niet dat ik last ga krijgen van ontpillingsverschijnselen :frowning:

Als het goed is wordt ik donderdag of vrijdag :twisted: even die dagen doorkomen en dan kunnen we eindelijk aan de slag…

En inderdaad: Lief en ik praten veelvuldig over hoe wij opvoeden en waar we tegen aan lopen bij onze beide kids, en dat voelt heeeeeeeeeeeeel fijn…

Patripiex, ik hoop voor je dat het ontpillen mee valt!!!

En dan maar klussen over een paar weekjes! :inlove:

@Tweet wrote:

En inderdaad: Lief en ik praten veelvuldig over hoe wij opvoeden en waar we tegen aan lopen bij onze beide kids, en dat voelt heeeeeeeeeeeeel fijn…

:inlove: :inlove: :inlove: geweldige vent! :thumbup:

Hier ook zo eentje! :mrgreen:

Fijn zijn die mannen hè?

Snap niet hoe ik het bijna vier jaar heb vol gehouden in mijn uppie met die kleine… :roll:

Daaraan kun je zien dat je het wel degelijk allemaal aan kunt! :clap: Niet druk om maken hoor! :hug: