@Mirag wrote:
Nemen jullie ook theunisbloemolie?
Word je daar zwanger van? :lol:
@Hupsakee wrote:
@Mirag wrote:Nemen jullie ook theunisbloemolie?
Word je daar zwanger van? :lol:
ik bedenk mij ineens dat ik weleens met foliumzuur kan gaan beginnen!
Welkom Tweet! Gauw die afspraak maken
Ik gebruik geen teunisbloemolie, wel slik ik monnikspeper.
:-*
Theunisbloemolie… nee zwanger worden doe je er niet van Daar zijn leukerdere dingen voor nodig haha. Ik las ergens dat het je cyclus regelmatiger kan maken.
Ik slik nu vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden. Daar zit ook foliumzuur bij in.
… werkt best verslavend dit forum
Foliumzuur slik ik wel.
gewoon het huismerk van etos.
Ja echt heel erg verslavend mirag.
joehoe en we zitten al op pagina 12 :dance: :dance:
en we gaan zo door he meiden!!!
Ja hoor, we zijn lekker bezig :mrgreen: Hebben al bijna meer pagina’s als de februaristopsters! :shock:
Wat heb je trouwens een mooie avatar! :thumbup:
Zo, ik ben begonnen met Centrum Materna… En volgende week vrijdag 3 april wordt mijn Mirena verwijderd!!! 14.20 uur moet ik bij de huisarts zijn… Zo spannend… :mrgreen:
tweet welkom! Spannend 3 april!
mannetje is nog steeds ziek, maar het gaat al wel iets :dance: beter
Ik slik ook vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden.
Ik vind het wel spannend worden. Nog een week en dan zit ik (denk ik) in mijn vruchtbare periode. Mijn vriend zit regelmatig voor zijn werk in het buitenland maar dan is hij gelukkig thuis :dance: (toch wel handig).
Ellen hoe gaat het bij jou? al een ei gevoeld?
En dan nu mijn banner, is het meteen wat echter… SUPER! :mrgreen:
Super sneeuw! :thumbup:
Tweet, spannend 3 april. Heb je al eens eerder een mirena laten verwijderen? Het stelt niet veel voor hoor!
Hoe is het verder met de rest?
:-*
Mooie banner Sneeuw!! :thumbup:
Tweet, succes de 3de!!
Hier alles goed. Moe van het werk. Morgen weer om 6.15 op dus ik duik nu mijn bedje in!
truste! :-*
Hallo allemaal,
Wat rustig hier vandaag… alles goed met iedereen? Zijn jullie de regen ook alweer beu?
Groetjes,
Hier alles goed hoor mirag,
behalve dat mijn menstruatie nog steeds uit blijft
Begin nu toch wel te denken dat de bloeding van 2 weken terug toch echt mijn menstruatie is geweest.
dus wij zijn gewoon druk aan de klus
en ga ik er maar van uit dat maandag 9 april mijn nod is.
is het anders dan merk ik het vanzelf wel.
Balen die onzekerheid!! Hoop voor je dat je cyclus snel wat duidelijker is!
Nope, is mijn eerste spiraal
Ik merk het wel… Voel regelmatig om te checken of ik de touwtjes nog voel, en een paar weken terug vond ik ze met gemak, dus zal vast goed komen
Maar die spanningsboog die daarna opgezet wordt… :roll:
@Angela_84 wrote:
Hier alles goed hoor mirag,
behalve dat mijn menstruatie nog steeds uit blijft
Begin nu toch wel te denken dat de bloeding van 2 weken terug toch echt mijn menstruatie is geweest.
dus wij zijn gewoon druk aan de klus![]()
en ga ik er maar van uit dat maandag 9 april mijn nod is.
is het anders dan merk ik het vanzelf wel.
Ik heb een snelle maar heftige bevallig gehad. De eerste 9 cm gingen heel snel maar die laatste duurde langer. Ik had al halve persweeën maar mocht niet persen. Dat was wel heel vervelend maar toen ik eenmaal mocht was Mats er na 2 keer persen al.
Geen complicaties en lekker thuis.
@Matsjo wrote:
Ik heb een snelle maar heftige bevallig gehad. De eerste 9 cm gingen heel snel maar die laatste duurde langer. Ik had al halve persweeën maar mocht niet persen. Dat was wel heel vervelend maar toen ik eenmaal mocht was Mats er na 2 keer persen al.
Geen complicaties en lekker thuis.