Hupsakee,we waren eigenlijk nog niet begonnen,
we zouden na mijn menstruatie ronde 1 ingaan.
maar nu blijft die :evil: :evil: ineens weg!!!
Eisprong??geen idee waneer die bij mij is.merk iig nix van.
Ow het werkt echt op mijn zenuwen hoor.
misschien ben ligt het toch nog aan het ontpillen ofzo.(nuvaring)
ben overigens nu een ruim half jaar gestopt.en heb dit 1 keer eerder gehad maar toen was ik pas 1 maand gestopt.
dan snap ik het nog wel dat je cyclus nog niet goed loopt.
Maar we willen zo graag beginnen en nu weten we niet wanneer.daar word ik een beetje ongeduldig van.
heb ook geen buikpijn meer.
denk dat ik idd maar een keer een stel goedkope testen ga bestellen.
nu begint trouwens de zon hier ook door te komen :lol: :lol:
Hallo meiden!
Bedankt voor jullie enthousiaste verwelkoming! Lijkt me een gezellig kletshoekje hier.
Wij gaan inderdaad ook voor de eerste Angela, spannend hé!
Voor jou helemaal nu je ongi uitblijft…
Ik ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden; na mijn laatste pilstrip op 4 maart was de laatste keer… geen idee hoe mijn cyclus eruitziet na zolang pilgebruik. Hopelijk valt het mee…
Groetjes,
Mirag,hopen dat je snel ongi wordt dan kun je ook ronde 1 in.
Spannend allemaal.
Ben benieuwd wanneer we de eerste positive testen hier kunnen bewonderen.
Hoi. Wat een lekker weer al een paar dagen he!
Hoe is het met iedereen?
@Matsjo, gaat je rug beter?
@Sneeuw, is je zoontje al beter?
@Mirag, welkom.
Ik vermoed dat deze cyclus wat korter gaat worden dan de vorige. Maar misschien neemt mijn lichaam me in de maling. We zullen wel zien.
Fijne zondag nog.
Hier ben ik nog een keer.
Hoe maken jullie toch die mooie banners?
Fijne zondag nog!
@Angela_84 wrote:
Goedenmorgen meiden!!!
Is het bij jullie ook van dat rot weer???
gisteren was het zo mooi maar toen moest ik weer eens werken.
nu ben ik vrij en is er geen zon te bekennen![]()
Hier nog steeds geen :evil: :evil:
vind het nu wel erg vreemd worden.
misschien was het dan toch de bloeding van vorige week mijn menstruatie?!
ik weet het ff niet meer.
soms denk ik zal ik nog een test doen?maar dan denk ik weer,die eerste was toch negeatief dan zal deze het ook wel zijn.
Nee, hier vandaag ook mooi weer gehad! :dance:
vreemd hoor dat je nog steeds geen :evil: :evil: hebt! Je kunt natuurlijk nog een test doen. :hug: voor jou, hopelijk snel duidelijkheid want dit is ook niks!
@Hupsakee wrote:
Hier is het heerlijk weer. Hoewel ik er nog niet zoveel van gezien heb, want ik mocht vandaag uitslapen! :dance:
Matsjo, wat lekker, binnenkort fietsen. Gaat je rug weer wat beter?
Angela, lastig hoor, wel/niet testen. Weet je wanneer je eisprong geweest is, of merk je dat niet? Als je het weet zou je 3 weken na je eisprong nog eens kunnen testen, dan moet een test wel duidelijk zijn. En anders: afwachten? Of een hele doos goedkope test aanschaffen… :lol:
Lekker even uitslapen! Zou ik ook wel weer eens willen!
Met mijn rug gaat het echt al veel beter hoor!
Heb toch nog maar een test gedaan,maar ook deze is negatief.
afwachten dus…
@Angela_84 wrote:
Heb toch nog maar een test gedaan,maar ook deze is negatief.
afwachten dus…
:hug: :hug: :hug:
Goedemorgen allemaal,
Dat is balen Angela!! Nu maar hopen dat de :evil: snel komt.
Ik heb sinds gisteravond een vreemd gevoel in mijn borsten. Geen idee wat dat te betekenen heeft. Iemand ervaring mee?
Nu nog even de hond uitlaten en dan weer aan het werk… kan niet zeggen dat ik in dat tweede al veel zin heb.
Groetjes,
@ellen, spannend hoe weet je dat je cyclus korter zal zijn? ei gevoeld? of voel je je misschien zwanger
mannetje is nog steeds ziek, o hij is zo zielig en had heel veel pijn. Hij heeft een oorontsteking gelukkig is zijn oortje nu geklapt en stroomt alles eruit. Ik werk vandaag thuis, kan ik fijn bij mijn mannetje blijven.
@mirag tja ik weet natuurlijk niet wat je voelt. Bij mij worden mijn borsten altijd een week voordat ik de :twisted: komen een stuk gevoeliger. maar toen ik zwanger was werden ze heel groot!
@matsjo fijn dat het beter met je rug gaat
@ angela balen he dat je zo lang moet wachten. Ik moest ook 2 weken wachten voordat ik :twisted: werd.
ik zal vanmiddag eens kijken of ik een banner kan aanmaken. Maar nu ga ik eerst heel snel aan het werk, doei
Goedenmiddag meiden,
Vandaag nog steeds geen :evil:
maar heb nu wel last van pijnlijke borsten,dus misschien komt het eraan.
Ik heb de huisarts nog gebeld,hij zei dat het mogelijk was dat die bloeding die ik 2 weken terug had best eens mijn menstruatie had kunnen zijn.dan zou het beteken dat ik nu ongeveer mijn ei zou moeten hebben.
maar het kan ook zijn dat mijn cyclus nog ontregeld is dus dat het nog komt.
is het er over een week nog niet dan moet ik langs komen.
ikzelf denk dat het eraan komt.dus nog steeds afwachten.
@mirag pijnlijke borsten heb ik ook voor ik ongi moet worden.
dit is pas gekomen sind ik gestopt ben met mijn nuvaring.
@Sneeuw beterschap voor je mannetje,dat hij maar snel opknapt.
werkse voor vandaag.
@matsjo Gelukkig dat je rug weer wat beter gaat.
Ben vandaag lekker vrij,Ga kraamshoppen voor vrienden van ons daar moeten we zondag op kraamvisite ze hebben een dochter gekregen.
Wilde ook nog lekker gaan wandelen met de hond maar het is hier hondenweer :silenced:
Angela, balen zeg zo’n lange cyclus!! Ik hoop echt dat het snel doorzet. Fijne dag vandaag. Kraamshoppen is geen straf!
Mirag, ik had hele pijnlijke (.)(.) toen ik zwanger was. Ik begon dat 5 dagen voor mijn NOD te voelen. Dus wie weet?? :mrgreen:
Ook ik (wij) gaan stoppen met anticonceptie. Wanneer precies weet ik nog niet, want ik heb nog geen afspraak om mijn spiraal te laten verwijderen. Maar zal toch wel binnenkort zijn… Spannend dus!
Tweet welkom hier! Leuk dat je meeschrijft. Spannend allemaal he?! Heb je al kinderen?
Ja, wij hebben een samengesteld gezin!
Ik heb een dochter van vijf, hij heeft een zoon van zes, en dit zou dan onze eerste samen worden…
Ik ben zelf inmiddels al 30, mijn aanstaande is 32. Mijn NOD is nog een heel groot mysterie… :mrgreen:
*edit: typfoutje aangepast!
Hoi tweet,welkom gezellig dat je met ons mee komt schrijven.wanneer ga je een afspraak maken?
Welkom Tweet!!
Ik heb nog steeds gevoelige borsten, misschien mijn eisprong (lijkt mij het meest logische)… we wachten rustig af. Vriendlief zit al de hele tijd te roepen dat we nu vast al zwanger zijn haha. Maar ik laat me niet gek maken lol, ook niet door Matsjo
Nemen jullie ook theunisbloemolie?
Wat een weer is het vandaag he, pfff. Of was dat enkel in Gelderland zo?
Fijne avond!!
Nee hier is het ook hondeweer :? :?
net hagelde het zelfs!
Ik gebruik geen theunisbloemolie.