Angela wat spannend zeg!!! Kom je hier meeschrijven? Ben toch bezig, dan zet ik jou ook op het lijstje!
Ik hoop dat het allemaal zeer voorspoedig mag gaan bij je!
Is het jullie eerste kindje? En mag ik je leeftijd??
ja onze eerste ik ben 25
Ik zie wel dat ik de eerste voor de eerste ben :lol: :lol:
Ja klopt!
Ik was ook 25 toen ik zwanger werd van de eerste. Op mijn 26ste is Mats geboren. Op mijn 27ste gaan we voor een 2de, zou die op mijn 28ste geboren worden? :mrgreen:
Nou dat zou dan heel mooi zijn
Je staat erop!!
We zijn al met z’n zessen! :dance:
Hoi dames, alles goed?
Hier een beetje een baaldag. Ik ben weer door mijn rug gegaan. Een maand geleden had ik spit en ik denk dat ik het nu weer heb. Ik heb al spierverslappers genomen maar die doen niks. :wall:
Mijn schoonvader heeft Mats net opgehaald. Ik kan zo niet voor hem zorgen. Als hub vanavond thuis is zal hij hem weer gaan halen. Ik heb net ff flink zit te janken. Gewoon omdat ik ontzettend baal en van de pijn natuurlijk. Stomme rug!! En ik mis Mats. Had graag een leuke dag met hem gehad vandaag. Straks maar weer plat liggen. Dat houd ik maar even vol, net als zitten, staan en lopen. BAH!
Sorry voor dit egobericht!
hey Matsjo
Wat balen zeg van je rug!!Mijn vriend heeft het ook weleens gehad en het is geen pretje.
Ik hoop dat het met de spierverslappers snel wat minder wordt. :hug:
Matsjo, wat vervelend. Ik heb het ook een keer gehad. Ik wist niet meer of ik moest staan, liggen, lopen of zitten. Ik herinner me dat ik niet eens mijn eigen schoenen aan kon doen. Wat een pijn! Zorg je er voor dat je naast medicatie ook fysiotherapie krijgt? O, en een kruik kan de pijn verlichten (wel oppassen: door de pijn voelde ik niet dat het te heet was. Ik zat onder de blaren en brandwonden!)
Ha, we zijn met z’n zessen. Welkom Angela! Zou er echt bewust gekozen worden om december te vermijden als bevallingsmaand? Em is van 17 december. Ik had haar gepland voor 27 januari, maar ze was nogal ongeduldig .
We hebben dus al een extra drukke december; daar kan nog wel wat bij! :lol:
misschien wel hupsakee,
Ons maakt het iig niets uit hoor. toch gezellig :lol:
Patricia, bedankt voor je pb. Ik heb het aangepast!
Mijn rug is nog niet veel beter. Ik heb gelukkig wel redelijk goed geslapen. Nu naar de dokter gaan heeft geen zin. Dan schrijft hij mij toch weer spierverslappers voor en moet ik terugkomen als het beter gaat zodat ze gericht kunnen kijken (praat uit ervaring). Nu kan ik niet eens recht staan, laat staan op zo’n onderzoekstafel klimmen! Ik weet niet eens hoe ik er nu zou moeten komen! Daarom heb ik besloten dat ik vrijdag ga. Dan gaat het vast al veel beter en dan moeten ze maar eens even goed kijken. Ik las dat het ook door de bevalling kan zijn gekomen. Dat er bijv. iets verschoven is. Wat het ook is, ik hoop dat ik er heeeeel snel vanaf ben!!
Het wordt al een gezelig clubje zo met z’n zessen vind ik! En we zitten toch alweer op pagina 7 :mrgreen: Nog even en ik kan deel 2 gaan openen :lol:
Hopelijk gaat het allemaal lekker vlot voor ons. Ik ben echt heel benieuwd wanneer we de eerste positieve test mogen bewonderen!!! :inlove:
Fijne dag iedereen!
Hupsakee en angela84 welkom …. Leuk dat jullie ook meeschrijven.
Hupsakee hahaha wat is oud, het is maar hoe oud je je voelt. Wij vinden een dec ook helemaal geen probleem. Ons kindje is nu al welkom (helaas gaat dat niet lukken )
Spannend hoor angela wachten op de :evil: en dan beginnen. Ik zit ook nog steeds op de :evil: te wachten en dan kunnen ook wij beginnen.
Ooooo matsjo meisje dat klinkt allemaal erg pijnlijk, red je het een beetje? Is je kleine mannetje thuis? :-*
Ik heb gisteren gewerkt en vandaag ben ik vrij… nou ja vrij …ik mag het huis poetsen.
Prettige dag dames
HUpsakee en angela, welkom :-
Hupsakee, mijn zus is net 38 geworden en ook bezig voor een 2e Haar zoontje wordt deze week 3.
Matsjo, sterkte met je rug :hug:
We hebben een eigen showforum :dance: Wat leuk! Ik ga straks even kijken en ook wat posten
Sneeuw, ik moet vandaag ook aan de poets. Ik heb er geen hekel aan hoor, maar soms lijkt er geen einde aan te komen.
:-
Sneeuw, ik ben alleen vandaag maar Mats is naar het kdv dus daar hoef ik nu niet voor te zorgen. Dat scheelt.
Patricia, ik heb je meisje gezien… wat een beauty!!! :inlove:
Dank je Matsjo :-*
Morgen is jouw nod, gaan jullie er daarna meteen voor of wacht je nog een ronde? Ik weet het ff niet meer :think: :oops:
Wij wachten nog 1 ronde.
Bah, morgen mijn nod. Ik weet nu al niet hoe ik naar de wc moet kruipen dus dat wordt nog wat! :wall:
he matsjo niet leuk dat de :evil: morgen komen dat je er vast niet bij hebben. Wel fijn dat Mats naar het kdv is.
ik heb wel een hekel aan poetsen :x en er loopt heel de dag een heel klein mannetje :inlove: achter me aan die het niet zo leuk vindt dat mama geen tijd heeft. Als we bijv. de badkamer poetsen moeten alle auto’s mee en de auto’s moeten eerst over het bad rijden en dan langs de douche enz. Het gaat hier heel langzaam en daardoor ben ik bijna heel de dag aan het poetsen. Nu is mijn boefje een appeltje aan het eten en ik even hier kijken.
tijd voor de volgende klus!, tot later
Haha, sneeuw! Wat een boef inderdaad! Lekker spelen waar mama is :inlove: Succes met schoonmaken! :thumbup:
Hey meiden,
het wordt zo zeker gezellig met z’n zessen een beetje beppen :lol:
zit te wachten op mijn :evil:
had gedacht dat het gisteren was maar mijn cyclus is nog niet eccht “normaal” dus nog even afwachten.
Heb al wel een ongi gevoel in mijn onderbuik dus het zal er wel aankomen.Fije avond nog meiden :dance: