Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

En er is geen kleine kans dat je… :wink:

Balen, dat wachten. Ik hoop morgen gewoon mijn NOD te hebben, dan weet ik dat het weer een beetje regelmatig is. Ik voel alleen nog helemaal niks :wall:

@Matsjo wrote:

Balen, dat wachten. Ik hoop morgen gewoon mijn NOD te hebben, dan weet ik dat het weer een beetje regelmatig is. Ik voel alleen nog helemaal niks :wall:

Nou dan is het wel een HELE kleine kans hoor.we gerbuikte altijd cd’s :wink:

nee heb het wel vaker hoor.

dus ik denk dat het wel komt.

Nou, dan gaan we daar maar vanuit! Ga je daarna ronde 1 in?

Ja daarna gaan we idd ronde 1 in dus heel spannend allemaal hoor.

@Angela_84 wrote:

@Matsjo wrote:

Nou dan is het wel een HELE kleine kans hoor.we gerbuikte altijd cd's :wink:

CD's? Ehm... volgens mij kun daar niet écht op vertrouwen hoor, als het om geboortebeperking gaat! :wink: :lol:

Vandaag m'n eisprong (als ik op de signalen af ga), dus zondagavond kan best eens heel goede timing geweest zijn.. 8)

Spannend Hupsakee!

angela en matsjo hopelijk hebben de :evil: doorgezet (of niet :mrgreen: )

hupsakee spannend hoor… kan jij voelen wanneer je eisprong is?

matsjo hoe gaat het met je rug?

Ik voel me niet zo lekker. Waarschijnlijk krijg ik een griepje… ik ga even op de bankhangen

He getsie Sneeuw, geen griep krijgen hoor! :hug:

Mijn rug is minder goed dan gehoopt. Ik dacht gisterenavond dat het wel een stuk beter was maar dat viel vanmorgen dus toch behoorlijk tegen. Dus weer een dag rustig aan doen.

Nog geen :evil: hier. Hopelijk hoef ik er toch niet te lang op te wachten.

Mag ik nog heeeeeel even klagen???

%&## (ander woord voor kl*te rug!) Het lijkt alleen maar meer zeer te gaan doen terwijl het gisterenavond zoveel beter ging!! Ik dacht dat de spierverslappers nu toch wel zouden moeten gaan werken maar ik merk er nog helemaal niks van! Zitten gaat nog wel maar lopen… auw auw auw!!! Ik kan Mats niet tillen, tenminste, ik wil het niet eens proberen! Ik ben veel te bang dat ik met hem val ofzo. Laat staan dat ik hem mee de trap op neem! Morgen ben ik weer alleen met Mats dus ik kijk de nacht aan en anders maar weer iemand vragen om te helpen of om op Mats te passen :wall: Vreselijk vervelend om zo afhankelijk te zijn! Niks voor mij! BAH, wat is dit balen zeg!!! :x

Morgen maar eens naar de huisarts. Misschien kan hij nog iets anders voorschrijven. Ik hoop dat hij ook zegt dat het spit is en niet een of andere hernia ofzo! Spit geneest tenminste sneller. Bah!

En ook nog steeds geen :evil:

@Hupsakee wrote:

@Angela_84 wrote:
@Matsjo wrote:

Nou dan is het wel een HELE kleine kans hoor.we gerbuikte altijd cd's :wink:

CD's? Ehm... volgens mij kun daar niet écht op vertrouwen hoor, als het om geboortebeperking gaat! :wink: :lol:

Vandaag m'n eisprong (als ik op de signalen af ga), dus zondagavond kan best eens heel goede timing geweest zijn.. 8)

Och ja Als het wel zo zou zijn zou het heeeeeeeel mooi zijn :lol: :lol:
Alleen dan zit ik in het verkeerde topic :(
dan zou ik per ongeluk een februari stopper zijn :? :?

zit nog steeds te wachten op de :evil:
en heb ook ineens geen ongi-pijn meer.
zou het dan toch..............??? :wink:

@Matsjo wrote:

Mag ik nog heeeeeel even klagen???

%&## (ander woord voor kl*te rug!) Het lijkt alleen maar meer zeer te gaan doen terwijl het gisterenavond zoveel beter ging!! Ik dacht dat de spierverslappers nu toch wel zouden moeten gaan werken maar ik merk er nog helemaal niks van! Zitten gaat nog wel maar lopen… auw auw auw!!! Ik kan Mats niet tillen, tenminste, ik wil het niet eens proberen! Ik ben veel te bang dat ik met hem val ofzo. Laat staan dat ik hem mee de trap op neem! Morgen ben ik weer alleen met Mats dus ik kijk de nacht aan en anders maar weer iemand vragen om te helpen of om op Mats te passen :wall: Vreselijk vervelend om zo afhankelijk te zijn! Niks voor mij! BAH, wat is dit balen zeg!!! :x

Morgen maar eens naar de huisarts. Misschien kan hij nog iets anders voorschrijven. Ik hoop dat hij ook zegt dat het spit is en niet een of andere hernia ofzo! Spit geneest tenminste sneller. Bah!

En ook nog steeds geen :evil:

Hey wat vervelend!!ik hoop dat de huisharts je iets voor kan schrijven wat wel helpt.erg hé als je zo afhankelijk bent van anderen.

Dus ook nog steeds geen :evil:

hier is het ook nog afwachten op de :evil:

Misschien moet je er voor de zekerheid even een testje tegenaan gooien??

En je blijft gewoon een maartstopster hoor!!!

Ja ik wacht morgen nog af.

is het dan nog niet doe ik vrijdag toch maar een test.

Spannend hoor! Nou ja… als je iig maar snel zekerheid hebt!

Nu heb ik vorige week maandag wel wat lichtroze afscheiding gehad duurde ongveer 2 dagen,zou dit iets kunnen betekenen??

Ze hebben het wel eens over een innesteling maar daar weet ik niet zoveel vanaf. Nooit gehad! Dat je kunt wachten tot vrijdag zeg, ik had al veel eerder getest! :thumbup:

heb niets in huis,en moet morgen werken.

dus kan pas morgenavond uit mijn werk een test halen.

dus misschien wordt het dan wel morgen avond :lol: :lol: ben ook zo’n stuk ongeduld :smiley:

Goedemorgen meiden!!

Toch wel spannend hoor Angela! Enindd, wat een geduld heb jij. Ik zou allang getest hebben :oops: :mrgreen:

Toen ik 2 jaar geleden zwanger was testte ik al op dag 22 van mijn cyclus :oops: Er was trouwens wel al een heel licht streepje te zien toen.

Matsjo, hoe is het nu met je rug? :hug: heb je een afspraak bij de ha gemaakt?

Ik ga weer aan het werk, tot later!

:-*

Patricia en Angela, werkse vandaag!!

Nou hier zijn ze doorgebroken. Na 31 dagen dit keer. Die hadden we nog niet gehad :roll:

Vanavond testen Angela? SPANNEND!!!

Met mijn rug gaat het zozo. Ik moet gewoon heel goed opletten wat ik doe maar tot nu toe gaat het zorgen voor Mats goed. Hopelijk blijft het zo. En anders maar wat ibuprofen, als ik de dag maar doorkom! Vandaag een afspraak gemaakt met de ha. Toch voor morgen want dan ben ik alleen. Ik zie nu even niet voor me hoe ik met Mats daar naar toe moet gaan. En aangezien ik toch nog niet kan werken komt het morgen dus wel goed uit. De pijn straalt uit naar mijn benen dus ben toch bang voor een hernia ofzo. Als dat zo is dan kan ik jullie wel gedag gaan zeggen want dan zit een zw.schap er voorlopig nog niet in :wall: