Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

he matsjo



fijn dat je duimt, wie weet word ik dan snel :twisted: zodat we een beetje gericht kunnen klussen. Ik vind het nu wel heel spannend worden en ik ben ook heel erg ongeduldig :shifty: .



Jij wacht nog een maandje?

Ja, wij wachten nog heel even. Ik moet woensdag ongesteld worden en dan laten we nog een ronde aan ons voorbij gaan.

Matsjo, hoe lang is jouw cyclus? Ik bedoel, wanneer is dan jouw nod in april? Want volgens mij gaan we dan ongeveer gelijk op!

Sneeuw en Ellen, hoe lang duurde het voordat julle zwanger waren van je eerste kindje?

Het valt me nu pas op, dat we allemaal voor een 2e gaan, en allemaal zo rond de 27/28 zijn :mrgreen:

Welkom sneeuw! We kennen elkaar natuurlijk al van de febstoppers. Het drong niet door tot me, dat jij ook een maartstopper bent. Succes!



Ik ben een ronde verder. Of eigenlijk, de eerste ronde is begonnen :slight_smile:



@Patricia, ik was van mijn eerste meteen zwanger. En jullie allemaal?



Door dat gedoe om de feestdagen ben ik er helemaal over na gaan denken. Ik had er niet zoveel problemen mee, het komt wanneer het komt. Maar nu er zoveel een andere mening geven, speelt het bij mij ook in mijn gedachten.

Grappig ja, allemaal een 2de en allemaal even oud! :mrgreen: Hier was het ook ronde 1 raak.



Tsja, eigenlijk is het misschien een beetje raar om zo te denken (over de kerstdagen). Een gezond kindje is natuurlijk veel belangrijker en sommigen zouden al blij zijn dat ze uberhaupt zwanger kunnen worden maar toch willen wij echt nog even wachten. We hebben nu eenmaal al de ervaring dat het ook heel voorspoedig kan gaan dus als we het ook maar een beetje kunnen plannen…



Bovendien is mijn sm ook met de kerst jarig en die vond dat als kind niet zo leuk.

Wij gaan even op pad, het is zulk lekker weer!



Vanmiddag zal ik eens een leuk lijstje in elkaar knutselen! :mrgreen:



Fijne middag iedereen!

hoi patricia



bij ons was het biede keren de eerste keer raak (gevolg: 1 miskraam en 1 kindje).



tja ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu wel een beetje op reken dat het de eerste keer weer raak zou kunnen zijn :oops:

dus een dec. kindje zou er best in kunnen zitten.



ellen ik had je ook al bij de feb-stoppers voorbij zien komen.



Ik ben ook 28 en ga ook voor een tweede. werken jullie? Ik werk 2 dagen in de week.

Ik ben ook 28. Ik werk 28 uur, dwz een week 3 en de andere week 4 dagen. Vorige keer was ik in de 2e ronde zwanger.



Die feestdagen, ja ik zou het indd vooral niet zo leuk vinden voor het kind zelf! Hij/zij beseft dan misschien niet dat het haar of zijn verjaardag is, zo tussen al die andere kadootjes door. En ook ik vind het veel te druk :oops: :mrgreen: Mijn man is ook 18 dec jarig. (en dat was de dag dat ik positief testte trouwens :inlove: )

Het is ook dat ik nu de keuze heb hoor. Ik bedoel, als we al een tijdje bezig zouden zijn zou ik deze maand niet overslaan ofzo, maar nu we toch nog maar net beginnen…



Een april/mei kindje lijkt me ideaal, maar dan moeten we nog langer wachten en dat wil ik niet. Maargoed, misschien gaat het nu helemaal niet zo snel, dat kan natuurlijk ook nog!



:-*

Ik testte ook positief op de verjaardag van mijn man! Dat was 1 november. Wij kregen een juli-kindje. Ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn cyclus schommelt nog steeds een beetje sinds de bevalling. Gemiddeld zit ik op 30 dagen dus daar staat mijn banner ook op.

Nou, ik heb een lijstje gemaakt hoor! Jullie kunnen het bewonderen op pagina 1. Ik heb ook maar even een sf aangemaakt. Ik ben namelijk GEK op showen!!! En natuurlijk kijk ik ook graag naar wat jullie te showen hebben! Hopelijk snel positieve testen!!! :pray:



Ik heb er iig alvast 2 foto’s opgezet!



klikkerdeklik

matsjo, wat een mooi lijstje en wat een prachtig mannetje :clap: beide heel mooi gemaakt. :mrgreen:



veel plezier vandaag

thnx Sneeuw!! Ben ook trots op mijn creatie(s) :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Het valt me nu pas op, dat we allemaal voor een 2e gaan, en allemaal zo rond de 27/28 zijn :mrgreen:


Ik ga wel voor de 2e, maar ik ben al stokoud. Nou ja, 36…Mag ik ook meekletsen?

Ik heb een dochter (Em) van 4 jaar. Na lang twijfelen over wel/geen brusje voor Em, hebben we nu de knoop doorgehakt: we gaan het proberen! Ik heb zelfs op MP al op een 2ehands bugaboo geboden. :shifty: :lol:

Van Em was ik na 4 rondes zwanger. Ik las net ergens dat je op je 38e nog maar 5% kans hebt per cyclus. 38 ben ik nog niet, maar het kan deze keer dus misschien wel iets langer gaan duren…

Hallo Hupsakee! Welkom hier! Leuk dat je je bij ons aansluit. Je bent de oudste maar ik vind je niet stokoud hoor!! :wink:



Hopelijk gaat het toch heel voorspoedig!



Ik zal je op het lijstje toevoegen!

Dank je! Wat een fotogeniek manneke heb jij zeg! :inlove:

Haha, dank je!! Ja, het is niet moeilijk om hem leuk op een foto te krijgen idd! :mrgreen:



Is dit al ronde 1 voor jullie?

Ik heb je vast op het lijstje gezet!!

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we toch gaan “beginnen”.

in eerste instantie wilde we wachten tot na ons huwelijk,maar het begint ineens wel heel erg te kriebelen bij ons.

morgen moet ik ongi worden,maar daarna gaan we van “start” :lol:

vind het zo spannend!!!