Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

Hoi allemaal!



Ja, mijn spiraal is eruit. Ik was best gespannen maar ik voelde er niets van. Maar ook wij wachten nog in ieder geval eenmaandje. Eerlijk gezegd heb ik leiver ook geen december kindje :oops: En verlof in het voorjaar lijkt me ook heerlijk. Maar dat is niet de reden, ik moet in iede rgeval 1 ongie wachten, zodat mijn medicijnen die ik gebruikte uit mijn lichaam zijn.



Nu dus wachten op een ongie!



Hoe is het met jullie meiden?



:-*

Fijn dat het je mee is gevallen Patricia! :thumbup: Wij wachten ook nog minstens 1 ronde hoor dus dan zullen we er ongeveer tegelijk voor gaan!



Vandaag gewerkt. Het was leuk maar ik ben gesloopt!

Hier ook gebroken :zzz:



Was om 7 uur begonnen, en door een uitgelopen vergadering was ik pas tegen half 6 thuis.



Wel lekker makkelijk pizza gegeten :drool: :mrgreen:

Zo, lange dag voor jou ook!! :shock:

Hey stilletjes hier :o



En ook og geen nieuwe stoppers helaas…

Nee gek zeg. Zijn er helemaal geen maartstoppers??

@Matsjo wrote:

Nee gek zeg. Zijn er helemaal geen maartstoppers??




Jawel, hier ben ik :mrgreen:



:wink:



Ben blijkbaar de enige die het aandurft om in maart te stoppen.



Nouja, dan moet die menstruatie wel eens komen. Nog eventjes en we zitten in april :wink: Ik denk nu al een week dat het komt, heb ook elke dag een paar druppels helder rood (excuse moi :silenced: ). Tot nu toe zet er niks door.

Nou ja, we zijn al met z’n drieën! :mrgreen: Misschien moet ik toch maar een lijstje maken. Als je eenmaal een lijstje hebt moet je deze 100 keer aanpassen omdat er steeds mensen bijkomen dus misschien helpt het :lol: :lol:

Een lijstje is hartstikke leuk! :thumbup: Alleen ben ik daar niet zo goed in. :oops:



Zou jij dat willen doen Matsjo? En welke gegevens wil je dan hebben?

Ik ben inmiddels ontzettend ervaren met lijstjes :mrgreen:



Ehm… jullie leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer je NOD is (al telt deze ronde nog niet mee) Evt hoe broer of zus heet. Lijkt mij voldoende!

@patricia26 wrote:

Ik heb nog geen ouderschapsverlof opgenomen. Moet nog eens uitzoeken hoe het nouprecies in elkaar zit en wat de voordelen zijn, want di ezie ik tot nu toe niet. Oke, je kan minder werken, maar je krijgt er niet voor betaald.



Hallo…nog meer april stoppers??? :mrgreen:



:-*




Wij wachten dan nog een maandje in Mei dus…dan meld ik me zeker aan hoor :lol:

Dan word je een meistopper en zul je je dus helaas niet bij ons aansluiten!



Nog even wachten voor jou! Alvast veel succes!

Oke, voor het lijstje;



Patricia, 28 jaar, geschatte NOD 19 maart, 2e kindje, dochter Nesrin.



:-*

thnx!!

Ellen, 2e kindje, NOD vermoedelijk vandaag (denk ik al sinds maandag), zit nu nog in ronde 0



Daar laat ik t even bij :slight_smile:



Dat suffe lijf van mij weet niet wat hij wil… Ik zit nu al op dag 5 van die rare niet-menstruatie :roll:

Ik ben echt mega ongesteld geworden gisteravond! :shock:



Veel te vroeg, ik zit nu op dag 22. Deze ronde gaan we er waarschijnlijk nog niet voor, ik wil eerst een volledige cyclus afwachten. Dus Matsjo, de eerste wijziging al voor het lijstje :mrgreen: ; NOD is 9 april, en dan voor het echhie :mrgreen:



Mocht in namelijk deze maand al zwanger worden, ben ik uitgerekend op 17 december. Vind ik persoonlijk niet zo fijn zo tussen de feestdagen :oops: En mijn man is ook nog eens 18 december jarig :oops:

Hoi meiden ik breek even in.



Vorig jaar waren er ook al niet zo veel stoppers rond deze periode. Ik ben namelijk van de maart/april stoppers van vorig jaar. Toen was maart en april ook bij elkaar en zelfs februari zat daarbij. (ik was gestopt in februari)



Ik wil jullie heel veel succes wensen!!!

En ik hoop dat jullie volgend jaar net als ik zwanger zijn!



Liefs

Ja blijkbaar is het niet zo’n populaire periode :smiley:



Bedankt newbe en een hele fijne zwangerschap!



:-*

ja meld ! hier een maart stopper. ik had me maar mij de feb stoppers aangemeld omdat ook ik geen maart stoppers kon vinden. Tja een dec. kindje… het maakt mij niets uit. Ik vind het wel prettig om hoog zwanger in de winter te zijn (kan ik lekker binnen blijven, bij mijn zoon ben ik 30 kilo aangekomen :shifty: ) Ma.ar als het kindje er eenmaal is dan zou ik het liefst in mei uitgerekend zijn… maar zo lang wil ik niet wachten :mrgreen: .



ik ben dus sneeuw, 28 en wij gaan voor een tweede kindje. vorige week vrijdag gestopt met de pil, nu wacht ik op de :twisted: maar ik heb geen idee wanneer dat zal zijn… even afwachten (tja en daar ben ik niet zo goed in :angel: )

He Sneeuw! Leuk dat je je hier meldt! Spannend dat je al in ronde 1 zit! Ik ga voor je duimen!