Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

@Lotte wrote:

Ik laat jullie verder met rust, want ik heb hier eigenlijk niks te zoeken.



Misschien maar vast een juli topic openen :lol:




Ja doe dat, kom ik ook :mrgreen:

Meiden lekker kletsen hier, ik piep er gauw weer vandoor want ook ik mag hier niet wezen :naughty: :wink:

Chelleke, hoe lang moet je nog wachten?

@Matsjo wrote:

Dag Bianca! Saai hoor dat je niet met ons meestopt!




ja nou zeg dat maar tegen huub als je hem over 3 weken ziet!!

ik zou het ook het liefst willen :cry:

Das goed, ga ik doen! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Das goed, ga ik doen! :mrgreen:




ja doe je best

Goedemorgen Patricia!



Ga je nog wat leuks doen vandaag? Ik ben vrij en ga mij vooral met Mats (zo heet mijn kleine ventje dus) bezighouden natuurlijk. Verder the usual stuff: boodschappen, huishouden, etc.



Even een creme halen voor Mats want hij heeft een paar lelijke exceemplekken. Arm kind! Hij heeft ook nog eens vuurrode billen en uitslag van tandje nr 2. Die hebben we gisteren gespot!



Fijne dag vandaag!

Hoi! Ik ben hier ook met het huishouden bezig. Zo even wat boodschappen halen en dan mijn kleine meid naar oma brengen, want ik moet om 12 uur werken. Mijn moeder past altijd op op maandag.



Ach wat zielig voor Mats. Ik moet zeggen, dat we hier weinig last gehad hebben van de tandjes. Maar we zijn nog niet klaar natuurlijk :mrgreen: Sterkte ermee :hug:



Werk jij ook?



:-*

Ja ik werk 3 dagen in de week in het onderwijs.

Ik werk 28 uur. Dat wil zeggen de ene week 3 en de andere week 4 dagen. Als er een tweede kindje is ga ik wel 22 of 24 uur werken.



Gaat Mats naar een oppas of kdv?



Mijn dochter gaat 2 dagen per week naar het kdv, maadag dus bij oma en om de week werk ik een weekenddag en dan is papa thuis.



:-*

Mats gaat naar het kdv. Op dinsdag en vrijdag. Ik ben op maandag en woensdag donderdag thuis en mijn man op woensdag.



Ik denk dat ik uiteindelijk 3 dagen in de week blijf werken. Ook na mijn ouderschapsverlof maar dat zien we dan wel weer.

Ik heb nog geen ouderschapsverlof opgenomen. Moet nog eens uitzoeken hoe het nouprecies in elkaar zit en wat de voordelen zijn, want di ezie ik tot nu toe niet. Oke, je kan minder werken, maar je krijgt er niet voor betaald.



Hallo…nog meer april stoppers??? :mrgreen:



:-*

Tsja, waar blijven ze toch??

Goedemorgen, alles goed?



Ik laat vanmiddag mijn spiraal verwijderen. Ik zie er best wel tegenop hoor!



:-*

Hallo,



Er is nog geen maart-topic. Ik heb me als enige maartstopper bij de februaristoppers aangemeld. Misschien is het een idee om hier een maart/apriltopic van te maken? Dan loopt het misschien wel wat voller. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige stopster voor maart ben :lol:



Dus, Matsjo en Patricia, is t oke als we de titel veranderen in maart/april? Dan schrijf ik graag mee :slight_smile:

Hoi Ellen!

Wat mij betreft is het prima! Maar Matsjo is de topic-opener dus ik laat het aan haar over!



Het is trouwens net als vorig jaar dan, toen zijn ook de maart en april stoppers samen gegaan. Zou het toch niet zo’n goede maand zijn om te stoppen dan? :mrgreen:



Ellen, ga jij voor je eerste kindje?



:-*

@patricia26 wrote:

Goedemorgen, alles goed?



Ik laat vanmiddag mijn spiraal verwijderen. Ik zie er best wel tegenop hoor!



:-*




Hoe is het gegaan??

@Ellen4 wrote:

Hallo,



Er is nog geen maart-topic. Ik heb me als enige maartstopper bij de februaristoppers aangemeld. Misschien is het een idee om hier een maart/apriltopic van te maken? Dan loopt het misschien wel wat voller. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige stopster voor maart ben :lol:



Dus, Matsjo en Patricia, is t oke als we de titel veranderen in maart/april? Dan schrijf ik graag mee :slight_smile:




Ik vind het prima maar ik stop echt pas ergens in april hoor!! :wink: Ik zal de titel even aanpassen.



Dus welkom hier! :lol:

** breekt in**



tja dames maart stopper zal ik ook nooit worden want stel je voor dat je de 1e maand meteen zwanger ben ik vind een december kindje niet zo leuk :silenced:

dus zou dan april pas stoppen maar als ik al bezig zou zijn zou ik maart niet overslaan.



succes he dames ik leef met jullie mee

** breekt uit**

@bianca&? wrote:

** breekt in**



tja dames maart stopper zal ik ook nooit worden want stel je voor dat je de 1e maand meteen zwanger ben ik vind een december kindje niet zo leuk :silenced:

dus zou dan april pas stoppen maar als ik al bezig zou zijn zou ik maart niet overslaan.



succes he dames ik leef met jullie mee

** breekt uit**




Zouden er daarom weinig maartstoppers zijn? Nooit zo over nagedacht…



@ Matsjo, bedankt :slight_smile: Heb jij een reden dat je nog precies 1 maand wacht? Gewoon nieuwsgierig :wink:



@Patricia, hoe is het gegaan?



Wij gaan voor een tweede kindje. We hebben al een peuter.

Ik verwacht heel binnenkort mijn menstruatie, en daarna willen we gaan proberen.

Daar laat ik het even bij voor nu, ik hou me nog een beetje op de achtergrond, in verband met bekenden hier op dit forum :slight_smile:

@Ellen4 wrote:

@bianca&? wrote:
** breekt in**



tja dames maart stopper zal ik ook nooit worden want stel je voor dat je de 1e maand meteen zwanger ben ik vind een december kindje niet zo leuk :silenced:

dus zou dan april pas stoppen maar als ik al bezig zou zijn zou ik maart niet overslaan.



succes he dames ik leef met jullie mee

** breekt uit**




Zouden er daarom weinig maartstoppers zijn? Nooit zo over nagedacht…



@ Matsjo, bedankt :slight_smile: Heb jij een reden dat je nog precies 1 maand wacht? Gewoon nieuwsgierig :wink:



@Patricia, hoe is het gegaan?



Wij gaan voor een tweede kindje. We hebben al een peuter.

Ik verwacht heel binnenkort mijn menstruatie, en daarna willen we gaan proberen.

Daar laat ik het even bij voor nu, ik hou me nog een beetje op de achtergrond, in verband met bekenden hier op dit forum :slight_smile:




We willen gewoon nog heel even wachten. Niet echt een hele goede reden. Dachten altijd al aan april/mei