Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

Ik woon in het mooie Harderwijk. Lekker tussen de bossen en aan het veluwemeer :wink:

En bij het dolfinarium :mrgreen:

Yup en bij het dolfinarium…

Ze moeten die beesten serieus eens leren dat ze na sluitingstijd stil moeten zijn :x En die touristen moeten ze eens leren parkeren :x :x maar verder is t leuk hier hoor :lol: :lol: :lol:

Hoe laat moet je naar de tandarts?

Om 14.10 uur. Mijn moeder woont vlkabij de tandarts, dus kan ik mijn dochter even een half uurtje daar brengen. Is wel zo handig.

Sterkte Eros!!! :hug: :kaars:

dat is zeker handig! Sterkte voor zometeen!!!

@sanne062 wrote:

Sterkte Eros :hug: Hoe oud is je hond?

Jij ook sterkte bij de tandarts patricia, en verder lekker genietn van het weer he. kon ik gister ook, maar zit nu weer de hele dag binnen :cry:

Hij is 11 jaar!

wow 11 jaar, en ook al 11 jaar je hond?

Dat is wel even slikke zeg… Heel veel sterkte ermee! :hug:

@sanne062 wrote:

wow 11 jaar, en ook al 11 jaar je hond?

Dat is wel even slikke zeg… Heel veel sterkte ermee! :hug:

Ja, ook al 11 jaar mijn hond! Ik heb hem gekregen toen hij 8 weken was!

@Mirag wrote:

@Angela: zullen we dan afspreken dat we volgende keer gelijk niet meer ongi worden?? :slight_smile:

Dat vind ik een goede deal :dance: :dance:

Eros :hug: sterkte

patricia hoe was het bij de tandarts??

ik mag 20 april weer,heb er echt een hekel aan.

Eros sterkte ermee.

Ik ben net voor het eerst de enorme berg die drempel kan heten over gegaan :mrgreen: En ben een abonnement bij de sportschool rijker :clap:

én ik ben maar een uurtje blijven hangen, knap hè

@Leida wrote:

Eros sterkte ermee.

Ik ben net voor het eerst de enorme berg die drempel kan heten over gegaan :mrgreen: En ben een abonnement bij de sportschool rijker :clap:

én ik ben maar een uurtje blijven hangen, knap hè

Fijn joh.

Heb vaak geen fut meer om er naar toe te gaan,maar je komt met zoveel energie weer terug.geeft je dan echt een fijn gevoel.athans dat vind ik hoor.

patricia heb je de tandarts overleefd?

goed hoor leida :clap: , zou ik eigenlijk ook moeten doen…

matsjo hoe is het met je rug?

Hey meiden??

Alles goed met jullie??

Vandaag lekker een dagje vrij gehad maar ben eigenlijk heel de dag aan het poetsen geweest :frowning:

Ach jah,dat moet ook gebeuren hé.

Nu is mijn huisje weer lekker opgeruimd en schoon.

Heb mijn bestelde ovu testen binnen.

Ik ga zondag beginnen met testen,ben benieuwd :wink:

We kunnen dan iig gericht gaan klussen hoop ik. :lol:

@Eros Heel erg veel sterkte vandaag! :hug:

@Leida Wat goed van je! Ik zou dat ook wel willen, maar ik weet gewoon dat ik niet de discipline heb om dan te gaan… Knap van je hoor! :thumbup:

@Angela Succes met klussen, we hopen snel t resultaat te zien :lol: :smiley:

Hoi meiden!!

Leida, goed van je hoor! :thumbup: Ik heb al 16 jar niet meer gesport :oops: Ik heb niet eens een fiets :oops: :mrgreen:

Angela, spannend.

Nou ik heb de tandarts overleefd hoor! Hij heeft mijn kies zo afgeslepen, dat het niet scherp meer is en ik er geen last van heb. Maar er moet binnenkort wel een kroon op.

Ik ben vandaag vrij en als ik de weersvoorspellingen mag geloven wordt het heerlijk weer 8)

Gisteren was trouwens mijn geschatte nod, maar ik heb nog geen :evil: gezien. :?

:-*

@patricia26 wrote:

Hoi meiden!!

Leida, goed van je hoor! :thumbup: Ik heb al 16 jar niet meer gesport :oops: Ik heb niet eens een fiets :oops: :mrgreen:

Angela, spannend die ovu testen. Ik heb nooit zo goed gesnpat hoe dat nou werkt… Wanneer gebruik je zo’n test dan precies?

Eros, sterkte vandaag… :hug:

Nou ik heb de tandarts overleefd hoor! Hij heeft mijn kies zo afgeslepen, dat het niet scherp meer is en ik er geen last van heb. Maar er moet binnenkort wel een kroon op.

Ik ben vandaag vrij en als ik de weersvoorspellingen mag geloven wordt het heerlijk weer 8)

Gisteren was trouwens mijn geschatte nod, maar ik heb nog geen :evil: gezien. :?

:-*

Grappig, je quote je eigen bericht :mrgreen:

Waar is iedereen? De ene dag heb je 3 pagina’s te lezen… en de andere x lees je 3 dagen hetzelfde…

Van 't weekend verwacht ik mijn ongi… als die dit weekend uit blijft, ga ik als de wiedeweerga testen :mrgreen:

@Leida wrote:

Waar is iedereen? De ene dag heb je 3 pagina’s te lezen… en de andere x lees je 3 dagen hetzelfde…

Van 't weekend verwacht ik mijn ongi… als die dit weekend uit blijft, ga ik als de wiedeweerga testen :mrgreen:

Ik hoop dat ie uitblijft :mrgreen: