Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

@ Hupsakee Gave foto!! Daar kan geen twijfel over bestaan :wink:

@ Angela Wat een verassing moet dat geweest zijn zeg! Hebben jullie verder alles al helemaal geregeld voor de grote dag?

Vandaag ben ik lekker vrij, eindelijk de kans om te genieten van het heeeeeeeeeeeeerlijke weer 8) Ik vermaak me wel, ga snel weer naar buiten.

Tot later!

@Angela_84 wrote:

jah dan voel je toch weer kl :silenced: te dat je toch weer de test hebt gebruikt hé :hug:

Ja idd,… in het kader “we moeten toch wat minder geld uitgeven” was het niet zo’n goeie nee,…

@sneeuw wrote:

@Leida wrote:
ahhhh, ja nu versta ik de taal :mrgreen: moet helemaal nog inkomen, dus,… test was negatief btw. Heb er 2 gekocht en daarvan 1 verprutst.

he balen :hug: heb je het gevoel zwanger te zijn? wat voel je dan?

ik voel de loop naar de ongi, zeg maar…

dat klinkt niet zo goed of begrijp ik je verkeerd? :oops:

@Leida wrote:

ik voel de loop naar de ongi, zeg maar…

Dat zegt niks hoor. Dat voel ik al meer dan een week… :wink:

:mrgreen: :mrgreen: Maak jij haar lekker gek! Maar indd, het kan wel hoor!

Nou,… we wachten gewoon nog even een weekje :mrgreen:

Ruuuuuustig aan.

@sanne062 wrote:

@ Angela Wat een verassing moet dat geweest zijn zeg! Hebben jullie verder alles al helemaal geregeld voor de grote dag?

Vandaag ben ik lekker vrij, eindelijk de kans om te genieten van het heeeeeeeeeeeeerlijke weer 8) Ik vermaak me wel, ga snel weer naar buiten.

Tot later!

Ja zo goed als alles is geregeld,enkel de bloemen en de ringen nog.

bloemen gaan we donderdag voor weg en de ringen volgende week.

morgen gaan de kaarten op de bus :inlove:

begint nu ineens we heel ECHT te worden hoor. :inlove: :inlove:

Ik hoop dat het donderdag nog steed mooi weer is,dan ben ik lekker vrij :dance: :dance:

De :evil: :evil: zijn hier behoorlijk vervelend aan het doen.

jeetje wat heb ik last en nog chagerijnig ook. :x

zit nu lekker in de bank met een zak chips lekker niks doen heeeeeeeerlijk :lol: :lol:

Heey mirag wij lopen gelijk!!!

spannend :lol: :lol: :lol:

Dat is wel heel leuk!

Het is ECHT heel spannend inderdaad… :pray:

@Angela: zullen we dan afspreken dat we volgende keer gelijk niet meer ongi worden?? :slight_smile:

Dames,

ik zal deze week niet zoveel reageren, omdat wij gisteren de moeilijk beslissing hebben genomen om aanstaande vrijdag onze oudste hond Dodi te laten inslapen.

Sterkte Eros. :hug: :kaars:

he eros :hug:

Sterkte ermee Eros :hug:

Hoe is het met de rest van de meiden? Ik ben lekker vrij vandaag, maar moet vanmiddag wel ff naar de tandarts. Gisteren op werk zat ik te kauwen op zo’n napoleon bal, breekt er een stuk van mijn kies :?

:-*

Sterkte Eros :hug: Hoe oud is je hond?

Jij ook sterkte bij de tandarts patricia, en verder lekker genietn van het weer he. kon ik gister ook, maar zit nu weer de hele dag binnen :cry:

Weer? Welk weer? :smiley: Het is hier grijs en grauw en het regent af en toe een beetje…

Moet je deze kant maar opkomen :lol:

Hoewel dr komen hier nu ook steeds meer wolken… :o

Waar woon jij dan? Of zeg je dat liever niet hier…