Oja, die drang herken ik hoor!! Zo moeilijk om te wachten!! Ik testte 4 dagen voor mijn NOD heel licht positief en pas echt op mijn NOD heel duidelijk positief. Ik heb er denk ik wel 7 testen doorheen gejaagd toen! :mrgreen: Je kunt natuurlijk vast gaan testen maar dan wel in je achterhoofd houden dan de kans heel groot is dat ie negatief is nog. Dan bespaar je jezelf een al te grote teleurstelling.
En wat is een NOD?
Maaar ik ga er vandaag alvast 1tje kopen :mrgreen: alleen al om in te komen, zeg maar…
Hey meiden,
jeetje wat hebben jullie alweer veel geschreven!!!
moest even bijlezen.
Nou mijn weekend zag er heel anders uit danik me had voorgesteld.
zaterdag ochten lekker op tijd begonnen met werken.(ik werk in een winkel)
Werd ik toch rond de middag overvallen door mijn vriendinnen…
:oops: :oops: MIJN VRIJGEZELLENFEESSIE :inlove: jeetje wat schrok ik.
ik had het dus totaal niet verwacht.moest ik toch in een winkelwagen heel de winkel rond :oops:
je had alle klanten moeten zien kijken joh echt voor schut.
we zijn daarna met de meiden bruidstaartjes gaan maken heel creatief
daarna een gingen we boerengolven wat hebben we daar gelachen zeg.
vervolgens zijn we naar een apreski feestavond gegaan waar we dus samen met de mannen zijn gekomen en de rest van de avond daar natuurlijk voor lul gezet. :silenced:
We hebben een super vijgezellenfeest gehad en hebben vollop genoten :dance:
Oja en ik ben vandaag ook nog ongi geworden EINDELIJK ZEG.
ben blij dat het nu eindelijk echt een keer doorkomt :dance:
dan kunnen we eindelijk echt gaan beginnen.
dus zet mijn NOD maar op 3 mei aub.
NOD is Niet Ongestelheids Dag
dus de dag waarop je hoopt niet ongesteld te worden.
toch dames??tenminste dat dacht ik. :?
Wat leuk Angela!! Wanneer ga je trouwen???
Ja klopt, dat betekent NOD.
Spannend, ronde 1 voor jou! Ik zit even achter een andere pc maar zal z.s.m. lijstje aanpassen.
O en je avatar… :inlove:
22 mei is de grote dag :inlove: begint nu wel ineens heel erg dichtbij te komen :dance: :dance: :dance:
ahhhh, ja nu versta ik de taal :mrgreen: moet helemaal nog inkomen, dus,… test was negatief btw. Heb er 2 gekocht en daarvan 1 verprutst.
jah dan voel je toch weer kl :silenced: te dat je toch weer de test hebt gebruikt hé :hug:
jeetje wat is er veel geschreven :shock:
samen met een kopje koffie ga ik alles even lezen, tot zo
@sanne062 wrote:
Nou ik heb de duidelijkheid waar ik lang op heb moeten wachten hoor. Ik ben vanmorgen superongi wakker geworden![]()
Zet mijn volgenden NOD maar op 5 mei (gokje) Op naar d 2e ronde dus maarMaar eerst deze ongi overleven :x
he sanne dat is balen :hug:
@Mirag wrote:
En Sanne, ik leef met je mee. Ik ben vanmorgen ook ongi geworden en heb ook flinke buikpijn nu
Deze cyclus duurde dus 30 dagen; valt me eigenlijk niks tegen. Ik zet mijn nieuwe NOD in op 2 mei.
he mirag jij ook al :hug:
@Ellen4 wrote:
Mijn lijf speelt spelletjes met me. Ik heb al bijna 2 weken het idee dat mijn eisprong er aan komt. Ik heb al die tijd al tekenen, zoals vruchtbaar slijm en een zeurende onderbuik. Normaal heb ik dat de paar dagen voor een eisprong. Tot nu toe denk ik niet dat hij al geweest is. Vreemde ronde dus dit :think:
he dat is ook vervelend, schiet niet echt op :evil: heb je altijd een lange cyclus? Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik voel en merk er niets van… of laat mijn eisprong ook op zich wachten? ik zal eens goed opletten :shifty:
@Tweet wrote:
Ja hoor!
Was binnen vijf minuten klaar,inclusief het nemen van een uitstrijkje.
Voelde wel wat trekken zeg maar, maar echt pijn deed het niet.
![]()
fijn dat het zo makkelijk ging, spannend wordt het nu he. Dat had ik ook toen ik ongi werd, toen dacht ik wauw daar gaan we!
@Angela_84 wrote:
Oja en ik ben vandaag ook nog ongi geworden EINDELIJK ZEG.
ben blij dat het nu eindelijk echt een keer doorkomt :dance:
dan kunnen we eindelijk echt gaan beginnen.
dus zet mijn NOD maar op 3 mei aub.
fijn dat je ongi geworden bent, hopelijk de komende 9 maanden niet meer :mrgreen:
@Leida wrote:
ahhhh, ja nu versta ik de taal :mrgreen: moet helemaal nog inkomen, dus,… test was negatief btw. Heb er 2 gekocht en daarvan 1 verprutst.
he balen :hug: heb je het gevoel zwanger te zijn? wat voel je dan?
@Angela_84 wrote:
22 mei is de grote dag :inlove: begint nu wel ineens heel erg dichtbij te komen :dance: :dance: :dance:
:oops: sla ik je over, spannend dat is al heel snel!
zo ben ik weer helemaal bij :mrgreen:
Ik ben vandaag een dagje vrij. vrijdag t/m zondag was een beetje druk maar erg leuk. Kleine boef heeft heel veel kadootjes gehad. Wel grappig dat hij echt wist dat hij jarig was en de kadootjes voor hem waren. :mrgreen:
Ik ga nu de rommel maar eens opruimen. Jeetje boefje is al weer 3!!! gaat zo snel.
prettige dag,
Jeetje wat een geschrijf hier
@Krabje: heel veel succes en houdt de moed er in he!!
@Angela: he he, eindelijk!! Veel klusplezier in ronde 1!!! En wat een leuke verrassing dat vrijgezellenfeestje.
@Hupsakee: ik kan geen foto van de test zien, maar toch nogmaals gefeliciteerd!!! Voel je je al anders dan anders??
Ik heb een leuk weekend gehad ondanks de ongi en de bijhorende pijntjes; de tuin is ongeveer zomer-klaar :), dus laat die zon maar komen. Alleen het gras moet opnieuw ingezaaid want we hebben iets te enthousiast het mos eruit gehaald haha. Toch niet zo groene vingers dan we dachten
Fijne werkweek allemaal!