Nou, dan melden de meelezers en inbrekers zich ook weer af! :mrgreen:
Meiden, veel succes met zwanger worden, op naar een positieve test! :thumbup:
chantal :hug:
iedereen hier verder succes met zwanger worden! :inlove:
Dankje :-*
Chantal ik snap je helemaal. Heel veel succes en geluk toegewenst. Ik hoop natuurlijk heel erg dat jullie in de komende 4 mnd zwanger worden (wel ff komen melden dan he )en ook als jullie wel de MMM ingaan hoop ik echt voor je dat dat weer net zoiets moois oplevert! Enne als je nog eens zin hebt om langs te komen, je weet ons te vinden he
Tweet wat fijn dat het zo goed gegaan is! En nu? wachten op je 1e ongi?
Succes krabje!!!
Wij gaan gewoon lekker ons ding doen nu, sanne. We hebben niet de behoefte er met de neus bovenop te zitten. We zien vanzelf wel wat er wanneer komt of niet
wow knap hoor. Ik merk bij ons heel erg dat sinds we besloten hebben te stoppen met de pil, ik me ineens heel bewust ben op welk moment van mijn cyclus ik nu zit (hoor te zitten)…
Mja, ik ook wel hoor…
Maar ben sowieso niet gewend gepland een kindje te krijgen.
Mijn dochter is een zogeheten ongelukje…
Dus extra spannend eigenlijk!
@sanne062 wrote:
wow knap hoor. Ik merk bij ons heel erg dat sinds we besloten hebben te stoppen met de pil, ik me ineens heel bewust ben op welk moment van mijn cyclus ik nu zit (hoor te zitten)…
Zonde eigenlijk dat we dat niet voelen tijdens het slikken van de pil,…
Iemand vroeg om een foto van de test (Matsjo?)
Dus, ter aanmoediging, niet scherp maar wel duidelijk :
GAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Tof voor je Hupsakee!!!
Meiden lief van jullie dat jullie het begrijpen. :-*
Ik kom zeker laten weten hoe het gaat en kom ook geregeld wel even spieken hoor!
@ Krabje, je keuze is begrijpelijk,…ik wens je heel veel succes met de behandeling!
@ Hupsakee, je bewijs is geleverd!! Kan niet wachten om er zelf 1 te hebben. :mrgreen:
Hupsakee, geweldig! :thumbup:
Krabje, jammer maar begrijpelijk. Hou ons in ieder geval op de hoogte en ik hoop voor je, dat het de komende maanden toch ineens spontaan mag gebeuren. De wonderen zijn de wereld nog niet uit he?!
Succes in ieder geval. :-
Meiden, hoe is het met jullie allemaal verder?
:-
Hallo?? :o :mrgreen:
Ja ben er!
dag dames!!
de 1e zwangere hupsakeetje GEFELICITEERD!!!
mijn vriendinnetje is ook gestopt met de pil maar weet nog niet zo goed of ze zich aan wil melden dus mss zien jullie haar hier verschijnen en ga ik haar volgen, ik volg natuulijk zo ie zo matsjo al!!
heb haar gezegt dat ze hier welkom is ookal zijn jullie al met veel!! dat is toch zo??
liefs bianca :-*
Natuurlijk is dat zo Bianca!!
En Nikki is trouwens een super leuke naam! :thumbup:
@bianca&? wrote:
dag dames!!
de 1e zwangere hupsakeetje GEFELICITEERD!!!
mijn vriendinnetje is ook gestopt met de pil maar weet nog niet zo goed of ze zich aan wil melden dus mss zien jullie haar hier verschijnen en ga ik haar volgen, ik volg natuulijk zo ie zo matsjo al!!
heb haar gezegt dat ze hier welkom is ookal zijn jullie al met veel!! dat is toch zo??
liefs bianca :-
Wat ben je toch een schat :-
Ik heb vandaag een drang om te testen! Ik sprak gister iemand die een week voor haar periode ging testen en de uitslag werd toen al bekend!!
Hebben meer meiden deze drang? En tot wanneer wacht je dan?