Ik werk flexibel op een kdv. Minimaal 15 uur per week. Kan zijn dat ik 2 dagen werk maar ook 3 of 4.
Ben iig op woensdag vrij.
Slaap lekker. En nu ga ik ook naar bed. Doei
Nou ik heb de duidelijkheid waar ik lang op heb moeten wachten hoor. Ik ben vanmorgen superongi wakker geworden
Zet mijn volgenden NOD maar op 5 mei (gokje) Op naar d 2e ronde dus maar Maar eerst deze ongi overleven :x
Het gaat hier echt snel op het forum nu; gisteravond toen ik het las pagina 16 en nu ineens al 21 Leuk hoor!!!
Allereerst Tweet heel veel succes vandaag!!! Denk maar zo: het is voor het goeie doel
Angela, het blijft spannend he!
En Sanne, ik leef met je mee. Ik ben vanmorgen ook ongi geworden en heb ook flinke buikpijn nu
Deze cyclus duurde dus 30 dagen; valt me eigenlijk niks tegen. Ik zet mijn nieuwe NOD in op 2 mei.
Nu moet ik gaan werken, maar met dat stralende zonnetje buiten heb ik daar nog niet zoveel zin in…
Ik werk als ambulant begeleider voor kinderen met een beperking; veelal bij mensen aan huis, maar ook op kinderdagverblijven en scholen.
Groetjes,
Hey meiden, er is gezellig veel gekletst! :thumbup: Moet even bij lezen hoornu, tot later! :-*
Thanks Mirag!
D-day vandaag, spannunnnnnnnnd!!!
Ik zie echt gewoon nog steeds niet op tegen het verwijderen!
Daar ben ik nog steeds relaxed over gelukkig…
Maar daarna…!!!
Krabje welkom! :-* Tweet, succes vandaag! Laat je ons weten hoe het gegaan is?
En wat lees ik nou… :shock: Hupsakee gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Dat noem ik nog eens de spits afbijten zeg hahaha…
Ik hoop volgende week ongesteld te worden, en dan gaan we er ook voor. Het wordt nu wel heel echt hoor :shock:
:-*
Oh ja nog wat over werken, ik werk ook, 28 uur.
Dat wil zeggen, een week 3 en de andere week 4 dagen.
:-*
Tweet succes vandaag! (en nog meer succes voor daarna natuurlijk )
Ik werk 4 dagen in de week, maar als we strax een kleine hebben wil ik graag 2 of 3 dagen gaan werken.
Oh Sanne, jij ook nog welkom en veel succes natuurlijk! :-*
Thnx ladies! :mrgreen:
Tweet succes straks!
Krabje, ik zie dat jullie eerste is geboren mbv iui. Betekent dat dat jullie daar nu ook weer mee bezig zijn?
Patricia: Nee nog niet. We moeten eerst 4 maand zelf proberen voordat we weer naar de gyn gaan. Maar we gaan er van uit dat een volgende zwangerschap ook weer tot stand gaat komen met iui. De kans dat we op een natuurlijke manier zwanger worden is erg klein
Ik begrijp het. Heeeeeel veel succes in ieder geval.
Nieuwe foto’s in ons showforum!
Hallo!
Zo, wat gaat het hier hard opeens! Ik heb weinig tijd, dus even alleen dit:
@Hupsakee, gefeliciteerd!!
@Tweet, succes vanmiddag!
Mijn lijf speelt spelletjes met me. Ik heb al bijna 2 weken het idee dat mijn eisprong er aan komt. Ik heb al die tijd al tekenen, zoals vruchtbaar slijm en een zeurende onderbuik. Normaal heb ik dat de paar dagen voor een eisprong. Tot nu toe denk ik niet dat hij al geweest is. Vreemde ronde dus dit :think:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alles goed gegaan tweet?
Ja hoor!
Was binnen vijf minuten klaar,inclusief het nemen van een uitstrijkje.
Voelde wel wat trekken zeg maar, maar echt pijn deed het niet.
Dames zoals ik gisteren al zei twijfelde ik heel erg of ik me hier aan zou gaan melden. Heb er een nachtje over geslapen en ben tot de conclusie gekomen dat ik het toch niet ga doen.
Jullie zijn straks allemaal druk bezig met klusperiodes en nod’s.
Maar dat wordt voor mij een beetje te heftig. Zoals ik al zei, da kans dat ik op een normale manier zwanger wordt is erg klein. Ik wil me door ook niet blind staren op de vruchtbare periodes en me daardoor gek laten maken. En daarbij ga ik er vanuit dat we weer de mmm in gaan. Ik ben dan ook beter op mijn plek in iui forum. Daarbij wil ik jullie ook niet afschrikken in de achtbaan die MMM heet.
Dus hierbij meld ik me weer af.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden en hoop jullie gauw ergens bij de maanmama’s te zien.
Dikke zoen Chantal
Ik begrijp het helemaal krabje! :hug: Ik wil je wel nog even veel succes wensen! Hopelijk word je op de normale manier zwanger!