Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

Angela dus even spannend wanneer die ongi komt dus.

Ben benieuwd. Heb je lang de pil geslikt?

thnx

@Krabje wrote:

Angela dus even spannend wanneer die ongi komt dus.

Ben benieuwd. Heb je lang de pil geslikt?

Ik heb 7 jaar de pil geslikt en de laatste 2 jaar heb ik een nuvaring gebruikt.daarmee ben ik sinds augustus vorig jaar gestopt.

dus eers nog met cd’s gespeeld :inlove:

:dance: :dance: Hupsakee gefeliciteerd!! :dance: :dance:

Wat gebeurt er hier in korte tijd veel op het forum, loop gelijk een paar pagina’s achter :wink:

Ik word er niet goed van, mocht vandaag weer testen van mezelf, maar nee na lang staren nog steeds geen + :? Ook nog steeds niet ongi dus. Nou ja dr zal vast wel binnenkort duidelijkheid komen (hoop ik dan maar). Best stom eigenlijk, al jaren aan het balen als je ongi bent en nu zit je dr op te wachten… :think:

@sanne062 wrote:

:dance: :dance: Hupsakee gefeliciteerd!! :dance: :dance:

Wat gebeurt er hier in korte tijd veel op het forum, loop gelijk een paar pagina’s achter :wink:

Ik word er niet goed van, mocht vandaag weer testen van mezelf, maar nee na lang staren nog steeds geen + :? Ook nog steeds niet ongi dus. Nou ja dr zal vast wel binnenkort duidelijkheid komen (hoop ik dan maar). Best stom eigenlijk, al jaren aan het balen als je ongi bent en nu zit je dr op te wachten… :think:

Ja idd en dan duurt dat wachten ineens heeeeeeeeeeeeeeeeel lang terwijl je eerst altijd dacht “ben ik nu alweer ongi ben der net vanaf”:? :?

o wow het lijstje is aangepast. Nu is het wel heel officieel :smiley: Ik moet er af en toe nog een beetje aan wennen hoor :oops: Ik kan me er ook totaal geen voorstelling van maken hoe het zou zijn om straks (hoop ik :pray: ) een kindje in je handen te hebben…

Ja, ik vind het ook een erg apart gevoel om in zo’n lijstje te staan…

Ja dat geeft idd een heel appart gevoel :inlove:

En dan maar hopen dat er gauw zwanger bij iedereen staat :pray: :pray: :pray:

Pfff heb echt onzettende buikpijn. Nu maar hopen dat die ongi gauw weer weg is.

Nog een septemberstalker hier :shifty:

Wat echt nu he Chantal! Leuk joh, spannend!

:hug: voor je buikpijn.

Ja helemaal leuk zo’n lijstje!!! Ik ben trouwens 28 jaar. En ik ben eigenlijk vergeten wanneer ik met de pil gestopt ben, laat staan mijn cyclus weet :? Dat heeft depil altijd voor me geregeld, maaaaar ik denk dat ik 2 weken terug de laatste heb genomen rond 22 maart.

@Sterre74 wrote:

Nog een septemberstalker hier :shifty:

Wat echt nu he Chantal! Leuk joh, spannend!

:hug: voor je buikpijn.

:-* :-* :-* :-*

Ik ga naar bed. Moet morgen om 9.30 naar het CB met Tycho. De wijk zit te zeuren omdat Tycho nog geen groente en fruit wil eten. Nu wil ze hem wegen. Tis ook echt zo’n spillepoot :liar: :liar: :liar: :liar: Hij weegt 8,3 kg dus hij kan wat hebben.

Even fotootje van mijn prinsje

:inlove: :inlove: :inlove: wat een schatje.

CUTE!! :inlove:

Dank je :-*

Hij ziet er ook zwaar ondervoed uit hé??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik duik ook weer onder de wol.

morgen weer vroeg op en een lange dag werken :? .

en zaterdag ook :frowning:

Heb altijd pas op zondag weekend maar ben op maandag wel altijd lekker vrij.

werken jullie ook??fulltime of parttime??

strax als we een beebje zouden hebben dan ga ik 3 dgn werken.

@Krabje wrote:

Hij ziet er ook zwaar ondervoed uit hé??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja dat wel hoor :mrgreen: :mrgreen: :liar: :liar: