Matsjo heb net in sf even je ventje bekeken. Wa t een onzettend lekker ding zeg! En idd jij maakt errrug mooie foto’s :inlove:
Zo heb onverwachte nu al lekker weekend. Er waren morgen een aantal afmeldingen waardoot mijn collega het morgenmiddag het alleen kan doen. Kan ik mooi het achterstallige doen thuis. Heb een berg strijk op zolder liggen en de tuin moet nodig gedaan worden.
Dus wordt nog druk.
Vandaag weer heel hard gewerkt (lees buiten gespeeld met de kids) ben al bijgekleurd in mijn gezicht. Echt waar, ik heb de rotste baan van de wereld :liar: :liar: :liar: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik werk op een kdv en met dit weer zijn we dus veel buiten, heerlijk!
Tweet: ik was net aan het terug lezen in het topic en had het dus al gelezen. Was dus weer eens te snel met vragen.
Angela: Waren jullie al bezig met ronde 1?
Hier hoef ik dus gelukkig niet te ontpillen ofzo. Scheelt weer. Hub en ik hadden het er tijdens de zwangerschap al over dat ik na de bevalling nooit meer aan de pil zou gaan. Als ik dan zwanger zou worden zou het een mooi cadeau zijn. En de gyn heeft me geadviseerd om pas een half jaar na de ks zwanger teworden. Dus wat dat betreft kunnen we ervoor gaan
Tweet: ik was net aan het terug lezen in het topic en had het dus al gelezen. Was dus weer eens te snel met vragen.
Angela: Waren jullie al bezig met ronde 1?
Hier hoef ik dus gelukkig niet te ontpillen ofzo. Scheelt weer. Hub en ik hadden het er tijdens de zwangerschap al over dat ik na de bevalling nooit meer aan de pil zou gaan. Als ik dan zwanger zou worden zou het een mooi cadeau zijn. En de gyn heeft me geadviseerd om pas een half jaar na de ks zwanger teworden. Dus wat dat betreft kunnen we ervoor gaan
nee nog niet officieel.
wij zouden eerst mijn menstruatie afwachten en daarna beginnen.
alleen ben ik sinds 16 feb niet echt meer ongi geworden.
had enkel na 21 dagen een lichte bloeding die 2 dagen duurden and thats it.
dus mijn cyclus loopt niet echt zoals het hoort zeg maar.
dus nu afwachten tot ik ongi wordt (of niet maar dan wel een posi test :inlove: )