Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

@Matsjo wrote:

Gezellig dat jullie meekletsen! Zijn er nog meer septembermama’s die niet alvast voor een volgend kindje willen gaan? :mrgreen:

Ik wil wel heeeeel graag een tweede kindje, maar liever nog even wachten. Bovendien ben ik nog steeds niet ongesteld geweest.

De eerste zwangere al!! Gefeliciteerd!!!

Nu stop ik even met inbreken :mrgreen: Ik ga over op meelezen (dat jullie het weten :shifty: )

@Tedski wrote:

@Matsjo wrote:

Gezellig dat jullie meekletsen! Zijn er nog meer septembermama’s die niet alvast voor een volgend kindje willen gaan? :mrgreen:

Ik wil wel heeeeel graag een tweede kindje, maar liever nog even wachten. Bovendien ben ik nog steeds niet ongesteld geweest.

De eerste zwangere al!! Gefeliciteerd!!!

Nu stop ik even met inbreken :mrgreen: Ik ga over op meelezen (dat jullie het weten :shifty: )

:mrgreen:

hupsakee van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

sanne welkom :mrgreen:

krabje plus aanhang ook welkom :mrgreen:

hupsakee gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: dat doe je snel :wink:

matsjo; ja wil dolgraag een 2e, maar nog ff wachten hoor :wink: volgend jaar ofzo :wink:

enne, ik ga net als Tedda meelezen :angel: :shifty:

@Amy82 wrote:

hupsakee gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: dat doe je snel :wink:

matsjo; ja wil dolgraag een 2e, maar nog ff wachten hoor :wink: volgend jaar ofzo :wink:

enne, ik ga net als Tedda meelezen :angel: :shifty:

Jullie lezen maar lekker mee, heb toch niks te verbergen :mrgreen: Maar af en toe reageren mag ook hoor!

Zo zo, heel wat bij te lezen vanavond! Welkom Krabje!! en bij horende inbrekers :slight_smile:

Gefeliciteerd Hupsakee!!! Dat hebben jullie goed gedaan en vooral… snel!!! :slight_smile:

Hopelijk volgen er snel meer hier…

Ik heb al de hele dag het gevoel alsof ik ongi ga worden; beetje vage buikpijn en heel erg moe. We zullen zien.

Groetjes,

Spannend Mirag!!!

Mirag spannend zeg!

Matsjo heb net in sf even je ventje bekeken. Wa t een onzettend lekker ding zeg! En idd jij maakt errrug mooie foto’s :inlove:

Zo heb onverwachte nu al lekker weekend. Er waren morgen een aantal afmeldingen waardoot mijn collega het morgenmiddag het alleen kan doen. Kan ik mooi het achterstallige doen thuis. Heb een berg strijk op zolder liggen en de tuin moet nodig gedaan worden.

Dus wordt nog druk.

Vandaag weer heel hard gewerkt (lees buiten gespeeld met de kids) ben al bijgekleurd in mijn gezicht. Echt waar, ik heb de rotste baan van de wereld :liar: :liar: :liar: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik werk op een kdv en met dit weer zijn we dus veel buiten, heerlijk!

Liefs, Chantal

Zucht… Nog 18 en een half uur te gaan… :?

@Tweet wrote:

Zucht… Nog 18 en een half uur te gaan… :?

Huh en dan???

Of vraag ik nu iets heel doms??? :oops: :oops:

@Matsjo wrote:

Sta helemaal te hyperen, vind het zo leuk!!! :dance: :dance:

Ik ga meteen maar weer het lijstje aanpassen! :mrgreen:

Gefeliciteerd Hupsakee!! Leeeeeeeeeuk!!!

En Matsjo over welk lijstje heb je het??

Exit Mirena :wink:

Een domme vraag is een vraag die niet gesteld wordt!

Nooit meer zeggen dus :wink:

Jeetje meiden wat moet ik toch in eens veel bijlezen!!!

Hupsakee gefeliciteerd!!!wow en meteen raak echt super!!! :dance: :dance: :inlove:

sanne en krabje hartelijk welkom!leuk dat jullie mee komen schrijven.

sneeuw gefeliciteerd met je kleine boefke

tweet veel succes morgen :thumbup:

waarschijnlijk maandag mijn nod (tenminste daar gaan we maar van uit)

ik hoop dat het deze keer wel doorzet.want dan kunnen we toch wat gerichter gaan kussen :mrgreen: :mrgreen:

denk dat ik toch maar een aantal ovutestjes in huis ga halen :mrgreen:

het wordt echt al een aardig clubke zo bij de maart april stoppers :dance: :dance:

enne hupsakee wil de foto wel eens zien van de test :mrgreen:

@Leida wrote:

@Matsjo wrote:
Sta helemaal te hyperen, vind het zo leuk!!! :dance: :dance:

Ik ga meteen maar weer het lijstje aanpassen! :mrgreen:

Gefeliciteerd Hupsakee!! Leeeeeeeeeuk!!!

En Matsjo over welk lijstje heb je het??

Op pagina 1!

Tweet: ik was net aan het terug lezen in het topic en had het dus al gelezen. Was dus weer eens te snel met vragen.

Angela: Waren jullie al bezig met ronde 1?

Hier hoef ik dus gelukkig niet te ontpillen ofzo. Scheelt weer. Hub en ik hadden het er tijdens de zwangerschap al over dat ik na de bevalling nooit meer aan de pil zou gaan. Als ik dan zwanger zou worden zou het een mooi cadeau zijn. En de gyn heeft me geadviseerd om pas een half jaar na de ks zwanger teworden. Dus wat dat betreft kunnen we ervoor gaan

:wink:

@Krabje wrote:

Tweet: ik was net aan het terug lezen in het topic en had het dus al gelezen. Was dus weer eens te snel met vragen.

Angela: Waren jullie al bezig met ronde 1?

Hier hoef ik dus gelukkig niet te ontpillen ofzo. Scheelt weer. Hub en ik hadden het er tijdens de zwangerschap al over dat ik na de bevalling nooit meer aan de pil zou gaan. Als ik dan zwanger zou worden zou het een mooi cadeau zijn. En de gyn heeft me geadviseerd om pas een half jaar na de ks zwanger teworden. Dus wat dat betreft kunnen we ervoor gaan

nee nog niet officieel.

wij zouden eerst mijn menstruatie afwachten en daarna beginnen.

alleen ben ik sinds 16 feb niet echt meer ongi geworden.

had enkel na 21 dagen een lichte bloeding die 2 dagen duurden and thats it.

dus mijn cyclus loopt niet echt zoals het hoort zeg maar.

dus nu afwachten tot ik ongi wordt (of niet maar dan wel een posi test :inlove: )

Ik zal voor je duimen Angela!