Maart/aprilstoppers '09 deel1 ** Al 3 kindjes op komst!! **

Sorry meiden, besef ineens dat ik hier nog niet eens heb verteld wat mij tegenwoordig bezig houdt. Even gekopieerd uit andere topics:

Even ego :oops:

Zoals jullie weten, willen Hub en ik binnenkort voor een 2de kindje gaan. Alleen nu het zover is slaan de twijfels een beetje toe. Misschien moeten we het toch uitstellen tot ik zeker weet dat het beter gaat met mijn rug. Ik zit niet te wachten op 9 maanden pijn! Bovendien heb ik gisteren te horen gekregen dat ik een betaalde cursus van Adobe mag doen via school. Er zijn maar 10 mensen uit heel Nederland gekozen om dit de doen en ik ben er dus 1 van. Ik ben er onwijs blij mee omdat ik een aantal programma’s van Adobe heel goed kan gebruiken bij oa het fotograferen. Bovendien is het voor mijn werk ook heel handig. En het leukste… ik krijg, omdat ik uitgekozen ben, bijna alle programma’s van Adobe gratis! En als je bedenkt dat elk programma in de winkel al gauw tussen de 100 en 500 euro ligt dan zul je begrijpen dat dit voelt als een hoofdprijs!! Maar daar staat dus wel tegenover dat ik de cursus af maak. Het zijn maar 2 dagen maar daarna moet ik een jaar lang laten zien wat ik op school met de programma’s doe. Ik doe dit samen met een collega. Nu zal niemand mij veroordelen als ik gewoon zwanger wordt maar ik voel mij er dan toch een beetje lullig over. Ik kan dan namelijk de afronding niet doen. En die is wel heel belangrijk. Die is in maart. Dus als ik in mei al zwanger zou zijn dan ben ik in februari uitgerekend. Is dus niet handig. Wil ik pas met zw.schapsverlof gaan na de afronding dan zal ik niet eerder zwanger moeten zijn dan in juli. Natuurlijk is niks zeker maar als ik er vanuit ga dat we weer net zo makkelijk zwanger raken als bij Mats dan zal ik het dus een beetje moeten plannen op deze manier.

Vind het best lastig wat ik nu moet. We zijn er verder helemaal klaar voor en willen al heel graag een 2de maar het voelt gewoon niet helemaal eerlijk tegenover school vind ik. En dan die rug nog wat nu op zich best goed gaat maar mag best nog wat langer therapie krijgen.

Baal een beetje nu.

Matsjo tof dat je deze aanbieding gehad hebt.

je zit idd in een lastige situatie helaas.

Maar je zult een besluit moeten nemen hoe moelijk het ook is.

en jah 2 maandjes wachten,ze zijn zo voorbij hoor.

succes met je beslissing.

Eros hoe gaat het nu??

Een kleinte moet ook passen in jou schema, toch. Niets mis mee de zwangerschap een paar maanden utistellen. Heb ik ook gedaan toen het me echt niet uit kwam.

Hahaha, mijn eigen bericht geqouted. Weet ook niet waar dat op sloeg haha…

Matsjo, moeilijk hoor. Je kan wachten indd, 2 maanden, wat maakt het uit. Maar stel dat het dan een paar maandjes duurt voordat je zwanger bent baal je weer dat je het uitgesteld hebt. :think: Lastige keuze, maar ik zou er gewoon voor gaan denk ik. Tenzij je erg op ziet tegen hoe het met je rug zal gaan, dat is een ander verhaal. Maar voor school zou ik het niet laten.

Leida, spannend!

Ik zit nu op dag 30 en ben nog niet ongi. Ik ha zo gehoopt op een mooie cyclus van 28 dagen. :?

:-*

Bedankt dames :-*

Patricia, misschien eens testen?

We hebben condooms gebruikt, dus zwanger zijn is vrijwel onmogelijk. Verder zijn er ook geen tekenen die op een zwangerschap kunnen duiden. Ik wacht het maar af…

Niemand hier?

Patricia misschien kun je toch een testje doen.

ik had het allang gedaan :mrgreen: :mrgreen:

@Angela_84 wrote:

Ik ook :oops: :mrgreen: Gisteren al, maar negatief.

@patricia26 wrote:

@Angela_84 wrote:

Ik ook :oops: :mrgreen: Gisteren al, maar negatief.
:hug: Ach jammer Patricia

Wij zijn bij mijn ouders in friesland nu, en ik zit stiekem even op KOK te gluren, zonder dat ook maar iemand het kan zien, want ik heb de laptop van iedereen weg gedraaid!!! :mrgreen:

Ben pas maandagavond ergens weer thuis…

Hoe is ieders weekend?

HIer is het weer supergezellig, zoals altijd wanneer we hier zijn! :smiley:

Hey tweet,

veel plezier daar,geniet van je weekendje :thumbup:

Tweet veel plezier!! Hier niet veel bijzonders dit weekend. Vandaag lekker een stuk gewandeld met de kleine 8) en boodschappen gedaan. Morgen moet ik werken en voor maandag nog geen plannen.

Allemaal paaseieren aan het zoeken? :mrgreen:

Matsjo, ik zag je berichtje bij de toekomstige meistoppers. Heb je al een besluit genomen mbt je kinderwens?

@Angela_84 wrote:

Eros hoe gaat het nu??

Hoi Angela,

heel erg moeilijk! We missen Dodi enorm, maar we weten dat we voor hem een goede beslissing hebben genomen.

Hallo,

ik ben bieslookje, 26 jaar, trotse mama van een zoontje van 19 maanden en we willen nu voor een 2e kindje gaan.

Mag ik met jullie mee schrijven?

(ivm vriendinnen die hier ook op het forum zitten geef ik nog even geen juiste namen en/of foto’s te zien)

Groetjes Bieslookje

Hoihoi!

Ben ik ook weer eens :oops:

Even teruglezen hoor!

Eros, dikke :hug: voor jou. Ik weet nog goed hoe verdrietig dat is. Zo’n hond hoort toch gewoon bij het gezin! Sterkte :hug:

Patricia, AUW!! Pijnlijk zo’n stuk van je kies af!!! Nu alles weer goed? :hug: Oja, dat lees ik nu :wall: Hoe is het met de ongie??? Jammer van de negatieve test :hug:

Leida, :clap: voor jou! Ik kan mijzelf er nooit toe zetten naar de sportschool te gaan! :wall: Is de ongie al doorgekomen??? :pray:

Bieslookje, welkom! Leuke naam ook! Hopelijk mag het snel raak zijn! Ik zal je binnenkort even aan het lijstje toevoegen.

Paticia, ik heb nog steeds geen besluit genomen :wall: ik stel het steeds uit :roll: Binnenkort heb ik mijn NOD en daarna moet ik de knoop idd door gaan hakken. Vind het nog steeds lastig. Ik wil toch wel erg graag. Maar ja… die cursus is wel een leuke kans en niet in te halen op een ander moment. Jullie horen het nog van me!

Hebben jullie een leuke pasen gehad??

Wij zijn zaterdag lekker een stukje met Mats wezen fietsen en hebben toen bootjes gekeken langs de Waal. Jullie kunnen

hier de foto’s zien als jullie willen! :inlove:

Gisteren bij mijn ouders geweest. Lekker fonduen! We hebben daar ook geslapen maar een beetje een rotnacht gehad. Mats was om 2.00 klaarwakker tot half 5 :shock: :wall: We zijn de hele tijd met hem bezig geweest want we wilden niet dat iedereen waker zou worden van hem. Maar daarom zijn we nu wel erg moe :zzz: Vanavond vroeg naar bed! Vandaag ook nog visite gehad.

Ik ga nu even eten!

Vanavond zal ik het lijstje weer even aanpassen. Dus voor wijzigingen even pb’en of hier neerzetten!