Ja alle jui-baby’s waren er. Was reuze gezellig!!
Hallo,
*Leida welkom bij de club
*Matsjo Leuk zo’n gezellige middag met alle beebjes :inlove:
*Mirag mijn ongi laat nog steeds op zich wachten.
alleen van tweekend had ik wel iets vreemds,nadat we geklust hadden had ik ineens last van bloedverlies.meer heel even hoor.dus ik weet niet wat dat nu weer geweest is.
verder blijf ik maar gewoon afwachten.meer kan ik niet doen.
pfffffff maar dat is vermoeiend hoor.
het liefst doe ik elke dag een test.
las net zelfs dat iemend al 3 maande negatief testen maar dus toch zwanger bleek.
maarja daar ga ik maar niet van uit want als ik me daar aan vast houd dan word je helemaal gek :liar: .
Oja en dan gisteren op kraamvistie geweest en dan begint het toch helemaal te klapperen hoor!!!
zow liefffffffffffff :inlove: :inlove:
Spannend Angela! Nog een weekje… zal voor je duimen! :thumbup: :thumbdown:
Bedankt allemaal!
Ik vind het wel weer spannend hoor,… weer de baby molen in. Het gekste is dat na drie jaar roepen dat ik écht geen beeb meer wil, toch heb besloten dat het wel leuk is als we er nog één kunnen maken. Ik was er denk toch niet helemaal klaar voor, en nu wel!
Ik heb het al wat mensen in de omgeving verteld, en dachten ook echt dat het nooooooit meer ging gebeuren.
Goedemorgen allemaal! :-
Welkom Leida en Eros!
Gezellig, ons clubje wordt steeds groter!
:-
Leida welkom :mrgreen: wat een mooi meisje heb jij!
Ik heb ook meer dan 2 jaar geroepen ik wil niet nog een kindje… tot van de zomer. Ik keek naar mijn kleine boefje die lekker aan het spelen was en dacht oooo nog zo’n boefje zou wel heel leuk zijn. Ik schrok er zelf heel erg van. Toen ik het aan mijn vriend vertelde dacht hij dat ik een grapje maakte. Mijn vriend had even wat langer tijd nodig. Maar nu is hij helemaal om .
angela, dat klinkt allemaal heel spannend! :thumbup: :thumbdown:
Dank jullie wel voor het hartelijk welkom hier!
Menstruatie komt nu in volle gang op, dus volgende week wordt het flink klussen!
@Eros wrote:
Menstruatie komt nu in volle gang op, dus volgende week wordt het flink klussen!![]()
Ik had gisteren mijn NOD, maar vandaag zijn de voorkrampen begonnen, dus ik zal morgenochtend waarschijnlijk ongesteld zijn. Kunnen we gezellig tegelijk klussen volgende week. :shifty:

Leida, leuk dat er bij jou ook wat langer tussen zit. Em is een maand of 9 ouder dan jouw dochter. Ik heb ook lang geroepen dat ik niet meer ‘aan een baby wilde beginnen’, maar nu ben ik toch om. Soms denk ik nog even “o jee, waar begin ik aan?!” maar dat duurt dan maar even.
@Hupsakee wrote:
Ik had gisteren mijn NOD, maar vandaag zijn de voorkrampen begonnen, dus ik zal morgenochtend waarschijnlijk ongesteld zijn.
Hmm… nog steeds niet ongesteld. :think: Nou ben ik nooit super regelmatig, dus het zegt niet zo heel veel.
Spannend meid!
Succes ermee!
Hupsakee en Angela, spannend!!
Ik wilde al heel snel voor een 2e kindje gaan. Eigenlijk al toen onze dochter een maand of 4 was. Mijn man en ik hadden toen afgesproken, dat we er weer voor zouden gaan als ze een jaar was, echter tegen die tijd ging hij toch wat terug krabbelen. Dat was eind augustus. Eind vorig jaar merkte hij toch wel dat mijn kinderwens erg groot was, en heeft hij voorgesteld om er in juni weer voor te gaan. Dan wist ik in ieder geval waar ik aan toe was. Gelukkig is hij er nu ook helemaal klaar voor en gaan we dus toch nog iets eerder beginnen
Ik moet wel zeggen, dat ik er nu wat minder haast mee heb dan bij de eerste. Ik bedoel, natuurlijk wil ik graag zwanger worden, maar mocht het ditmaal een paar maandjes duren dan heb ik daar ook vrede mee
hupsakee spannend!
morgen wordt mijn boefje al weer 3!
Ik hoop stiekem toch dat het bij ons en bij jullie de eerste ronde raak zal zijn , of anders de tweede, of de derde of de vierde
.
Ik ben er gewoon helemaal klaar voor. 8)
Hey allemaal,
Ik kom me ook maar aanmelden op dit forum. Ik ben in maart gestopt met de pil en 27 maart had ik ongi moeten worden. Ben het nog steeds niet… Test is negatief en weet nu echt niet meer wat ik van denken moet
Nog even verder voorstellen:
Ik ben Sanne, 27, getrouwd en we gaan voor de 1e!! :lol:
Welkom Sanne! Succes met jullie eerste poging! Spannend is dat hè?
Ohhhh ik ben ZOOOO nerveus!!! Hoe meer de uren en minuten wegtikken tot morgenmiddag die Mirena er eindelijk uit is, hoe nerveuzer ik word, lijkt het wel :S
En dus gewoon echt niet omdat ik bang ben voor het verwijderen zelf, maar juist voor de teleurstelling als we niet meteen zwanger zouden zijn
Welkom Sanne! Leuk dat je meeschrijft. Vervelend die onzekerheid! :hug:
Tweet, spannend morgen!! Dan kun je er echt voor gaan!!! :dance:
Sneeuw, alvast gefeliciteerd voor morgen!
Patricia, hier precies hetzelfde. Minder haast. We willen ons ook niet overdreven gaan focussen op de vruchtbare dagen enzo. Mag best een beetje spontaan blijven!
Hupsakee, wat spannennd! Al getest vandaag??
Dames, ben even niet geweest maar jullie kunnen aardig kletsen zeg! :shock: Gezellig!!
Ik zal binnenkort het lijstje weer even aanpassen. Dus graag nieuwe NODS als die veranders zijn!
Hier druk druk druk op het werk. Dus thuis zoveel mogelijk genieten van Mats en het prachtige weer!! Heerlijk toch? Ik ga straks even een stukje fietsen. Vindt hij prachtig! :inlove: Om 14.00 naar het cb en daarna naar de kapper.
Fijne dag iedereen!!
:-*
Hoi dames!
Nog plek voor iemand???
Ik zit heel erg te twijfelen of ik mee kom schrijven hier. Zal het even kort uitleggen.
Ik ben Chantal en ben 33 . Ik ben mama van een geweldig ventje Tycho :inlove: We hebben er 2,5 jaar over gedaan om Tycho te mogen krijgen en uiteindelijk met de 2e iui is het gelukt (na ronde 28 )
Nu willen we voor een brusje gaan voor Tycho. Afspraak met de gyn is dat we eerst 4 maand zelf proberen en daarna weer bij de gyn terecht komen.
We gaan dus zelf ontspannen proberen of het misschien toch spontaan zal gebeuren, vandaag dat je bij mij ook geen banner zult aantreffen.
Nog vragen??? Stel ze gerust!
Liefs, Chantal
Niet twijfelen, maar gewoon lekker mee schrijven!
Welkom!
Tuurlijk is er plek krabje!! Wat spannend voor jullie zeg! Hopelijk ben je nu binnen die 4 maanden zwanger en hoef je niet de mmm in!
Welkom, leuk dat je meeschrijft!
*** Breekt even in ***
Chantal
Het is je zo gegund om (spontaan) zwanger te worden van een brusje, meis!
*** Breekt uit ***