breekt ook even in
Ik duim ook met je mee Chantal!
Go Girl! :inlove:
Succes meiden, op naar een positieve test! :dance:
breekt weer uit
*nog een inbreekster :shifty: *
go chantal, go chantal, whooooooooooooooooooo!! En F. natuurlijk :inlove: :inlove:
hoop zooooooooo op een brusje voor Tycho! :inlove: :inlove: :inlove:
gaat ook weer weg
Wat een inbrekers! :mrgreen: Lief al die meelevers!
@Matsjo wrote:
Wat een inbrekers! :mrgreen: Lief al die meelevers!
Komt omdat Chantal zoooooo lief is! :inlove: :mrgreen:
De inbreeksters zijn septembermama’s die allemaal enorm met Chantal meeleven!

Dusseh… ik ben bang dat jullie ons toch wel iets vaker gaan zien als inbrekers… :shifty: als dat mag tenminste… :mrgreen:
Tuuurlijk mag dat!!! Gezellig! Jullie zijn die van die 27 deeltjes in 7 maanden tijd toch? :shock: :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Tuuurlijk mag dat!!! Gezellig! Jullie zijn die van die 27 deeltjes in 7 maanden tijd toch? :shock: :mrgreen:
We zitten nu in deeltje 27, en we zijn volgens mij ergens in oktober begonnen in deeltje 1 in bij de babbelaars! :mrgreen: Dus in nog geen 6 maanden! :lol:
Jeetje, wat een gezelligheid!! Nou alleen maar leuk toch?? Ik schrijf bij de juli-mama’s. Ook gezellig maar een stuk rustiger!
@Matsjo wrote:
wat klinkt dat eigenlijk erg :shifty: :shifty: :shifty:
kan je nagaan. 27 deeltjes x 50 blz x 15 postst is ehhhh 20250 postst :shock:
reken nog maar wat extra, want niet alle deeltjes zijn gestopt op 50 pagina’s! :mrgreen:
onee terwijl dat natuurlijk wel moet :mrgreen: :wall: :shifty:
*septembermama’s gaan hier vrolijk verder, dan hoeft chantal ons niet teveel te missen :inlove: *
@Matsjo wrote:
We zijn berucht :shifty:
Haha, en nu zijn jullie goed op weg dit deeltje vol te kletsen!! :lol: :lol:
Amy, jij schreef volgens mij ooit kort mee met de juli-mama’s tot het helaas voor jou mis ging. Daar ken ik jou van. De rest ken ik niet hoor! (nog niet tenminste :mrgreen: )
ja dat klopt matsjo! heb daar óók een blauwe maandag meegeschreven. net als bij de januari 2008 en mei 2008 mama’s
Maar nu heb je dan echt een prachtventje Amy! :inlove:
Ik was eerst hanneke25. Voor ik Matsjo heette zegmaar. Had “stalkers” dus heb mijn naam veranderd :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Maar nu heb je dan echt een prachtventje Amy! :inlove:
Ik was eerst hanneke25. Voor ik Matsjo heette zegmaar. Had “stalkers” dus heb mijn naam veranderd :mrgreen:
oooooooooooooooooooooo! vandaar

dank je voor compliment :inlove:
Matsjo, heet jij IRL Hanneke dan?
Ja ik heet Hanneke
:lol: ik ook!
Zoooo Matsjo, ik heb even in jullie sf gespiekt, maar jij maakt mooie foto’s! :inlove: En natuurlijk staat er op die mooie foto’s ook een heel mooi manneke! :inlove: :inlove: :inlove:
Mijn complimenten! :thumbup:
Dankje Kim3e!! Wat lief! :-* Tsja… en ik kan het alleen maar beamen natuurlijk! :mrgreen: :inlove:
Grappig Tweet, een naamgenoot!