Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

@MinnieMin wrote:

@lins wrote:
ach ik heb ook wel een lief mannetje…toen ik gisteravond misselijk was van mergpijpje kroop ie gelijk tegen me aan met glinsteroogjes…

dus ik nou als ik zwanger ben raak je me zeker 9mnd niet aan want dan heb je je daad gedaan hahaha

ik ga morgen testen ja…ben benieuwd
Spannend Lins! Ik ben benieuwd…

@Sase: Wat een prachtige buik zeg! Wat is het toch een wonder he?

@Tweet: :hug:

En verder denk ik eigenlijk nog maar een ding:

Ik wil positieve testen zijn, ja, bij ons allemaal!

8)

Dat wil ik ook wel zien ja… Maarja, als het niet doorzet ga ik maandag naar de HAik wil stiekem ook wel weten wat er met me aan de hand is hoor :silenced:

Liefs,

:-* [/spoiler]

We kunnen ook gewoon wedden wie de eerste zal zijn! :stuck_out_tongue:

als ik wed dan is het toch verkeerd hahahaha

ik hoopte eigenlijk angela…dat had ik super gevonden vooral omdat ze net getrouwd is…

maar ik gun het iedereen even veel hoor!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :vlinder:

heb net iets heel stouts gedaan hahaha :oops:

Ohja, ik zou nog even neerzetten wat er speelt hier :wink:

Nou, we weten sinds een maand of 2 dat mijn papa ongeneselijk ziek is. Mn pa was al 2 jaar benauwd en ze konden niet vinden waar het vandaan kwam. Nu is hij dus 2 maanden geleden plotseling geopereerd omdat hij al die tijd heeft kunnen stikken in zn slaap. Hij heeft nu een Tracheostoma een buisje in zn luchtpijp waardoor hij moet praten. Hij heeft MSA, zoek het op bij google en alles wordt duidelijk. Het is namelijk te veel om neer te zetten :wink:

Als klap op de vuurpijl hebben we pas geleden te horen gekregen dat mijn oma (moeder van mn vader) vol zit met kanker.

Dus ja, veel aan mn koppie heb ik wel. De meesten zeggen dat mijn menstruatie uitblijft door de stress die ik nu meemaak… maarja, ik weet het niet. Vindt altijd wel dat er erg gemakkelijk een uitweg gezocht wordt…

Maar goed, hier een klein beetje over wat ik bedoelde

:stuck_out_tongue:

@Cin. wrote:

Vertel!!

Sterkte Lisette :hug:

Das wel veel en zwaar allemaal!

@Lisette24 wrote:

@Cin. wrote:

Vertel!!

haha heb een test gedaan :wink:

kwam een hele hele hele hele lichte streep te staan, bijna niet te zien. Maar ja ben ook veels te vroeg! En denk niet dat ik hier van uit kan gaan eigenlijk! Tsja dat krijg je met dat domme gedoe van mij he :oops:

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:
@Cin. wrote:

Vertel!!

haha heb een test gedaan :wink:

kwam een hele hele hele hele lichte streep te staan, bijna niet te zien. Maar ja ben ook veels te vroeg! En denk niet dat ik hier van uit kan gaan eigenlijk! Tsja dat krijg je met dat domme gedoe van mij he :oops:

Cin!!! Dan ben je zwanger!!! GEFELICIFLAPSTAART wijffie! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ook een heel heel heel heel licht streepje zegt dat je zwanger bent! Is bewezen!! Want dat betekent dat je hormonen in je lijf hebt zitten… !!!1

WIEUWWWWWWWWWWWW CIN IS ZWANGER!!!

hahaha thanx, ik hoop dat het ook echt waar is!!! :pray: :pray: :pray:

En het nu goed gaat dan.

Maar ja het was wel heel erg licht hoor! Maar heb hem efkes uit elkaar gehaald om beter te kunnen kijken (hoe stom is dat), om te zien of ik het niet verkeerd zag.

Zie je mij al buiten in de tuin staan, om echt goed te kunnen kijken :oops:

Maar ook buiten zag je toch een ietsjes gekleurde streep staan, ik kon hem aanwijzen in ieder geval.

Maar kan het geen “opdroogstreep” zijn (wat dat ook mag zijn)?

Ooooooooooh Cin wat leuk!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Is helemaal niet stout hoor!! :lol:

Gelijk heb je!!

Hoop echt dat je zwanger bent :pray: :mrgreen:

Nee, een streepje is streepje… Dat betekent dat je toch zwangerschaps hormonen in je lijft hebt!

Cool hey… Nog een beeb op komst :dance:

Maar ik :pray: met je mee hoor!

Jaaaaaaaaaaaaaaa Nog een baby ( i hope i hope!! ) :pray: :pray:

Who’s next :mrgreen:

:pray: :pray: :pray:

Heb net weer even gekeken, maar zie het echt. Kan hem echt aanwijzen.

Maar we wachten af…, :lol:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Sem. Nu jij ook nog, he meid!

heb me niet aan onze afspraak gehouden

Volgende week doen we hem nogmaals, op dezelfde dag!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Lins. Jij ook nog morgenvroeg!

En de rest ook antuurlijk.

Lisette. jij ook hopelijk!!!

Hoop dat je ook eventueel iets zou hebben bij de doc, want toen ik 2 maanden heb overgeslagen hebben ze niks gedaan. Pas als ik 6 maanden nietongesteld zou zijn of meer dan mocht ik terug komen :?

kan je em niet inscannen? of een foto van maken??? :smiley:

Ikke wil ziennnnnnn :oops:

@Lisette24 wrote:

nee heb ik al geprobeerd haha. Maar omdat het nu donkerder is, gaat de flits aan en zie je helemaal niks meer haha.

Anders bestel ik gewoon zo’n digi test, die ik de volgende week dan doe. Komt er makkelijk te staan: zwanger - niet zwanger.

Geen gefruts met of je een lijntje ziet :wink:

dan is je cyclus korter deze maand denk ik…

oooo nu word ik ook nerveusig hihi… kan niet wachten tot morgenochtend!! en misschien ben ik dan nog steeds veel te vroeg!!!

vanaf wanneer werken die van t krvt goed??

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:

nee heb ik al geprobeerd haha. Maar omdat het nu donkerder is, gaat de flits aan en zie je helemaal niks meer haha.

Anders bestel ik gewoon zo’n digi test, die ik de volgende week dan doe. Komt er makkelijk te staan: zwanger - niet zwanger.

Geen gefruts met of je een lijntje ziet :wink:

ohhhhhh das jammer :frowning:

dan wacht ik met smart op volgende week :dance:

zou wel gaaf zijn hoor!!! wanneer zou je dan uitgerekend zijn???

@lins wrote:

dan is je cyclus korter deze maand denk ik…

oooo nu word ik ook nerveusig hihi… kan niet wachten tot morgenochtend!! en misschien ben ik dan nog steeds veel te vroeg!!!

vanaf wanneer werken die van t krvt goed??

Bij mij helemaal niet… Volgens mij koop ik steeds die stuk zijn :lol: