Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

Je heb testen die kan je al gebruiken 10 dagen nadat de bevruchting heeft plaatsgevonden… :pray:

Maaaaar je moet het helemaal zelf weten Cin :mrgreen:

@ Lins: :pray: :pray: :pray:

@lins wrote:

bieslookje: naast die tabletten kun je ook letten op voedsel met extra ijzer zoals kiwis of biefstuk…Heb ook paar keer bloedarmoede gehad en heb toen veel kiwis genuttigd!!

Ik duim ook mee!! (weet alleen niet meer waarvoor hihi :oops: )

zo 2 daagjes vrij 1dag werken en dan vakantie!!!

morgen ga ik misschien testen…

heb nu opgeblazen buik maar dat komt door darmen… beetje flauw en gisteravond was ik beetje misselijk (door mergpijpje grrrr)

Ohhhh kan niet wachten :pray:

zo nou net bijna gestikt… jeminee… in een asperge…nu nog raar gevoel in mijn keel…lekker veel boeren en schraal gevoel…nu aan het bijkomen zodat ik straks weer kan eten…moet er nu niet aan denken…

(mijn instinct was wel heel goed! en reageerde vrij koel op het moment ) alleen erna kwam de klap even dus gelijk mijn mams gebeld en mijn man achterlatend op de bank hihi ja sorry maar op zo moment wil ik mijn moeders stem horen en mijn man zien hahaha

@Sem wrote:

Je heb testen die kan je al gebruiken 10 dagen nadat de bevruchting heeft plaatsgevonden… :pray:

haha maar das dan toch nog niet 10 dagen er na :wink:

Ik wacht af, als jij ook af wacht! :mrgreen:

Lins. Duim voor je meid! Hoop echt dat je positief test!!!

Hoe kwam dat, dat je bijne gestikt was dan? Voorzichtig aan doen he :hug:

er zat een lang sliertje aan… en die wilde niet helemaal door …ik had het niet in de gaten toen ik t in mijn mond stopte dus merkte het pas toen ik in de problemen kwam…

net ook met man er over gehad dat het niet gek is een ehbo cursus te volgen (ook met oog op kleine) mijn moeder heeft als het goed is nog ergens een mooi boekje waarin een hoop staat…

ja klopt, zo’n cursus kan ook erg goed zijn hoor!

Vooral kinder EHBO.

jeetje lins, dat is schrikken…’

spannend weet je al of je morgen ook echt gaat testen?

@Cin. wrote:

@Sem wrote:

haha maar das dan toch nog niet 10 dagen er na :wink:

Ik wacht af, als jij ook af wacht! :mrgreen:

Jaaaaa daar heb je ook wel weer gelijk in :roll:

Ok!! Dan wachten we nog even af :mrgreen:

Jeetje Lins!! :shock:

Gelukkig ben je kalm gebleven!

EHBO cursus is idd niet zo een gek id, is altijd handig!! :thumbup:

Jeetje Lins :shock: Lekker zo een asperge!

Nee idd EHBO is wel erg handig!

Potverdorie Sem… wel jammr dat je niet komt hoor… Hadden we de Dopler ook ff op jouw buikie gelegd :lol:

Hahahahaa dan zou die tekeer gaan denk ik, want volgens mij heb ik weer last van me darmpies :oops: :roll:

Maaaaaar komt goed!! Volgende keer ff proberen :lol:

Nouja, je moet je vent eens zeggen dat ie eerder naar huis moet komen :lol: Tis ook altijd hetzelfde met die mannen he :roll:

zijn de mannen weer vervelend :lol: :roll: :eh:

@Cin. wrote:

zijn de mannen weer vervelend :lol: :roll: :eh:

Wanneer niet :roll:

aahhhh, hier wel een lief mannetje hoor…

als ie slaapt zowiezo, anders ook vaak hoor :smiley: :wink:

hahaha dames toch :mrgreen:

ach ik heb ook wel een lief mannetje…toen ik gisteravond misselijk was van mergpijpje kroop ie gelijk tegen me aan met glinsteroogjes…

dus ik nou als ik zwanger ben raak je me zeker 9mnd niet aan want dan heb je je daad gedaan hahaha

ik ga morgen testen ja…ben benieuwd

oh ben erg benieuwd Lins!

@lins wrote:

ach ik heb ook wel een lief mannetje…toen ik gisteravond misselijk was van mergpijpje kroop ie gelijk tegen me aan met glinsteroogjes…

dus ik nou als ik zwanger ben raak je me zeker 9mnd niet aan want dan heb je je daad gedaan hahaha

ik ga morgen testen ja…ben benieuwd
Spannend Lins! Ik ben benieuwd…

@Sase: Wat een prachtige buik zeg! Wat is het toch een wonder he?

@Tweet: :hug:

En verder denk ik eigenlijk nog maar een ding:

Ik wil positieve testen zijn, ja, bij ons allemaal!

8)

zit nu ff tvmakelaar te kijken en wat schetst onze verbazing zien we ineens onze toenmalige makeleaar door het beeld huppelen hahahaha dat is grappig …en is ook nog is in de buurt…

ps sase zeker super mooie buik!!!