Maart/aprilstoppers '09 deel 8! ** 7 kindjes op komst! **

word al super gaaf!!! angela! en nu nog over 2 dagen positief testen!!!

Ziet er goed uit zeg! Kan me voorstellen dat je blij bent! :thumbup: :dance:

Ik ga slapen… ben moe en morgen weer een druk dagje.

Welterusten jullie!

:-*

Angela. Ziet er indd kei goed uit joh!

Duim voor je mee met het testen :pray:

:wall: foto komt er aan hoor…vriend belde gisteren op dat ie nog even wat af ging maken in het huis en dat hij wat op moest halen nog bij een vriend…nou die bood hem een biertje aan want zij vrouw was werken…en meneer was pas heel laat thuis :wall: nou ja heb gezellig bi mijn zus gezeten beppen en tv kijken…lekker relaxed dus…dus foto volgt vandaag wel :mrgreen:

Lins: jaaa live bevalling via de webcam…wij gaan je allemaal helpen dan…leuk :wink: :mrgreen:

matjso: grr van je camera…kan mij voorstellen dat je er van baalt helemaal als het je hobby ook nog is…of doe je ook al wel prof soms? als ik je foto’s zie altijd :clap: :clap: :clap:

angela: mooi hoor…doet lekker warm aan je slaapkamer.krijg je gelijk zi aan slapen :zzz: :zzz: :zzz: :mrgreen: :mrgreen:

cin: jaaaaa douchen kan soms zo heerlijk zijn…

patricia: over 6 dagen op vakantie…ik ben helemaaaaaaal niet jaloers :liar: :liar: :liar: lekker genieten joh

voor de rest ook alles goed met iedereen?

Moe heel erg moe. Zoonlief was al vanaf 4 uur wakker en aan het zingen en zo. Dus mamma ook bijna niet meer geslapen, maar hem wel lekker laten liggen hoor!

Nu staat hij te dansen bij het liedje van Nijntje, pff heeft nog meer energie dan mij joh :mrgreen:

Goedemorgen!

Sase, ik houd het hier in de gaten hoor! Ben zo benieuwd naar je foto! Het is idd mijn hobby dat fotograferen! Zou er best mijn beroep van willen maken maar dan zal ik eerst een cursus moeten gaan volgen en daar heb ik nu gewoon de tijd even niet voor!

Cin. vervelend is dat als je niet meer kunt slapen. Mats maakt er ook nog weleens een feestje van 's nachts. Gelukkig gaat het de laatste dagen veel beter! even afkloppen

Vandaag zijn we weer druk in de tuin bezig. Het begint er echt goed uit te zien. Ik zal vanmiddag even een foto maken (weliswaar met een andere camera :roll: )

Fijne dag iedereen!

Ben zelf trouwens lekker verkouden geworden. Blegh… loop de hele tijd met een zakdoek aan mijn neus :eh:

volgens mij zijn er meer mensen aan het snotteren en ziekig!

:hug:

Goeiemorgen allemaal,

Wat een mooie slaapkamer Angela! Terecht dat je blij bent!

Matsjo balen van je camera!!! Misschien té mooie foto´s mee gemaakt :think: Hopelijk is het makkelijk op te lossen in de winkel…

Cin. 4 uur is wel erg vroeg pffff. Hoop dat je het vandaag wakker houdt. Gelukkig is het weekend :slight_smile:

Bieslookje :hug:

Ik heb net vriendlief uitgezwaaid; die moest vanochtend werken en vanmiddag en vanavond is ie met de band op pad. Heb hem wel niet de deur uit laten gaan zonder te klussen :mrgreen: Je weet maar nooit :slight_smile:

Nu dus de hele dag voor mij alleen. Heb de oven al schoongemaakt… nu mag de smaakpolitie weer langskomen :); zo nog even stoffen en dweilen beneden en dan vind ik het prima; ook niet te veel doen in het weekend he :slight_smile:

Fijne dag allemaal!!

matsjo, balen van je camera. Hopelijk kan hij gemaakt worden.

ik duim voor je dat het snotteren niet doorzet

Angela, wat een mooie kamer, natuurlijk mag je er trots op zijn!!!

mirag…aan de schoonmaak, moet hier eigenlijk ook, maar heb er niet zoveel zin in. Ga dadelijk toch maar even wat doen en hopelijk wordt ik dan niet zo dizzy meer.

sase…mannen. Voorheen had vriendlief daar ook een handje van, dan kwam hij gewoon 2 uur later thuis dan afgesproken :shock:

cin. om 4 uur al, pffffff dan vanavond maar vroeg naar bed? of vanmiddag even lekker tegelijk met je mannetje?

hier wel goed geslapen. Ga dadelijk douchen en dan toch weer even proberen wat te doen in huis, en dan hopen dat ik niet zo snel duizelig wordt.

tot straks

Moguh…

Gewoon net pas wakker :shock:

Zal het wel nodig gehad hebben dan…

Mooie slaapkamer Angela!! :mrgreen:

Ik duim ook mee voor je :pray:

@ Matsjo: beterschappies!! Is ook niks he dit weer… Veel mesen worden er snotje van…

Klote van je camera!! :?

Ben benieuwd hoe je tuin eruit ziet :smiley:

Ik moet eigenlijk ook aan de schoonmaak hier maar heb er HE-LE-MAAL geen zin in!!

Maja eerst maar even wakker worden…

@ Cin: vervelend dat je geen lekkere nacht gehad heb!!

Hopelijk vannacht weer wat beter!!

Lekker veel klussen, word je ook moe van hihi :roll:

@ Sasse: ben ook echt benieuwd naar je buikie :mrgreen:

@ Lisette24: :inlove:

Nou vanmiddag naar Hengelo… Voor die tijd nog even klussen als vriend lief thuis is :roll:

Kan ie vanuit ze werk meteen weer aan het werk :lol:

Hoi meiden!!

Angela, prachtige slaapkamer. Als daar geen mooi kindje in verwekt kan worden… :inlove:

Bieslookje, gaat het al iets beter?

Meiden allemaal druk aan de klus. Ik hoop dat het snel resultaat geeft! :thumbup:

Hier niet meer geklust sinds ik zwanger ben, :oops: Hij zal wel denken hahaha…

Verder druk met voorbereidingen voor de vakantie. Alvast wat kleding uitzoeken enzo. Veel dingen zitten me al niet lekker meer :oops:

Nog altijd geen kwaaltjes, behalve dat ik heel moe ben. Ik ben best onzeker hoor. Maarja, zolang er geen krampen en/of bloed is zal het wel goed zitten toch? :pray:

Moet nog even een leuke manier verzinnen om het aan mijn ouders te vertellen.

Mijn zus kwam van de week toch langs? Gelukkig reageerde ze super leuk!

Ik had namens N. een briefjes geschreven;

Ik ben zo blij, ik ben zo blij

Geef mij maar snel een dikke kus

In februari komt er een baby bij

En dan ben ik grote zus!

Hey meiden, al weer veel gekletst hier zie ik!

Matsjo heb je al iets kunnen regelen met je camera? Ik weet hoe je je voelt hoor… I moet er niet aan denken als mijn camera het zou begeven. Is me met mn vorige camera ook een keer gebeurt :wall: :wall: :wall:

Angela wat is jullie bed mooi geworden zeg! :clap: :clap:

Hier is alles nog hetzelfde. Niet ongi en weer een negatieve test. Ik wacht wel tot volgend weekend ofzo met de volgende test, want dit wordt een duur geintje anders :doh: Verder alles goed hier. Het weer begint een beetje beter te worden dus zo lekker de tuin in

sem schreefNou vanmiddag naar Hengelo

heee daar woon ik…ga je naar expohal?

@patricia26 wrote:

Mijn zus kwam van de week toch langs? Gelukkig reageerde ze super leuk!

Ik had namens N. een briefjes geschreven;

Ik ben zo blij, ik ben zo blij

Geef mij maar snel een dikke kus

In februari komt er een baby bij

En dan ben ik grote zus!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een leuke manier om het te vertellen zeg!!

Oooh wat leuk Patricia!! :smiley:

Echt geweldig…

En nu nog aan je ouders… Spannend hoor :mrgreen:

@ sanne062: vet balen zeg!! :hug:

Maja geen bloed geeft moed… :pray:

Fijne dag!!

@sase0507 wrote:

sem schreefNou vanmiddag naar Hengelo

heee daar woon ik…ga je naar expohal?

Hee Sasse wat leuk :mrgreen:

Ja we gaan naar vrienden daarzo… Geen id wat we gaan doen hihi…

Moeten naar de Weuthagstraat, zijn er nog nooit geweest :roll:

Wat is de expohal dan??

Goedemorgen allemaal!

Wat een super mooie slaapkamer… Toppie! :thumbup:

Vandaag de dag nog steeds niet ongesteld :dance: Volgens mijn moeder, die medium is, zou ik het dit weekend worden. Dus hopen dat ze het verkeerd heeft. :pray:

Ik loop ook alleen maar te snotteren, maar dit omdat ik last van mn hooikoorts heb :frowning:

Straks naar mijn papa toe… Even kijken hoe het met hem is…

Sem, jou spreek ik later wel weer, en have fun vanavond he! En Nigel indd vanmiddag maar even weer aan het werk zetten!

:mrgreen:

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Wat een ontzettend leuke manier om te zeggen joh!!! :inlove:

Sanne. Vervelend! Nog erger is dat de doc er ook helemaal niks aan doet, pas als je lang niet meer ongesteld bent geworden.

Hoop echt dat je heel snel duidelijkheid krijgt :hug:

@ lisette24: Komt goed lieverd!! :inlove:

Ookal heeft je mams het vaak bij het goede end, toch hoop ik dat ze het deze keer fout heeft!! :pray: :pray: :pray:

Thnx moppie, jij ook veel plezier bij je paps!! :inlove:

En ja, ik zet Nigel wel aan het werk hoor :roll: