Maart/aprilstoppers '09 deel 3! ** Al 5 kindjes op komst! **

Zo, Mats ligt in bed en de tv staat aan. Om 20.00 ben ik even 2 minuten weg. Kan natuurlijk niet gaan kok’en tijdens dodenherdenking! Hopelijk is Mats die 2 minuten ook stil :roll:

angela: dacht dat ik verslaafd was hihi… ben blij dat ik dit niet mobiel kan doen anders zou ik in de tram op het werk op de wc blijven tikken hahaha.



Net dodenherdenking gekeken… kijk ik altijd sla het nooit over.

maar op de een of andere manier als je 2 minuten stil moet zijn…en niet praat dan lijkt het heel lang te duren terwijl ik toch vaak genoeg mijn mond langer dicht houd…maar dat is dan onbewust en anders.

Van mij mogen ze het de komende 50 jaar nog houden. Valt me op trouwens hoeveel jongeren er ook staan dus het leeft nog steeds!

@lins wrote:

angela: dacht dat ik verslaafd was hihi… ben blij dat ik dit niet mobiel kan doen anders zou ik in de tram op het werk op de wc blijven tikken hahaha.



Net dodenherdenking gekeken… kijk ik altijd sla het nooit over.

maar op de een of andere manier als je 2 minuten stil moet zijn…en niet praat dan lijkt het heel lang te duren terwijl ik toch vaak genoeg mijn mond langer dicht houd…maar dat is dan onbewust en anders.

Van mij mogen ze het de komende 50 jaar nog houden. Valt me op trouwens hoeveel jongeren er ook staan dus het leeft nog steeds!


Ja duurt ineens lang he die 2 minuten.

Ja ik ben altijd blij om te zien dat er zoveel jongeren op af komen. Ik probeer het ook weer over te dragen op mijn leerlingen. Dat zij ook het besef blijven hebben dat vrijheid niet vanzelfsprekend is. Maar de meeste hebben dat wel aangezien ze bijna allemaal vluchteling zijn geweest.

Ook wij hebben gekeken… Ik denk dan altijd ook terug aan alle mensen die wij inmiddels al verloren zijn… :kaars: :kaars: :kaars:

Blehh, heb buikpijn… alweer! :wall:

:hug:

@Matsjo wrote:

Blehh, heb buikpijn… alweer! :wall:
:hug:

Misschien is het wel Raak!!!

@Angela_84 wrote:

@Tweet wrote:
@Angela_84 wrote:
Ik zit nu in de auto op mijn gsm te kokken.hoezo verslavend? :mrgreen:


8) Foei toch. Arme medeweggebruikers!!! :lol:


neej hoor zat ernaast :mrgreen: :mrgreen:




LOLLLLLLLL :mrgreen:



Matsjo: :hug: Vervelend dat je buikpijn hebt!

Nee, ik denk niet dat het raak is… gewoon last van mijn maag/darmen ofzo. Maar wel heel irritant!

@Matsjo wrote:

Nee, ik denk niet dat het raak is… gewoon last van mijn maag/darmen ofzo. Maar wel heel irritant!
:hug: :hug: ik hoop dat het snel over is.

lekkere warme melk drinken…

helpt vaak bij buikpijn…als het de darmen zijn…

misschien ben je wel zwanger!!!

het is een beetje stil vanavond…maar ja er is al zoveel gekletst vandaag hahaha

Ja dan helpt warme melk natuurlijk niet :mrgreen:



Ik zal het eens proberen

@lins wrote:

het is een beetje stil vanavond…maar ja er is al zoveel gekletst vandaag hahaha


Ja dat vond ik ook al.

@lins wrote:

het is een beetje stil vanavond…maar ja er is al zoveel gekletst vandaag hahaha




Ja… misschien is iedereen aan de klus?? :wink:

@Matsjo wrote:

@lins wrote:
het is een beetje stil vanavond…maar ja er is al zoveel gekletst vandaag hahaha




Ja… misschien is iedereen aan de klus?? :wink:




Hier niet hoor hij heeft het te druk met zijn wii :wink:

Haha, maar jij bent toch al zwanger! :pray: :wink:



De wii, wij hebben ook zo’n ding maar doen er eigenlijk nooit meer iets mee :oops:

@Matsjo wrote:



De wii, wij hebben ook zo’n ding maar doen er eigenlijk nooit meer iets mee :oops:


Mats als hij straks wat groter is :wink:

Hier ook nog niet aan de klus hoor!

Lekker aan het rond rommelen op de pc en in huis.

Vandaag bloembolletjes gekocht, die ga ik morgen in potten zetten! :inlove:

Mooie bloemetjes voor in huis!!! :inlove:



En strakjes samen een filmpje kijken in bed en genieten van ons eigen bedje, met onze eigen spulletjes, en een lekkere mok thee en zo… :mrgreen: Zo fijn om weer thuis te zijn als je elders gelogeerd hebt!!! :inlove: