Maart/aprilstoppers '09 deel 3! ** Al 5 kindjes op komst! **

Nou, was ondertussen ook Mats eten aan het geven dus daarom zat ik al helemaal niet meer op te letten!!!

vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkertijd maar helaas gaat dat ook weleens fout. Wat ga je nu eten, vast iets makkelijkers?

Wij hebben al gegeten om 17.00 dus we gaan alvast aan de klus… :mrgreen: eerst echt klussen hoor!!!

O hier ben ik ook weer eens



Yleron…wat heb je dat allemaal beelden en mooi opgeschreven… :clap:

eat your heart out…zou je bijna zeggen…wat een knokkerds zijn jullie…super om te lezen :thumbup:





O lekker matjso…is mij nog nooit overkomen hoor aangebrand eten door wat anders ondertussen denken te kunnen doen :liar: :liar: :liar:



Eros:even :hug:



lins en pat: superfoto’s :inlove: :inlove: :inlove: ( ```
ik wil ook

<br />
Angela: o irri zeg......nog even  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:<br />
<br />
zal vanaaf even verder reageren......ga weer in nieuwe huis even helpen en opdrachten geven :oops:  :mrgreen:  :wink:

Ylerion: heeel mooi geschreven… wauw… weet niet wat ik moet zeggen…

lijkt onecht maar zulke dingen gebeuren.

super dat je vader jullie geholpen heeft en je toch op eigen benen staat …

heel veel bewondering van mij!


matsjo: heb ik ook vaak haha daarom laat ik manlief koken! dit hier is ook verslavend hoor…loop elke keer heen en weer ff kijken en reageren haha



sase0507 dank je wel! ben ook erg trots op de trouwfotos want normaal sta ik er niet echt leuk op op fotos haha



eros: sterkte met het verlies! en leuk dat je de foto leuk vind



patripiex: klussen vanavond! geld voor alletwee :wink:



mijn ongi is ook tenijnde geloof ik…dus wie weet vanavond!



wat een dag vandaag…dacht eerder te beginnen om mijn achterstand weg te werken pfff is alleen maar groter geworden de stapel…en morgen komt nieuwe collega, sta ook met stagair. andere 2 collegas zijn ziek en vrij!!

als ik morgenavond gek ga typen dan weten jullie waarom hahaha

Mijn pizza staat in de over heb honger!

wow ylerion wat heb je dat ontzettend goed geschreven! Ik ben nu wel heel benieuwd naar de rest (je had nog meer geschreven toch?)

angela en sanne: en… al getest??

Ylerion, diep respect voor jullie!

Zo zie je maar weer dat je samen alles aankan en dat het ook goed kan komen! :thumbup:

@Matsjo wrote:

:wall: :wall: :wall: Heb mijn eten aan laten branden!!! :wall: :wall: :wall:



Dat krijg je er van als je KOKverslaafd bent! Hub is nu nieuwe ingrediënten aan het halen :oops: :wall: :wall: :wall:






:lol: :lol: :lol: geen wonder dus dat je gepromoveerd bent tot KOKverslaafde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@lins wrote:

angela en sanne: en… al getest??




Nee, ik had best willen testen, maar was zo lang nog aan t werk dat ik nu niet eens een test kan kopen :wall: Nou ja, dan kan ik iig niet voor morgen testen. :roll:

Eros :hug:



Ylerion, mooi beschreven, ik leefde helemaal mee…

Super fijn dat je pa jullie geholpen heeft. En inderdaad, Alaina komt toch niets te kort??



Ik ga weer verder met werken, moet nog tot 21 uur.



:-*

MELD!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Eros: :hug: Hij heeft vast een mooi plaatsje gekregen tussen de sterren!!! :**: :kaars:

Ylerion: Wat een verhaal! Gelukkig komt alles nu toch goed voor jullie. :hug: :-*

Ik zit nu in de auto op mijn gsm te kokken.hoezo verslavend? :mrgreen:

@Matsjo wrote:

:wall: :wall: :wall: Heb mijn eten aan laten branden!!! :wall: :wall: :wall:



Dat krijg je er van als je KOKverslaafd bent! Hub is nu nieuwe ingrediënten aan het halen :oops: :wall: :wall: :wall:


:lol: :lol: :lol:

@Angela_84 wrote:

Ik zit nu in de auto op mijn gsm te kokken.hoezo verslavend? :mrgreen:


8) Foei toch. Arme medeweggebruikers!!! :lol:

@Tweet wrote:

@Angela_84 wrote:
Ik zit nu in de auto op mijn gsm te kokken.hoezo verslavend? :mrgreen:


8) Foei toch. Arme medeweggebruikers!!! :lol:


neej hoor zat ernaast :mrgreen: :mrgreen:

Nu thuis meteen mijn laptop weer aan

leest toch wat fijner hoor :inlove:

Yerilon:wat een verhaal zeg.

En gelukkig is het nu allemaal goed gekomen :smiley:

Fijn dat je vander jullie heeft geholpen,dat scheelt een hoop stres.