Maart/aprilstoppers '09 deel 3! ** Al 5 kindjes op komst! **

deel 1: KLIK!!

deel 2: KLIK!!





We hebben ook een showforum!!!







Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Laatste berichten uit deel 2:



@sanne062 wrote:

@Matsjo wrote:
Zwanger?? :wink: :hug:



Morgenochtend ging je testen toch??




Morgenavond, manlief moet gewoon werken (gaat veeeel te vroeg de deur uit) Als ik dan nog de hele dag moet wachten als het wel positief is :pray: :pray: dan ontplof ik denk ik aan t eind van de dag :**:




@Matsjo wrote:
Ow dus je moet nog langer wachten?? (en wij ook :roll: :wink: ). Nou we helpen je de dag wel door!




@Patripiex wrote:
Poeh nog langer wachten, hou je het nog vol???




@sanne062 wrote:
Blijkbaar heeft t geholpen ff hier te komen gillen. Datgene waar ik de hele dag mee bezig ben geweest en wat niet wilde lukken, is opeens gelukt :mrgreen:




@sanne062 wrote:
@Patripiex wrote:
Poeh nog langer wachten, hou je het nog vol???




Eeh nee :shifty:




@Patripiex wrote:
@sanne062 wrote:
Blijkbaar heeft t geholpen ff hier te komen gillen. Datgene waar ik de hele dag mee bezig ben geweest en wat niet wilde lukken, is opeens gelukt :mrgreen:




Zie je nou wel, je moet gewoon je hart hier luchten dan komt alles weer goed!!!




@sanne062 wrote:
@Patripiex wrote:
@sanne062 wrote:
Blijkbaar heeft t geholpen ff hier te komen gillen. Datgene waar ik de hele dag mee bezig ben geweest en wat niet wilde lukken, is opeens gelukt :mrgreen:




Zie je nou wel, je moet gewoon je hart hier luchten dan komt alles weer goed!!!




Ja maar t moet wel stiekumpjes, als mn collega’s me hier zien…




@Patripiex wrote:
Ja, dat is waar. Je neemt wel een groot risico. Ik hoop dat je scherm goed staat zodat niemand met je mee kan kijken.




@sanne062 wrote:
ja hoor, dat is geen probleem. Alleen niet vergeten de geschiedenis te wissen :wink:




@Mirag wrote:
Aaaaah Sanne :hug:

Dat wachten is al zo vervelend en als er dan ook nog iets tegenzit dan heb je 't even gehad. Gelukkig is er KOK :wink: Hier mag je altijd je hartje luchten!! :wink:



Ik ben benieuwd hoe vriendliefs eerste werkdag bevallen is; hij heeft zelfs geen tijd gehad om terug te sms-en :wink:




@sanne062 wrote:
@Mirag wrote:


Ik ben benieuwd hoe vriendliefs eerste werkdag bevallen is; hij heeft zelfs geen tijd gehad om terug te sms-en :wink:


Ja spannend, zit zn werkdag er al bijna op?




@Angela_84 wrote:
@Mirag wrote:


Ik ben benieuwd hoe vriendliefs eerste werkdag bevallen is; hij heeft zelfs geen tijd gehad om terug te sms-en :wink:


Ik hoop dat ie het leuk heeft gehad :slight_smile:




@sanne062 wrote:
angela hoe is t bij jou? Al weer een keer getest?




@Angela_84 wrote:
@sanne062 wrote:
angela hoe is t bij jou? Al weer een keer getest?


Nee nog niet,en ik denk ook niet dat ik nog ga testen,baal dan zo dat ik er weer 1 verspilt heb,of ik moet volgende week nog niet ongi zijn dan ga ik nog wel een keer testen.

Klets hier maar lekker verder dames!! :mrgreen:

oke meld :mrgreen: :mrgreen:

Matsjo,Hoe maak jij zo’n lijstje??

in welk programma?

Met photoshop en excel!

Ow aha knippen en plakken??

wow angela, knap hoor dat je zo lang kan wachten. ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar toch kan ik het echt niet laten om te testen :wink:

Angela :hug: balen die onzekerheid!

@Angela_84 wrote:

Ow aha knippen en plakken??




ja! :wink:

Jeetje meiden, jullie gaan erg hard hoor!



@Lins en Patripiex, wat een mooie foto’s van jullie trouwen zeg!



@Angela, prachtige trouwjurk, je zal zeker weten schitteren op je trouwdag!



@Tweet, knap hoor dat je je afzijdig hebt gehouden bij je mama en stiefvader! Dikke knuf voor jou!



@Hier gaat alles nog gewoon zijn gangetje! Lekker aan het klussen! Hihihi!

Afgelopen vrijdagavond samen met mijn schoonvader naar Tineke Schouten geweest in Amersfoort! Had na de show onwijze pijn in mijn kaken van het lachen.

Zaterdag zijn we de urn voor onze hond gaan halen. Hij was eindelijk klaar en hij is heel erg mooi geworden.

Aanstaande zaterdag gaan ik en mijn man lekker een avondje uit saampjes. We gaan naar een concert van Nick en Simon, wat mijn mannetje helemaal geweldig vindt en ik ook hoor!

Ahh Eros :hug: Zal best wel weer even slikken zijn als je de urn in je handen hebt of niet dan?? :hug:

Leuk een avondje op stap… genieten dus!! :dance:

@Matsjo wrote:

Ahh Eros :hug: Zal best wel weer even slikken zijn als je de urn in je handen hebt of niet dan?? :hug:

Leuk een avondje op stap… genieten dus!! :dance:




Dat was zeker even slikken ja! Mis hem nog zoveel, het moet allemaal nog slijten en de tijd krijgen om het allemaal te verwerken!

Dank je wel Matsjo!

meld!!

jeetje zitten we al op pagina 3!!!



Mirag: hoe heeft je man het gehad op zijn eerste werkdag???



Eros: sterkte met het verwerken van dit grote verlies



Ik voel me gelukkig weer een stuk beter, en de :twisted: is weg :lol:

Heb vanavond niet veel tijd om te kletsen, heb belooft om mijn man te helpen met plinten leggen, dus wij gaan klussen vanavond :mrgreen:

oh aha al een nieuw deeltje. nou dan plaats ik het hier op nieuw:



bedankt meiden



hier het eerste verhaal dat ik toen geschreven had:



Typische pubers waren we, stronteigenwijs als de pest gingen we op onszelf wonen terwijl we al 100x berekend hadden dat we dat niet gingen redden qua financien enzo. wij toch een huisje uitgezocht en na een jaar zaten we al in de rats. geen geld, schulden, een bende in huis want we hadden allebei meer dan een fulltime baan. het einde was zoek en ik zat dicht tegen een Burn-Out aan. Ik voelde me totaal niet lekker. Maarja, ik had het jaar ervoor een darmbacterie uit Roemenie meegenomen en het rommelde sindsdien enorm in mijn darmen.

Toch begon er wat te spoken toen ik me erg down voelde, erg misselijk zelfs. Ik ging met mijn moeder naar de dokter. De dokter vond het niet zo spannend. Waarschijnlijk de bacterie die aan het opspelen was. Toen ineens vroeg ze of ik de pil slikte. Of ik niet zwanger kon zijn. Nee! ik heb de dokter zelfs uitgelachen… Haha, niet mogelijk! Ik slik de pil elke dag! Voor de zekerheid nog een test gedaan, Negatief! Ik zei het toch?

En toch knaagt het aan je. Ik raakte zelfs lichelijk in paniek. Niemand wil me als ik zwanger ben! Niemand die het wil, ik zal gewoon verstoten worden. Ik heb mn mondje dichtgehouden. maar een week later werd alles alleen maar erger. Overgeven, Slapen, ik kon mijn werk niet meer aan, blafte iedereen af en een dagje vrij hielp niet meer.

Daar ga je dan als stronteigenwijze ‘volwassenen’ van 18 jaar. Op naar de drogisterij, haal maar een testje en hup naar de WC. Ik had Jeffry niet eens verteld dat ik toch maar een testje ging doen.

Ik geloofde er niet in, maar toch wel spannend hoor daar op die WC. ik durfte niet op het testje te kijken. na een tijdje vroeg jef of ik nou van die WC af kwam. Blijkbaar heb ik er erg lang gezeten en was het echt tijd om de waarheid aan te gaan… 2 streepjes… zei me nog niets eigenlijk. heel die tijd in spanning gezeten en ik wist nog niet eens wat het betekende. Het werd echter heel snel duidelijk toen ik de bijsluiter uit had… ik ben zwanger.



ik ben zwanger… 18 jaar… geen geld… grote schulden… geen huis meer, maar mijn leven is ineens opgebloeid. vanuit het niets kregen wij dit cadeautje. dit was onze baby, en wij waren zielsgelukkig ermee. mijn ouders moest even slikken, maar waren al snel de trotse grootouders toen ik trots met de eerste echo kwam. jef? die heb ik nog nooit zo gelukkig gezien, ik had een donderpreek over abortus verwacht… maar hij sprong 3 meter de lucht in. en al die mensen die dat woord wel lieten vallen? die konden nog harder vallen van mij…



(ik zal het even afmaken)



nu al 1.5 jaar later zit ik een woonkamer van een huurhuisje achter mijn eigen pc. ik dacht laat ik even vertellen hoe het afliep? mijn vader heeft al onze schulden afbetaald, wij betalen hem nu een bepaald bedrag terug. onze baby van 11 maanden schuift met passie door de kamer heen. daar ligt haar koekje, daar ligt haar drinkbeker, daar ligt wat speelgoed en oe! daar is de kat! jef heeft een contract bij zijn werk, ik werk als gastouder thuis. de anticonceptie is deze keer wel gepland door de WC gegaan… hoelang nog?

Wat heb je dat goed opgeschreven, ik leefde gewoon helemaal met je mee.



Gelukkig is het allemaal goed gekomen nu en kan je genieten van je kleine meid en wellicht snel nog een tweede erbij.

Wat lief trouwens van je vader dat hij het zo heeft opgelost, scheelt jullie een hoop onrust.

Prachtig verhaal en diep respect hoe jullie het met z’n tweeëen handelen! Alaina komt helemaal niks te kort!!! :thumbup: :clap:

:wall: :wall: :wall: Heb mijn eten aan laten branden!!! :wall: :wall: :wall:



Dat krijg je er van als je KOKverslaafd bent! Hub is nu nieuwe ingrediënten aan het halen :oops: :wall: :wall: :wall:

:lol: :lol: verslaafdeling :lol: :lol: