Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

@lins wrote:

is je moeder opnieuwd getrouwd?ik denk dat ze dan meer als "gelijke"denk als dat ze als moeder doet…nieuwe jeugd ingegaan???

nee mijn moeder is al 32 jaar getrouwd… heb nog 2 br en 2 zusjes…

ik ben de oudste, en al vanaf de zwangerschap is het mij nooit lekker gegaan. bevalling was moeilijk… opgroeien was moeilijk… te moeilijk dus dan maar weg doen naar een instelling… ben nooit echt gewenst geweest… en dat merk je heel erg hoe ze naar mijn andere broers en zussen is… alles is goed en alles kan…

heb net ff flink getierd en gevloekt… ze hadden het te druk om in de vakantie langs te komen voor een bakkie omdat het 1 uur en 20 min rijden is… nou ja voorlopig komt er van mijn kant geenbelletje of eenuitnodiging… tis wel ff klaar… nu ikke…

@Tweet wrote:
Met een tweeling of zo er in!!! :twisted:

hey muts doe niet zo eng jah

:twisted: Moet ze maar niet zo verschrikkelijk &$&^%@&)^@#)&# zijn!!!

:-* :hug: :-*

Could somebody shoot me please???

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

dat word zon zooitje… ik gaat niet opruimen hoor…

:hug: :hug: :hug:

Is het echt zo verschrikkelijk vreemd dat je je eigen trouwalbum samen wilt stellen?

Is het echt zo vreemd dat je na zes weken toch eindelijk wel eens die foto’s wilt zien, en dan je op je tenen getrapt voelt, wanneer iemand anders ze al wel gezien blijkt te hebben???

Ben ik dan echt zo’n bridezilla???

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJJ Lins :roll:

En waarom niet?? Omdat ik de vorige 2 rondes me ongie totaal niet voelde aankomen, maar het toch werd…

En ik ben bang dat het deze ronde ook weer zo is…

Dus dan wacht ik liever even af…

Ben ik nou echt zo gruwelijk onredelijk of zo?

@Sem wrote:

En waarom niet?? Omdat ik de vorige 2 rondes me ongie totaal niet voelde aankomen, maar het toch werd…

Snap ik heel goed hoor meid! Elke keer die teleurstelling is ook tig keer niks natuurlijk… :-*

@Sem wrote:

ik wacht met je mee… al word ik niet ongi… maar wacht met je mee… denk dat ik volgende week nog een test ga doen voor dat ik naar de gyn moet

Ik duim zo hard voor jullie!!!

@Tweet wrote:

Is het echt zo verschrikkelijk vreemd dat je je eigen trouwalbum samen wilt stellen?

Is het echt zo vreemd dat je na zes weken toch eindelijk wel eens die foto’s wilt zien, en dan je op je tenen getrapt voelt, wanneer iemand anders ze al wel gezien blijkt te hebben???

Ben ik dan echt zo’n bridezilla???

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Naja :?

Wat is dat nou weer voor iets raars Tweet ??

Iemand anders heeft jou trouwfoto’s al gezien, maar jij zelf nog niet :think:

Wie?? Hoe?? Waarom??

Maarreeee I will not shoot you!! Tis veels te gezellig met jou hiero :mrgreen:

@Tweet wrote:

@Sem wrote:

Snap ik heel goed hoor meid! Elke keer die teleurstelling is ook tig keer niks natuurlijk… :-*

Nee inderdaad… :wall:

Maja moet me er steeds bij neerleggen…

De HA zei al dat het ruim een jaar kan duren voordat dat stomme ontpillen nou is klaar is…

Maja elk lijf is anders he, gelukkig maar, anders hadden we nog niet zoveel zwangere dames gehad hier :mrgreen: :dance:

Onze ceremoniemeesteres… Die we al bijna de laan uit hadden gestuurd, omdat ze een kleine twee weken voor de bruiloft nog niets had gedaan van wat we haar gevraagd hadden… Omdat zij voor ons als huwelijkscadeau de fotograaf betaalt, blijkbaar…

:roll:

@pearlie wrote:

@Sem wrote:

ik wacht met je mee… al word ik niet ongi… maar wacht met je mee… denk dat ik volgende week nog een test ga doen voor dat ik naar de gyn moet

Thnx Pearlie :-*

Stom lichaam hebben wij vrouwen he!!

Hoop echt dat het allemaal wat duidelijker zal worden bij de gyn :pray:

@Sem wrote:

De HA zei al dat het ruim een jaar kan duren voordat dat stomme ontpillen nou is klaar is…

Maja elk lijf is anders he, gelukkig maar, anders hadden we nog niet zoveel zwangere dames gehad hier :mrgreen: :dance:

Doet me er aan denken…

Zal nog eens strooien, zitten jullie klaar om te vangen???

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

@Tweet wrote:

Onze ceremoniemeesteres… Die we al bijna de laan uit hadden gestuurd, omdat ze een kleine twee weken voor de bruiloft nog niets had gedaan van wat we haar gevraagd hadden… Omdat zij voor ons als huwelijkscadeau de fotograaf betaalt, blijkbaar…

:roll:

Hahahahahaa!! ow ow ow!!

Maja goed, buiten dat, 6 weken is wel lang hoor!! :wall:

Lach maar jij, trutje!!!

Grumble…

:wink:

@Sem wrote:

Thnx Pearlie :-*

Stom lichaam hebben wij vrouwen he!!

Hoop echt dat het allemaal wat duidelijker zal worden bij de gyn :pray:

ingewikkeld lichaam… als ik nou gewoon ongi werd maandelijks… dan kon ik nog zeggen hey ik ben overtijd zou het echt zo zijn…

maar nu weet je het gewoon niet en das niet leuk… dus je test maar raak in de hoop dat het misschien raak is…

@Tweet wrote:

@Sem wrote:

Doet me er aan denken…

Zal nog eens strooien, zitten jullie klaar om te vangen???

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Thnx Tweet :-*

Heb dr weer een hoop gepakt!!

Hopelijk houden ze die Creepy :evil: tegen!!! :pray:

Bijna pagina 50 :roll:

(gaat lekker zo met die :**: ) :lol:

Op naar het volgende deel zou ik zeggen!! :mrgreen:

Hopen dat we in dat deel ook veel mooie positieve testen mogen zien :pray:

@Tweet wrote:

Lach maar jij, trutje!!!

Grumble…

:wink:

Hihihii… :oops: