Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

Leuk Lins!!

Ja wie weet is dat wel een lichtpuntje in de duisternis voor je vriendin :smiley:

Ik zal Li de groetjes doen en dr een knuf geven als ik dr zienā€¦

Zal van de week wel weer zijn :mrgreen:

Ook een dikke :hug: van mij voor Lisette!!!

Zal ik doen Tweet :mrgreen:

soms he somsā€¦ zuchtā€¦ moederssssā€¦

aaaarggggā€¦

ik heb dus geen goeie band met mijn moederā€¦ en op dit moment probeer ik dus afstand van haar en mijn familie te nemen omdat ik teveel word behandeld als het zwarte schaapā€¦ het doet mij ontzettend veel pijn omdat ik niet een moeder heb die er voor mij isā€¦ of een familie die er voor mij isā€¦ het enige is dat ze mij naar benedenhalen en niks is goedā€¦ net sprak ze mij aan op msnā€¦ ikhou het nu gewoon kort met haarā€¦ reageer wel, maar verder nietā€¦ zo ziet ze dat ik misselijk benā€¦ hier onder het gesprek als volgtā€¦

Mama zegt:

*ik lees net misselijk of zo

*moet je wat vertellen

Pearlie zegt:

*nee

Mama zegt:

*o ik dacht al, want dan hoef je voorlopig niet naar de plastisch chirurg

*en past de trouwjurk ook niet meer

Pearlie zegt:

*voorlopig is dat zelfs nog een verassing voor mij

*jawel die word wel versteld

Mama zegt:

*hoe bedoel je

Pearlie zegt:

*nou die kunnen ze wel vermaken hoor

Mama zegt:

*voor een zwangere buik van 9 maanden?

Pearlie zegt:

*jahoor

*en als ik nu zwanger zou zijn ben ik net bevallen

Mama zegt:

*ja misschien

Pearlie zegt:

*maar tot nu toe is het niet zeker want er is geen pijl aan te trekken omdat ik al 105 niet ongesteld ben geweest en geen spiraal of wat dan ook hebā€¦ en geen condooms

*volgende week naar de gyn

*dus we zien wel

*als het komt komt het en tis van harte welkom

Mama zegt:

*ben je al 105 dagen of maanden niet ongesteld geweest

Pearlie zegt:

*dagen

Mama zegt:

*oke

*natuurlijk is het dan welkom maar je trouwt maar 1x mag ik hopen

*en het is dan wel een beetje jammer voor de dag

Pearlie zegt:

*ja dat maakt voor ons niet zoveel uit

Mama zegt:

*nee maar ik bedoel, je hebt wel een dure jurk en je weet nooit hoe het komt

*straks beval je tijdens de ceremonie

Pearlie zegt:

*mam daar ga ik mij nu geen zorgen over

*nou dan zijn jullie allemaal getuige

Mama zegt:

*nou oke weer doei

Pearlie zegt:

*doei doei

Nou zeg :?

Wat een gesprek Pearlieā€¦

Begrijp dat je dan liever afstand houdtā€¦ :hug:

Maar wel heel vervelend meid, ik leef met je meeā€¦

Dikke Knuf!! :hug:

Ja, ze is echt oprecht geƃĀÆnteresseerd, die moeder van pearlieā€¦ :roll:

Pffffffff heb al zoveel over haar gehoord inmiddels, dat ze maar beter uit mijn buurt kan blijven, anders zal IK haar de waarheid wel eens even vertellen! :twisted:

:wink:

:hug: lieffie

Hmmmā€¦ Heel erg vervelend!! :hug:

Anyway ik ben naar huis damesā€¦

Hele fijne avond nog en misschien tot strakkies :-*

en ik probeer het nu gewoon langs mij heen te gaan heā€¦ gewoon van ach het is kuch mijn moeder maar kuch maar dan spoken er weer dingen door je hoofd heen van vroeger of er komt weer naar boven wat je verstopt hebt en dan kookik echt hoorā€¦

hoe kan je zo ontzettend ongewenst voelenā€¦ zucht

tot straks Sem

Sem, goede thuisreis!!! :-*

pearlie, jij weet dat ik exact weet hoe jij je nu voeltā€¦ Je kent mijn verhaal, mijn geschiedenisā€¦

Ik hou WEL van jou, zo ook M, R, frummeltje, en F. En wij waarderen jou wel zoals je bent. We zijn trots op jou meis. Je hoort gewoon bij ons gezinnetje nu. En je weet ook nu dat mijn mamsie en schone mamsie jou OOK graag zien!!! We zullen die muts eens een flink poepie laten ruiken volgend jaar op JOUW bruiloft!!!

:-* :inlove: :twisted: :mrgreen: :wink:

En eigenlijk hoop ik dat ze dr nachtmerrie waar ziet worden, en jij met een superdikke buik trouwt! :twisted:

Met een tweeling of zo er in!!! :twisted:

GRRRRRRRRRRRRR :twisted:

I know I knowā€¦ (god mens nou laat je me weer janken, stop is joh) (dit doet ze al sinds haar bruiloft, vind ze leuk denk ik)

:hug: :hug: :hug: ik hou ook van jullieā€¦

en echt ik kan niet wachten om samen met mijn W ons gezinnetje te beginnenā€¦ :inlove:

:wink: :hug: :-* LOVE YOU!!!

pearlie vervelend dat je zo band met je moeder hebtā€¦ik mag in mijn handen knijpen als het om de band met mijn moeder gaatā€¦tuurlijk heeft ups en downs maar ik mag echt niet klagen!

hopelijk heb je iemand om je heen die je wel steunt zoals eigenlijk je mams zou moeten doen! :hug:

is je moeder opnieuwd getrouwd?ik denk dat ze dan meer als "gelijke"denk als dat ze als moeder doetā€¦nieuwe jeugd ingegaan???

@pearlie wrote:

I know I knowā€¦ (god mens nou laat je me weer janken, stop is joh) (dit doet ze al sinds haar bruiloft, vind ze leuk denk ik)

:hug: :hug: :hug: ik hou ook van jullieā€¦

en echt ik kan niet wachten om samen met mijn W ons gezinnetje te beginnenā€¦ :inlove:

Jeetje ze maakt wel veel in je los he :hug:

Gelukkig heb je een super lief dinnie die je (merk ik) in dik en dun steunt!! :inlove:

Heel fijn is dat!! :mrgreen:

Lekker trouwen en je gezinnetje starten hoor meis!!

En het liefst net zoals Tweet zegt: trouwen MET een zwangere buik :pray:

Hier nog geen ongie trekjes :dance:

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

( sorry liet me even gaan ) :mrgreen:

Zelfs mijn mama is gek op mijn dinnie, dat zegt al wel genoeg toch? :wink:

Jeejjjjjjjjjjjjjj Sem nog geen trekjes!!! :dance: :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

sem TESTEN!!!