Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

Sanne is het al een beetje tot je doorgedrongen???

WATJESSSSSS!! :mrgreen:

Hahahaa nee hoor… :-*

@Mirag wrote:

Ik heb gisteren mijn eerste huilbui gehad haha. Echt stom; ik moest huilen omdat ik een baby oerang-oetang zag. Ik word een watje! :smiley:

Aaaaaaaaah Mirag!! :hug:

Zeker bij Waar is de Mol of niet?? hihi…

Had je mooie dromen?? Ofuuuuh???

@Patripiex wrote:

Ben terug van de dokter, ik kan vanmiddag na 2 uur bellen voor de uitslag van de urinetest (incl zwangerschapstest :smiley: ) en volgende week woensdag moet ik terug en dan krijg ik de uitslag van de bloedtest. Ze weet even niet waar ze het moet zoeken, heb zoveel klachten die ook te maken kunnen hebben met een zwangerschap maar ook klachten die dat niet hebben. Dus voor de zekerheid maar op verschillende dingen getest.

Heb lekker een visje gehaald op de markt, heb er geen trek in maar ik heb nergens trek in de laatste tijd :? en ik moet toch wat eten…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Toch wel spannend :mrgreen:

Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@Mirag wrote:

Haha; Cin de pitbull :smiley:

En dromen dat ik vannacht weer gedaan heb; niet te geloven! Die hormoontjes doen rare dingen met ons.

Met jou verders alles goed? Nog steeds zo misselijk?

Nee de misselijkheid is minder aan het worden! :dance:

Wel erg onrustig, moe, tintelingen in me handen, en nu erg druk in me koppie ivm werk.

Moet nog tot vrijdag werken en dan heb ik er 7 dagen op zitten!

Vandaag van 12 tot 24.00 uur. Bleh!

Maar ga me klaarmaken, beetje fatsoeneren en dan rij ik naar pap en mam om Levi af te zetten en dan naar me werk!

Iedereen fijne dag!

:-*

@Sem wrote:

@Patripiex wrote:
Ben terug van de dokter, ik kan vanmiddag na 2 uur bellen voor de uitslag van de urinetest (incl zwangerschapstest :smiley: ) en volgende week woensdag moet ik terug en dan krijg ik de uitslag van de bloedtest. Ze weet even niet waar ze het moet zoeken, heb zoveel klachten die ook te maken kunnen hebben met een zwangerschap maar ook klachten die dat niet hebben. Dus voor de zekerheid maar op verschillende dingen getest.

Heb lekker een visje gehaald op de markt, heb er geen trek in maar ik heb nergens trek in de laatste tijd :? en ik moet toch wat eten…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Toch wel spannend :mrgreen:

Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Thanks, bij jou is het ook weer spannend.

Ga je morgen al testen of pas donderdag??

Uuuuhhmmmmm… Denk als ik overtijd ben pas…

Weekend denk ik… hihi…

We wachten het nu gewoon even af… Geen geld verspillen aan negatieve testen enzo…

Maaaar zeker spannend… Heb vandaag wel al de hele dag het zuur hahaha… Misschien zenuwen ofzo? :lol: hihi…

@ Cin: Echt fijn dat je nu je relatie met je minnaar op kan zeggen he… :mrgreen:

Zo jij werkt ook veel, 7 dagen?? Pfff… :wall:

En nog lange dagen ook!!

Nou werkse meis :-*

Spannend Patripiex!!! Ik duim voor een positieve test!!

Sem voor jou wordt het ook spannend inderdaad! :pray:

Die aapjes zag ik inderdaad bij waar is de mol :slight_smile:

En die dromen van mij zijn geen fijne dromen nee. De raarste dingen; vannacht ging ik naar een verloskundige en dat bleek een hele enge lelijke oude man te zijn. Ik werd onderzocht in een openbare ruimte :S en op de terugweg naar huis werd ik gecarjacked. Druk nachtje gehad dus :slight_smile:

Owjaaaaa :shock:

Hebben jullie ook meegekregen dat:

Patrick Swayze is overleden??!!!

Vanmorgen bij het RTL nieuws…

Schrok best van die foto’s die ze lieten zien hoe hij er de laatste dagen uit heeft gezien…

Heel naar…

Heb altijd genoten van zijn films!!

Vooral Dirty Dancing!!

http://www.youtube.com/watch?v=aCioEEHmHA0&feature=player_embedded#t=143

Maar natuurlijk ook Road House en Ghost waren leuke films van hem.

Moest dit even met jullie delen dames… :-*

@Mirag wrote:

Spannend Patripiex!!! Ik duim voor een positieve test!!

Sem voor jou wordt het ook spannend inderdaad! :pray:

Die aapjes zag ik inderdaad bij waar is de mol :slight_smile:

En die dromen van mij zijn geen fijne dromen nee. De raarste dingen; vannacht ging ik naar een verloskundige en dat bleek een hele enge lelijke oude man te zijn. Ik werd onderzocht in een openbare ruimte :S en op de terugweg naar huis werd ik gecarjacked. Druk nachtje gehad dus :slight_smile:

Wat kan een mens toch raar dromen he…

Dat zijn echt geen fijne dromen nee…

Hopen dat de volgende dromen alleen nog maar fijne dromen zullen zijn!! :inlove:

Ik had die aapies ook gezien idd… Echt zo schattig, kreeg er ook een brokkie van in me keel hoor… :roll:

@Patripiex wrote:

Sanne is het al een beetje tot je doorgedrongen???

Eeuhm nee eigenlijk niet :oops:

Ben er echt heel blij mee hoor, maar af en toe vergeet ik t gewoon ofzo :think: :oops: Ik heb verder ook niet echt ergens last van ofzo, niet misselijk, (nog) niet emotioneel, geen carjacks 's nachts :zzz: . het lijkt ook allemaal zo onwerkelijk nog.

Maar ik weet zeker dat dat nog wel komt hoor :inlove:

Kan het me voorstellen Sanne…

Denk dat het pas echt doordringt als de kwaaltjes komen en/of wanneer je jullie spruit voor het eerst gezien, gevoeld en/of gehoord heb…

Ik weet het niet hoor, zeg ook maar wat…

Anyway…

Geniet ervan meid!! :inlove:

ik heb ff met Tweet gebeld… ze heeft geen internet…

maar ik weet wel hoe het allemaal was, maar zeg het lekker niet :silenced: dus maar ff afwachten dames

tweet…ik hoop dat je snel weer internet krijgt!!!

die dromen zijn wel herkenbaar, ineens van die rare en "echte"dromen heb ik ook, ik had het toen bij zoontje ook, dus zal er toch wel bij horen.

patripiex…nog een uur en 5 min…ik duim duim duim…

ben net bij opa geweest, maar o o wat gaat het nu snel achteruit, hij eet en drinkt ook nauwelijks meer, misschien 1 a 2 glazen water per dag en een boterham veel meer niet…

@pearlie wrote:

ik heb ff met Tweet gebeld… ze heeft geen internet…

maar ik weet wel hoe het allemaal was, maar zeg het lekker niet :silenced: dus maar ff afwachten dames

Nou, lekker dan Pearlie!! :doh:

Hahahaa… Nee hoor…

Hoop dat ze heeeeeeel snel weer i-net heeft!!

EN!! Dat alles goed is gegaan… :pray:

@ Bieslookje: Vervelend dat Opa zo snel achteruit gaat…

Kan snel gaan he :hug:

Zie het ook aan mijn oma… Die gaat ook weer slecht…

Maar goed… Sterkte ermee :-*

@ Patripiex: Nog ff-iessssss!! :pray: :pray: :pray:

He, bah jullie maken me zenuwachtig :mrgreen:

Ik probeer er zo weinig mogelijk over na te denken, het is nog 2 dagen tevroeg dus negatief kan nog positief worden en positief kan nog negatief worden :roll:

Ga nu nog maar een half uurtje wat huishoudelijk werk doen om me af te leiden. De wekker staan op 14.00 :smiley:

Bieslookje vervelend dat opa zo snel slechter wordt, sterkte de komende tijd.

Pearlie jij bent echt gemeen :twisted:

We wachten het rustig af, hopelijk moeten we niet te lang wachten.

Sem jij ook sterkte met je oma

gniffel ik ben best wel lief hoor… maar mocht niks vertellen alleen dat ze geen internet had… gniffel

@pearlie wrote:

gniffel ik ben best wel lief hoor… maar mocht niks vertellen alleen dat ze geen internet had… gniffel

GRRRRR :x :x :x :x

:mrgreen: :mrgreen: :wink:

@pearlie wrote:

Aaaah geeft niet… Wij hebben allemaal super veel geduld :liar: :lol:

TWEEEEEEEEEEEEEET Bel die internetprovider van je en zeg dat ie het MOET makennnnnnnnnnnnnnnnnn!!! :mrgreen:

@ Patripiex: En en en en en en en en en ??? :pray:

En thnx :-*

@Patripiex wrote:

De wekker staan op 14.00 :smiley:

Die van ons ook… enenen? :mrgreen: