Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

sanne hiero ook nog ff gefeliciteerd en leuk om je bij de mei mamas te mogen verwelkomen!!!

angela en sem!!! ik duim nu ook dubbel hard voor jullie!!!

pfff ben moe!

vandaag mijn collega verteld dat ik zwanger ben! hij vond het super en gaaf hihi… nu mijn baas nog…

ik vertel het liever deze week omdat ik een vermoeden heb dat ik het niet lang meer kan verbergen!!

Sanne gefeliciteerd!!!

Je hebt ons wel lang in spanning gehouden…

patripiex voor jou word het ook spannend!!! nog 3 daagies!!!

Ik heb morgen een afspraak bij de dokter omdat ik dit weekend ineens erge buikpijn kreeg en een beetje koorts. Als ik vandaag geen koorts meer zou hebben (en dat was gelukkig zo) mocht ik morgen komen.

Heb dus niet het idee dat ik zwanger ben maar dat ik een buikgriep heb ofzo :cry:

patripiex balen zeg!! maar wie weet …hoop dat je morgen bij de dokter wijzer word…misschien kunnen ze gelijk ff testen voor de zekerheid

jullie hebben aardig gekletst in het showforum hihi

maar ik ben helaas geen 70 kilo hahah…tel er maar 13 bij op…

tweet: ik begrijp je zorgen… maar toch denk ik dat als je het straks beet hebt ook al zou het een jongen zijn…het vind wel een plekje…en praten erover scheelt veel denk ik…en geef het de tijd… :hug: :-*

Ik weet niet of ze een test doen, ben natuurlijk nog 2 dagen voor mijn NOD dan maar ik ga het wel aangeven.

Lins ik zou je dat gewicht ook niet gegeven hebben hoor.

het zit bij mij op mijn kont en heupen …

hebben er al wel 2 gevraagd of ik ben afgevallen…hihi…ik ben idd wat kwijt…nu net eidnelijk weer lekker gegeten…ik eet momenteel gewoon erg weinig…vind niks lekker…al hoe wel ik echt vanmiddag vreselijke trek had in snoep hahaha

SANNE gefeliciteerd!!! Superfeest!!! :inlove:

Patripiex :hug: dat is balen! Ik hoop toch dat je zwanger bent hoor! :pray:

Sanne, graag je nieuwe gegevens voor het lijstje :inlove:

sanne joehoe GEFELICITEERD!!!

Thnx Lins :mrgreen:

Enne… Die 70 KG zou ik je ook niet geven hoor… :wink:

@ Patripiex: Jaaa nog 3 dagen :pray:

Wel balen van je buikpijn en je koorts :hug:

Fijn dat je morgen naar de dokter mag…

Nou verder weinig nieuws hier…

En ook nog geen :evil: kwaaltje :mrgreen:

Maja die had ik vorige maand ook niet :naughty:

Dames, ik ga nog even bankhangen, filmpie kijken…

Fijne avond nog :-*

Jaaaaaaaaaaaaa! Sanne gefliciteerd!!! :dance:

Tweet veel succes morgen meid! :thumbup:

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, moet eerlijk zeggen dat het bij ons nog totaal niet doordringt maar dat komt vast nog wel :mrgreen:

Tweet hoe laat heb je vandaag je echo?

SANNE JULLIE ZIJN ZWANGERRRRRRRRRRRRRR!!!

Dringt het nu tot jullie door hihi… :mrgreen:

Tweet heeeeeel veeeeeeeel Suc6 vandaag!! :-*

tweet, succes vandaag

Tweet succes vandaag meid!

Tweet ik hoop dat je een mooie echo krijgt! Geniet ervan!

Patripiex; succes bij de dokter vandaag!

Ik heb gisteren mijn eerste huilbui gehad haha. Echt stom; ik moest huilen omdat ik een baby oerang-oetang zag. Ik word een watje! :smiley:

@Mirag wrote:

Ik heb gisteren mijn eerste huilbui gehad haha. Echt stom; ik moest huilen omdat ik een baby oerang-oetang zag. Ik word een watje! :smiley:

Och ja, wacht maar totdat je echt iets heel zieligs ziet op tv of als mensen emotioneel zijn waar jij bij bent :roll: :oops: :mrgreen:

Hier ook een watje! Bij Levi was ik een pitt-bull maar nu :shifty:

Haha; Cin de pitbull :smiley:

En dromen dat ik vannacht weer gedaan heb; niet te geloven! Die hormoontjes doen rare dingen met ons.

Met jou verders alles goed? Nog steeds zo misselijk?

Ben terug van de dokter, ik kan vanmiddag na 2 uur bellen voor de uitslag van de urinetest (incl zwangerschapstest :smiley: ) en volgende week woensdag moet ik terug en dan krijg ik de uitslag van de bloedtest. Ze weet even niet waar ze het moet zoeken, heb zoveel klachten die ook te maken kunnen hebben met een zwangerschap maar ook klachten die dat niet hebben. Dus voor de zekerheid maar op verschillende dingen getest.

Heb lekker een visje gehaald op de markt, heb er geen trek in maar ik heb nergens trek in de laatste tijd :? en ik moet toch wat eten…