Sem:
het is toch fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt.
en dat vinden wij helemaal niet erg hoor.
Bieslookje:
Erg lief van je vriend hoor :thumbup:
Matsjo:
Fijne vakantie toegewenst.
Eros:
Jeetje je hub heeft ook geen geluk.
:hug: voor hem en ik hoop dat hij er snel bovenop komt.
Hoi meiden! Hoe is het met jullie allemaal?
Matsjo, fijne week!!
Angela, goed dat jullie deze ronde niet overslaan hoor!
Ik heb een pretecho bureau gevonden dat geslachtsbepaling wil proberen als ik 15 weken ben!! De 22e heb ik een afspraak. Hoop dat het te zien is, ben zoooooooo benieuwd!
:-*
Matsjo. Hele fijne vakantie!!!
Patricia. Spannend zeg met de 15 weken al!
Eros. Heel veel sterkte voor manlief! Hoop dat het snel over is, voor hem (en jou)…,
patricia spannend hoor :dance:
@ Matsjo: Een hele fijne vakantie!! Geniet er van!! :-
@ Eros: Vervelend voor je hubbie :hug:
Hopelijk slaat de antibiotica aan en gaat het snel beter hem
Loopt wel los met me ma, ik wacht even me NOD af, dan ga ik wel even met haar babbelen, want zit er toch mee.
En als ik ergens mee zit dan moet ik het kwijt, zoals ik hier al heb gedaan bij jullie.
@ Angela: Ik vind het zeker fijn dat ik hier me verhaal kwijt kan, dank jullie :-
@ patricia26: Spannennnnnnnnd :mrgreen:
matsjo fijne vakantie!!
sem vaak reageren ze anders als dat je denkt…
eros sterkte met je man! vervelend voor hem zeg…
angela goed dat je idd deze ronde gewoon doorgaat…kan uit ervaring zeggen dat ondanks een overslaan je toch hoopt dat je niet ongi word terwijl je weet dat het dan niet kan hi…
patricia spannend… dus je wil echt weten wat het is? ik zou er voor kiezen het niet te weten…kan het niet geheim houden namelijk hahaha
patripiex is de schoonmaak gelukt… en nog wat van je schoonmoeder gehoord? vervelend trouwens voor je collega… moet erg teleurstellend geweest zijn…kan me heel goed voorstellen dat je gehuild hebt…vooral omdat je er zelf ook mee bezig bent en dan gun je dit niemand…
zo nog 6 dagen werken en dan vakantie!! wij gaan bijna de klus dagen weer in! hoe doen jullie dat eigenlijk dan om de dag of juist elke dag?? je leest zoveel verschillende dingen erover…
Lins, als ik het geslacht weet kan ik ook mijn mond niet huoden hoor, maar dan mag ook iedereen het weten. Was bij de eerste ook zo. Alleen de naam, die houden we dan nog geheim.
Klussen om de dag is voldoende hoor, omdat het zaad toch 48 uur leeft.
Bovendien heeft het dan ook een dag de tijd om aan te sterken.
Er is een sterk zaadje voor nodig om de eicel te kunnen bevruchten.
Ik sluit me aan bij Patricia! :thumbup:
Vanaf dat mijn :evil: afgelopen is klussen wij ook om de dag!!
Afgelopen rondes kluste we rond de eisprong zo vaak mogelijk om “de dag” niet te missen!
Maar het is net als wat Patricia zegt: “Er is een sterk zaadje voor nodig om de eicel te kunnen bevruchten.”
Dus wij houden het nu ook maar bij om de dag klussen!!
Paar rondes terug kluste we zelfs elke dag, maar dat maakt dus niks uit… :wall: :lol:
Zo, even 2.5 uur werken dan als een speer naar huis, tandjes poetsen en dan naar me grote vriend de kaakchirurg.
Kan jullie vertellen: Heb nu alweer de zenuwen :shifty:
Maar komt helemaal goed!!
Fijne dag dames! :-*
@patricia26 wrote:
Lins, als ik het geslacht weet kan ik ook mijn mond niet huoden hoor, maar dan mag ook iedereen het weten. Was bij de eerste ook zo. Alleen de naam, die houden we dan nog geheim.
Klussen om de dag is voldoende hoor, omdat het zaad toch 48 uur leeft.
Bovendien heeft het dan ook een dag de tijd om aan te sterken.
Er is een sterk zaadje voor nodig om de eicel te kunnen bevruchten.
Ja wij willen ook weten wat het geslacht is hoor, mocht het zover komen!
En ook wij maken er geen geheim van! Net alsof de verrassing dan minder is, als ie geboren is :roll:

De naam blijft wel geheim.
Inderdaad klussen om de dag is voldoende, och en soms nog minder. Ligt er maar net aan allemaal!
Als het maar niet iedere dag is, want dat is niet zo goed volgens mij voor de zaadkwaliteit zeggen ze??
matsjo, fijne vakantie…
sem, volgens mij is het eigenlijk zelfs beter om, om de dag te klussen.
eros, :hug: voor je man, vervelend zeg!
lins
zo nog 6 dagen werken en dan vakantie!! wij gaan bijna de klus dagen weer in! hoe doen jullie dat eigenlijk dan om de dag of juist elke dag?? je leest zoveel verschillende dingen erover…wij net hoe het uitkwam, maar de laatste keer voelde ik mijn ei zo goed dat we meteen gebruik van hebben gemaakt en een dag later nog maar eens.
patripiex, spannend ik hoop dat het goed gemikt is :wink:
hier lag ik gisteravond om half 10 al op de bank te slapen :oops: ik was zo moe, toen vriend me wakker maakte om half 12 en ik ff daarna in bed lag kon ik niet meer slapen :oops:
Dat hadden wij dus ook gelezen NADAT we dus elke dag geklust hadden 2 rondes geleden!
Zaad word er echt niet beter van :roll:
Denk dat als we zwanger zijn, wij ook graag willen weten of het een jongen of een meisje word en dan mag ook iedereen het weten!!
Wat mij betreft dan :mrgreen:
En net als jullie de naam wel geheim houden…
Hebben jullie al nagedacht over namen eigenlijk??
( hoef ze niet te weten hoor )
Sem. Ik heb al een lijstje namen ja :oops:
Voor een meid en een jongen
Dat is toch mooi Cin, je kan het maar beter gehad hebben of niet? :lol:
En als jullie dan weten of het een jongen of een meissie word is de keuze makkelijker gemaakt toch?
Ach, ik had ook al een naam voor een jongen alleen Lisette was me voor :lol:
Maar heb alweer een nieuwe :mrgreen:
Voor een jongen vind ik het best moeilijk…
Meissies namen, daar heb ik er al een stuk of wat van in me hoofd zitten… hihi…
Ja nou ik vind het allemaal toch best moeilijk, Rob vind ze dus bijna allemaal niks he :roll:
Dus dat worden er nog namen bij zetten, en eraf halen enz enz enz :mrgreen: :lol:
Bij Levi hadden we niet eens een meisjesnaam, omdat ik er heilig van overtuigt was dat het een jongen was. En ik had gelijk dus haha :oops:
Ok, dat hebben jullie goed gedaan bij Levi dan
Owww… D8 dat jullie samen dat lijstje hadden gemaakt…
Dus dat word krassen en bijschrijven hihi…
Jullie moeten er samen uitkomen, maar dat komt zeker weten goed :thumbup:
hier zijn beide namen al bekend.
De meisjesnaam hadden we bij zoontje ook. Zelfs de doopnamen bij de jongen zijn we al uit, voor een meisje wil ik die wel anders dan toen.
@Sem wrote:
Ok, dat hebben jullie goed gedaan bij Levi dan
Owww… D8 dat jullie samen dat lijstje hadden gemaakt…
Dus dat word krassen en bijschrijven hihi…
Jullie moeten er samen uitkomen, maar dat komt zeker weten goed :thumbup:
Nee ik maak het lijsje en Rob krast :mrgreen: :lol: :lol:
Hij wilt het graag zo, heeft zelf noot echt namen op zijn verlanglijstje staan dus ja :roll:

Hahaha, ja zo kan het ook!!
Nou dan moeten jullie er vast wel uitkomen als het zo ver is
@ Bieslookje: OK! Dus jullie zijn er ook al klaar voor :mrgreen::thumbup:
Nou dames ik ga afsluiten hier, dan richting huis en dan richting de beul :shifty:
Weet niet of ik later op de dag nog online kom, ik kijk wel even…
Fijne dag nog!! :-*
Good Luck Sem! :thumbup:
sem, denk aan je :hug: :thumbup: