Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

@ Lins: Ik was toen net van de bank af inderdaad :mrgreen:

Hadden nog even de wedstrijd NL-ENG afgekeken, toen lekker gaan slapen.

Nou, ik zou morgen vrij zijn omdat ik naar de kaakchirurg moet.

Nu is er een collega ziek en moet ik morgen alsnog een paar uurtjes komen voor ik dus naar het ziekenhuis moet… :?

Dan ben ik dus in totaal ( heen en terug ) een uur onderweg om 2 uurtjes op me werk te zijn :doh: FIJN!!

Maja, niks aan te doen…

Heb vandaag ook weer is een huilbui-dipdag en waarom?? Heb geen id… :think:

Gaat ook wel weer over!!

Nou Sem. Je maakt het wel spannend met die klachten van jou!

Ben erg benieuwd!!!

En indd, meestal weet een moeder het wel! Precies zoals mijn familie dus al wist dat ik zwanger was, zonder het ze gezegd te hebben haha :roll: :mrgreen:

Je moet wel bij de kaakchirurg aangeven trouwens dat je heel misschien zwanger bent, of is dat niet nodig?

Bij mij vroegen ze dat toen, of ik het kon zijn in ieder geval. :think:

Oja, dat zal ik morgen even aangeven inderdaad…

Das wel een goeie, had ik zelf nog niet eens bij stil gestaan! Thnx!

Ja misschien weet moeders het wel, of niet…

Ik weet het niet…

Liefst zeg ik het tegen dr, maar weet dr reactie toch al…

Maja als ik het niet zeg en ik ben binnenkort wel zwanger kan ik moeilijk zeggen: Oeps, ongelukje…

Want dat is het niet!!

Achja ik zie het wel…

Weet niet waar die klachten allemaal vandaan komen…

Ik ben ook wel benieuwd, maar verheug me er niet teveel op…

Hoe ist met jou?? :-*

Hier gaat het allemaal wel. Super beroerd geslapen, maar ja.

Wordt gek van het geplas 's nachts en de misselijkheid.

Maar allemaal voor een goed doel he :wink:

En ik droom zooo raar! Rob verklaarde mij al helemaal voor gek met me dromen (laatst: ik droomde dat ik hoogzwanger was, Rob mij het huis uitzette zodat hij met zijn nieuwe vriendin in ons huis kon wonen. Dus ik kon iets anders gaan kopen voor Levi, de kleine en mezelf :shifty: ).

Rob vroeg of ik nog wel spoorde! Hahaha.

En me zenuwen voor dinsdag worden steeds groter! Dat terwijl ik hier wel een heel goed gevoel over heb en zo, en de andere miskramen meer voor deze tijd waren (rond de 4-5 weken). Vind het allemaal gewoon weer erg spannend!

En jij? Wanneer ga jij eventueel testen?

Och weet je wat dat is met die moeders van ons: als ze weten dat je bezig bent, kun je ook iedere maand weer die vraag krijgen: en en is het raak? En daar wordt je ook niet goed van :wink:

als ze het niet weet, komt het misschien meer als verrassing en zal ze niet negatief denken (wat ze misschien wel doet wat jij aangeeft als ze weet dat jullie er mee bezig zijn).

Precies, is voor een heeeeel erg goed doel!! :thumbup:

Wat kan een mens toch raar dromen he :lol:

Heb je helaas zelf niet in de hand…

Kan me voorstellen dat hubbie je voor gek verklaard hihi… :roll:

Snap dat je spanningen heb voor je 1e echo!! :hug:

Hoop echt dat alles goed is!! :pray:

Ben blij dat je er zelf een goed gevoel over heb! :thumbup:

Me vriend vroeg gister ook wanneer we gingen testen.

Wacht nu echt af tot ik een paar dagen overtijd ben…

Had al spijt dat ik bij de 1 en 2 ronde ( volgens mij 3e ook ) negatief getest had voor me NOD.

Vind ik zonde geld en word er niet vrolijk van…

Dat is ook wel weer zo wat je zegt over moeders…

Denk als het eenmaal zover is en ik het haar vertel dat ze dan wel verast en blij zal zijn… ( hoop ik )

Maar dan krijg ik zeker de vraag: Waren jullie er bewust mee bezig??

Als ik dan zeg ja, weet ik zeker dat ze zich af vraagt waarom ik niks heb gezegd… Maja dan leg ik gewoon uit dat ik bang was voor dr reactie ofzo…

Zit nu alweer me tranen in bedwang te houden tijdens het schrijven, echt zo irritant!!

Vind het gewoon moeilijk, dit zijn juist van die dingen die ik wil delen met me ma, maar ik kan het gewoon niet, omdat ik weet dat het ze toch afraad om nu zwanger te worden.

Pffff… Wat een gedoe… Ik moet niet zo zeiken!! :x

Maar waarom denk jij zo heilig dat ze het zou afraden?

Misschien vind ze het juist wel heel erg leuk!

Zou ze echt vragen of jullie er bewust mee bezig waren? Misschien denkt ze daar nog niet eens aan, van blijdschap!

Is geen zeiken meid, is heel logisch dat je het zo voeld!!!

Ik zou die gedachte zelf ook niet fijn vinden :hug: :hug: :hug:

Toen die keer dat ik een oude schooljuf tegen kwam die vroeg of we er al mee bezig waren, dat me ma zei ECHT NIET!

Ik wil nog geen oma worden! Toen zei ik al maar dat bepaal jij niet.

Toen kreeg ik die preek van, nou tis nu niet het goeie moment en jullie moeten eerst alles op een rijtje hebben en blablabla…

Nou we hebben alles zo goed als op een rijtje en hebben de ruimte voor een kleine en we willen het allebei heel graag dus waarom niet?!

Kijk het kan altijd beter, maar het is nu prima zo!

Maar als ik er zo bij na denk voelt ze de bui wel al hangen…

Me vriend kan er namelijk niet tegen dat ze zo reageerd en zit steeds opmerkingen te maken als we bij haar zijn over kids enzo en daar reageerd ze dan niet op en kijkt dan alleen een beetje wazig.

Dus ja ik weet het niet, beetje dubbel allemaal…

Zal wel loslopen…

Snap dat ze het goed wil hebben voor ons, maja het kan niet altijd hoe moeders het wilt.

Wat wil ze anders zien dan? Betere baan, groot huis???

Maakt toch allemaal niet uit?!

Als je het maar kunt betalen, en een plekkie hebt voor de kleine, das toch goed!

En wat moet je allemaal op een rijtje hebben?

Wij woonden ook in een heel klein (huur)huisje toen Levi geboren werd, nou dat ging goed hoor. Maar wij wilden gewoon meer ruimte, zodoende een ander huis gekocht.

En toen zaten wij financieel nog niet eens zo goed als nu!

Ik heb dus geen id :?

We hebben beide een vaste baan met een goed salaris.

We gaan bijna 5 jaar samen en wonen sinds 1 augustus j.l. 2 jaar samen.

We hebben een 1 gezinswoning, dus ideaal voor een kleine!

Tis wel een koophuis dus best veel vaste lasten…

Financieel hebben we het ook niet echt breed, maar we redden het wel iedere maand.

Als we een kleine hebben gaan er sowieso veel dingen veranderen.

We zijn nu al bezig om verzekeringen en abbonementen op te zeggen of goedkoper te kunnen krijgen, alleen maar om het kindje een goed leven te kunnen geven.

Me ma was zelf 26 dat ze mij kreeg, misschien speelt dat ook wel mee…

En denk eigenlijk dat ze bang is dat met mij hetzelfde gebeurd als bij haar…

Dat ik net een paar maanden oud was is me “pa” vreemd gegaan en zijn me ouders toen gescheiden…

Dus me ma heeft mij in dr 1tje opgevoed en ik ben ook heel erg trots op haar dat ze die klus geklaard heeft!

Snap die angst wel, maar dat soort dingen weet je niet van te voren!

Tja die vaste lasten, wanneer houden ze nu een keertje op he :roll: :think:

Soms vind ik ze extreem vervelend en zonde geld haha.

Misschien indd dat dat verhaal van haarzelf mee speeld, maar dat zou eigenlijk niet mogen. Jij bent haar niet, en jou vriendlief is haar vriend niet van toen.

Dat is die enge spiegel waar ze dan in gaan kijken, terwijl dat helemaal niet moet! Jou leven = haar leven niet.

En we gaan er toch ook gewoon vanuit dat jullie heel gelukkig bij elkaar blijven, als er dadelijk een kleintje zou zijn :inlove:

Zou niet zo fijn zijn, als je er automatisch al vanuit zou gaan dat mensen uit elkaar gaan als er een kleintje bij komt :think: :naughty: :shifty:

Maar meid! Kan me echt wel voorstellen dat je het allemaal niet zo fijn vind :hug:

hey meiden,

sem, wat vervelend dat je je zo’n zorgen maakt om de reactie van je moeder, hopelijk is het voor niets.

cin, bijna heb je die mooie echo…dat moet gewoon!

Angela, zul je zien dat het mooi deze ronde raak is, stel dat je die zou overslaan…

Matsjo hoe is het met jou?

lins, moeders…mijn moeder dacht laatst ook dat ik zwanger was en eigenlijk wilde ze toen we kwamen eten, iets koken wat ik niet mag (en dan wel iets anders achter de hand houden)…gehaaid he, maar ze heeft het niet gedaan.

Hier alles een beetje hetzelfde, moe, moe, moe, met vlagen misselijk, maar verder wel ok. Gisteravond hebben we ge-bbq’d, lagen pas om half 3 in bed…vriendlief is vanmorgen met zoontje op gestaan en heeft me laten slapen tot 10.30…lief he!

@ Cin: Ja daarom, die gedachte heb ik in het begin van onze relatie wel vaak gehad hoor…

Stel dat…

Maar je weet het gewoon niet, er kan van alles gebeuren…

Ik denk dat ik binnenkort toch maar is met me ma ga praten!

Moet het toch echt kwijt…

Is ook beter voor mezelf…

Ik wacht denk ik wel eerst even me NOD af… :roll:

Thnx dat je naar me geklets en gezwets wou luisteren (lezen) Cin, doet me goed!! :thumbup: :-*

Zo, nu wel weer ego genoeg geweest voor vandaag :oops:

@Sem wrote:

@ Cin: Ja daarom, die gedachte heb ik in het begin van onze relatie wel vaak gehad hoor…

Stel dat…

Maar je weet het gewoon niet, er kan van alles gebeuren…

Ik denk dat ik binnenkort toch maar is met me ma ga praten!

Moet het toch echt kwijt…

Is ook beter voor mezelf…

Ik wacht denk ik wel eerst even me NOD af… :roll:

Thnx dat je naar me geklets en gezwets wou luisteren (lezen) Cin, doet me goed!! :thumbup: :-

Zo, nu wel weer ego genoeg geweest voor vandaag :oops:

Graag gedaan meid :wink: :- :-* :-*

Dat is zeker lief van je vent Bieslookje!! :inlove:

Wel minder van je misselijkheid :hug:

Maar is voor een goed doel he :smiley:

Oh dat is zeker gehaaid van je mams hahaha… Wel een goeie :mrgreen:

@bieslookje wrote:

cin, bijna heb je die mooie echo…dat moet gewoon!

Hier alles een beetje hetzelfde, moe, moe, moe, met vlagen misselijk, maar verder wel ok. Gisteravond hebben we ge-bbq’d, lagen pas om half 3 in bed…vriendlief is vanmorgen met zoontje op gestaan en heeft me laten slapen tot 10.30…lief he!

Dat is wel erg lief ja! Moet ook wel he, hihi :wink: :stuck_out_tongue:

Vond het wel een lachen actie van je moeder haha, lekker gehaaid!

Hoop dat je gelijk hebt meid!!! We hopen er op :pray: :pray: :pray:

Even snel een teken van leven.

Heb het hier hardstikke druk deze week, gisteren de hele dag met mijn schoonmoeder in het ziekenhuis gezeten. Ze kreeg een hartcatheterisatie, gelukkig alles goed maar ik ben in totaal 11 uur in het ziekenhuis geweest omdat ze na de behandeling 6 uur plat moest blijven en mijn schoonvader bij haar wilde blijven en die is slecht ter been dus moest wel bij hem blijven. Vandaag dus ook nog daar in huis geweest en nu net thuis (nu neemt mijn schoonzusje het van me over) en moet hier even de stofdoek en zuiger door het huis gaan halen want dat is flink nodig.

Maandag had mijn collega haar echo, helaas was het een leeg vruchtzakje. Ze zou 9 weken zijn en het was waarschijnelijk vanaf week 7 gestopt met alles. Ik moest gewoon huilen toen ze het me vertelde over de telefoon, was er echt van ontdaan. Ze wachten nu tot maandag of het vanzelf loskomt anders wordt het weggehaald. Vind het zo erg voor haar, ik leefde helemaal mee met haar zwangerschap toen ik het voor mezelf een plekje had gegeven.

Ga nu aan de schoonmaak, vanavond kom ik even bijlezen…

We hebben trouwens precies geklusd rondom de eisprong, als ik de ovulatietest mag geloven :smiley: dus het wordt weer spannend volgende week

@Patripiex wrote:

Even snel een teken van leven.

Heb het hier hardstikke druk deze week, gisteren de hele dag met mijn schoonmoeder in het ziekenhuis gezeten. Ze kreeg een hartcatheterisatie, gelukkig alles goed maar ik ben in totaal 11 uur in het ziekenhuis geweest omdat ze na de behandeling 6 uur plat moest blijven en mijn schoonvader bij haar wilde blijven en die is slecht ter been dus moest wel bij hem blijven. Vandaag dus ook nog daar in huis geweest en nu net thuis (nu neemt mijn schoonzusje het van me over) en moet hier even de stofdoek en zuiger door het huis gaan halen want dat is flink nodig.

Maandag had mijn collega haar echo, helaas was het een leeg vruchtzakje. Ze zou 9 weken zijn en het was waarschijnelijk vanaf week 7 gestopt met alles. Ik moest gewoon huilen toen ze het me vertelde over de telefoon, was er echt van ontdaan. Ze wachten nu tot maandag of het vanzelf loskomt anders wordt het weggehaald. Vind het zo erg voor haar, ik leefde helemaal mee met haar zwangerschap toen ik het voor mezelf een plekje had gegeven.

Ga nu aan de schoonmaak, vanavond kom ik even bijlezen…

We hebben trouwens precies geklusd rondom de eisprong, als ik de ovulatietest mag geloven :smiley: dus het wordt weer spannend volgende week

Oh wat zielig! Had ze zelf niks gemerkt?

Afname zwangerschapskenmerken en zo?

Spannend voor jullie dus weer!! Duim duim duim :pray: :pray: :pray:

@ Patripiex: Jeetje dat is heftig voor je collega :hug:

Wat erg zeg! :frowning:

Gelukkig is alles goed met je schoonmoeder!

Fijn dat je schoonzusje het even over neemt van je en dat je even tijd heb voor jezelf.

Spannennnnnnnnd!! Ik zal voor je duimen voor volgende week :pray: :pray: :pray:

Hoi dames,

Allereerst, Sase gefeliciteerd met je goede echo! 2 meiden… wauw!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik duim voor alle dames die hun nod afwachten! :pray: :pray: :pray: :pray:

Verder beloof ik dat ik na mijn vakantie weer even goed terug lees, heb er nu echt even te weinig tijd voor :oops:

Ik meld me af tot en met volgende week vrijdag. Gaan lekker een weekje naar Belgie aan zee :dance:

:-* voor jullie allemaal!

@Matsjo, fijne vakantie in Belgie! Geniet er maar lekker van!

@Sem, ik zou het wel heel raar vinden van je moeder als ze het niet leuk zou vinden hoor! Misschien erover praten met haar kan een goed idee zijn! :hug:

@Patripiex, jeetje wat heftig voor je collega zeg! Sterkte voor haar!

Gelukkig gaat het goed met je schoonmoeder en rust jij nu maar even goed uit!

@Bieslookje, lieve vriend zeg!

@Vandaag hebben we de uitslag van het onderzoek gehad van hub. Hij heeft dus geen buikgriep gehad, maar heeft een bacterie. De campylobacterie en die loop je op door rauw vlees, waarschijnlijk gebeurd met de bbqen de bacterie is zeer besmettelijk. Hij moet dus goed aan zijn hygiene denken en als hij naar de wc gaat alles ontsmetten. Op zijn werk hebben ze al een wc voor hem alleen geregeld. Hub is nog steeds aan de diarree en krijgt nu voor 2 weken antibiotica en dan moet het vanzelf weer beter gaan langzamerhand. Gaat het niet over, dan moet ie na twee weken weer terug naar de dokter. Nu maar hopen dat ie er gauw vanaf is.

Morgen nog even werken en dan lekker weekend. Heerlijk zeg!