Goeiemiddag allemaal!
Kok is me niet meer gegund de laatste tijd; pfff nu weer problems met internet en mijn laptop; ik krijg er de kriebels van!
Wat zag jij er mooi uit Tweet op je trouwdag!!! Super!!
Angela, wat een rare reactie van je baas. Volgens mij heb ik eens ooit ergens gelezen dat een baas dat helemaal niet aan je mag vragen en al zeker niet mag eisen dat ie op de hoogte blijft!! Wat een rare snuiter!!!
Eros; Weert… dat is vlakbij waar mijn pa woont en ik opgegroeid ben, maar dat is over de grens in België. Als je mooi wil wandelen dan raad ik je ten zeerste het bosleerpad in Kaulille aan en de Mechelse heide in Maasmechelen. Allebei in België!
Veel plezier op vakantie!!
Hopelijk voelt je hubbie zich dan al wat beter!
Wat een mooie buikfoto’s patricia!!
Ik ben vast heel veel mensen vergeten; sorry daarvoor!
Wij hebben hier amper geklust deze ronde; omdat we te moe waren. Pfff… stelletje kneusjes zijn we ook!
Wel twee keer rond de eisprong schat ik; dus wie weet!
Heb wel al twee dagen pijnlijke tepels en dat heb ik normaalgezien pas later; maar we zullen weer zien…
Een vriendin van me is afgelopen zondag bevallen van een meisje. Die gaan we dinsdag bewonderen; heb er nu al zin in!
Vandaag moet ik nog enkele uurtjes werken en morgen ochtend ook nog en dan: 2 weken vakantie!!! Komend weekend gaan we naar mijn pa, dinsdag dus naar mijn vriendin in Zeeland en dan de week erna lekker een midweekje weg. Zal dus weer niet veel op Kok zijn vrees ik, maar ik doe mijn best!
Groetjes!
Mieke
Oja, Sem ik hoop dat alles goed ging bij de kaakchirurg; ik zou er ook als een berg tegenop zien!!! Sterkte meid!!!
Dank jullie! :-
Even snel een berichtje…
Ze hebben 2 verstandskiezen verwijderd.
Het viel opzich wel mee, geen pijn gehad, maar ze hebben wel flink zitten wroeten enz enz…
Verdoving begint nu langzaam uit te werken en begin er nu wel pijn aan te krijgen…
Ik ga zo lekker op de bank liggen en laat me voor de rest van de dag even lekker verwennen…
Hoop dat de pijn verder mee zal vallen!!
Hele fijne dag & avond nog meiden… :-
sem :hug: lekker aan toegeven hoor, even niks doen.
Goeiemorgen!
Sem, ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad met niet te veel pijn.
Wat is het hier rustig zeg! Iedereen lekker van de vakantie aan het genieten? Nog vier uurtjes werken hier en dan hebben wij ook vakantie. Heerlijk!
Tot snel allemaal!
@Sem, ik hoop dat je een beetje heb kunnen slapen en dat je weinig pijn hebt gehad vannacht! :hug:
@Mirag, fijne vakantie alvast! Geniet er maar lekker van!
@Hier niet zoveel te melden. De medicijnen helpen goed bij hub, dus daar zijn we wel blij mee.
Gisteren heerlijk een avondje bankhangen en gezellig tv kijken.
Vandaag een heerlijk rustig dagje!
Hee allemaal!!
Ff weer een berichtje na jullie een hele tijd in de steek te hebben gelaten!!! Pff…het gaat me niet lukken alles bij te lezen…maar ga weer proberen er langzaam in te komen!
Iig van harte gefeliciteerd voor de bruidjes onder ons…
En Cin: ik zie dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd!
@de rest: sorry…hoop binnenkort weer persoonlijk op jullie verhalen te kunnen reageren!
Hier gaat het goed!! Afgelopen donderdag een mooie echo gehad. Daarop was een kloppend hartje en een bewegend kindje te zien!!! Zooo mooi en zo’n opluchting! Voel me nu een stuk zekerder en het genieten kan beginnen (hoewel de komende 2 weken nog ff spannend blijven natuurlijk!)
Tulpjes. Fijn dat je zo’n goede echo hebt gehad!!!
Bedankt trouwens voor de felicitatie
Sem. Hoe is het gegaan gisteren?
Hier vandaag echt niks waard, super misselijk :sick: .
Iedereen een heel fijn weekend!
tulpjes, gefeliciteerd met je goede echo…fijn gevoel he!
Hier net wat opgeruimd, nu ff niksen en straks komen vrienden op bezoek gaan we bbq-en en op de bbq de verse forel die vriendlief heeft gevangen…
Hoi dames,
Heb echt veel pijn, heb er ook heel erg slecht door geslapen.
Zou nog 1 kies uitmoeten, nou de mazzel, wacht wel lekker tot ie helemaal door is gekomen, dan kunnen ze m er zo uittrekken!!
Snap ook niet waarom ze die dingen er eigenlijk uit willen hebben als ze nog zo diep zitten :?
Maar goed, ik ga maar weer bankhangen ( word ik ook niet vrolijk van, maar zal wel moeten )
Als ik me beter voel kom ik wel even reageren… :-*
@Sem, jeetje wat erg dat je er zoveel last van hebt zeg!
Waarom moesten ze er eigelijk uit dan?
Ik heb er geen één meer, maar mijn tandarts deed er pas wat aan als er een gaatje in zat of ik moest er last van hebben en gelukkig heeft mijn eigen tandarts ze eruit kunnen trekken!
Beterschap meid! :hug:
@Tulpjes, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
@Bieslookje, fijne bbq en veel plezier!
@Hier eten we lekker eigen gemaakte pizza met tonijn! Jammie!
Straks lekker op de bank met een filmpje en voor erbij lekker toastjes enzo!
@sem: wat naar zoveel pijn!!! sterkte! :hug:
@iedereen…een fijne avond!! Geniet van het mooie weer en de bbq’s etc etc! ik ga snel terug naar ons bezoek!
Hee meiden,
Ben weer terug van vakantie! Is lekker relaxed geweest. Alleen helaas wel wat gedoe met de auto gehad, maar verder ging alles lekker soepel.
Ik ga even ego, want ik heb zoveel in te halen wat betreft lezen…
Ik heb vorige week vlak voor ik op vakantie ging eindelijk, voor het allerallereerst sinds het stoppen met de pil een eisprong gehad
Ik was vanwege het pakken van de koffers en spullen en mijn verjaardag helemaal vergeten een ovutestje te doen. Dus gauw laat 's avonds even, en echt knalpositief
We hebben meteen nog geklust
En daarna volgde ook mijn temperatuur netjes. :dance: Dus hij is echt.
Mijn nod is nu 22 augustus
MinnieMin. Fijne vakantie gehad?
Spannend zeg!!!
Komen nu meer NODs aan geloof ik.
Dat wordt duimen!!!
Hoi meiden,
pijn is er nog steeds, word er nou wel een beetje gek van!!
@ Eros: Mijn tandarts vind gewoon dat ze eruit moeten, want ze kunnen je gebit scheef laten groeien als ze doorkomen.
Nou was die bovenste al door en die kon ze er gewoon uittrekken, maar die onderste zat zo diep dat ze daar echt flink aan het harken is geweest!! :?
Dat doet nu ook gewoon veel pijn, heb ook een flink ei op me kaak zitten…
Maja hopelijik gaat het snel over!!
Was je eigen gemaakte pizza lekker??
Ik hou het deze dagen maar bij soepies, vla en yoghurt :lol:
Fijn dat de medicijnen aanslaan bij hubbie!!
@ Tulpjes: TOP dat je een goeie echo heb gehad!! :inlove:
@ Minimin: Fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad!
Alleen jammer van de auto!!
Nou, hopen dat het raak is !!
@ Cin: Hoe issie met jou??
Nog 2 dagen :dance:
Hier moe, haha. Zit al vanaf 06.30 uur Animal Planet te kijken met zoonlief (die ondertussen gewoon speeld en dus maar soms kijkt).
Hij was een beetje erg vroeg wakker, dus tja :roll:
Vanmorgen echt zwaar misselijk, maar na een stuk of wat crackers was dat ook weer oke
spannend meid!!! En voel je al dat je ongesteld moet worden, of iets anders?
:-* :-* :-*
:hug: Vervelend die misselijkheid :hug:
Nee, ik voel op het moment even niks wat met ongie te maken heeft…
Ben moe, misselijk en heb gewoon veel last van me mond.
Dus ik zou het niet weten…
Hoop dat me :evil: lekker weg blijft!!
Owjee, dus zoonlief was al vroeg wakker??
Animal Planet kijk ik ook vaak…
Mannetje ligt nog heerlijk in ze bed, die laat ik wel lekker uitslapen.
Die moest ook de hele week om 4uur ze bed uit om te werken.
Ik ga even lekker op de bank liggen tv kijken.
Fijne dag nog :-*
Goedenmorgen lady’s
Sem:
Wat balen dat je zo’n last hebt :hug: ik hoop dat het snel beter gaat.
en wat moet je mannetje vroeg uit zijn bed :shock:
goed dat je hem nu lekker uit laat slapen.
Cin:
ook lekker vroeg op dus :?
wij waren ook al om 8 uur beneden (das heel vroeg voor ons :mrgreen: )
Jammer dat je zo’n last hebt van misselijkheid.maar natuurlijk voor een goed doel! :inlove:
Tulpjes:
Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat de echo er goed uit zag.
Nu kun je lekker van je zwangerschap gaan genieten meid :-* :-*
Minniemin:
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en ik hoop dat je ei goed benut is
Sem:
Wanneer ga je testen???
Gisteren heerlijk uit eten geweest met een stel vriendinnen bij de griek :drool: :drool:
daarna nog een rondje over de kermis gelopen ook heel gezellig.
Kom je lekker veel bekenden tegen.
Hub was niet mee,die zat heel de dag met zijn maten in de efteling.
vanavond gaan we weer uit eten met mijn ouders.
omdat mijn pa voor ons de muur heeft gemetseld en hij daar toch niks voor wil hebben,nemen we hem maar mee uit eten.daar zegt hij toch geen nee tegen :mrgreen:
Ook wij klussen nu om de dag vanaf dat de :evil: :evil: weg zijn.
alleen per ongeluk 2 daagjes overgeslagen.dus vanochtend maar even ingehaald :inlove: .
Ik wil jullie nog een fijne dag wensen.
ik ga lekker van de zon genieten :inlove:
Zo daar ben ik dan eindelijk weer, ben een paar dagen flink ziek geweest. Denk dat alle spanningen en vermoeidheid eruit kwamen. Voel me nu weer iets beter. Wel vervelend want zou vandaag bij mijn schoonouders voor de visite komen zorgen maar dat moet mijn man dus nu maar alleen doen en anders doet de visite het zelf maar
Ben al flink zenuwachtig voor volgende week, zeker omdat ik weet dat we het op de goede dagen hebben gedaan. Nog even afwachten helaas…
Sem: sterkte met je mond :hug: , bij mij hebben ze er in 1 keer 3 verstandkiezen uitgehaald en ik voelde me echt brak maar na een paar dagen nergens geen last meer van.
Je zit al dicht tegen je NOD aan, ik :thumbup: :thumbdown: dat het wegblijft!!!
Cin: vervelend dat je steeds zo misselijk bent, maar het is voor een goed doel moet je maar denken. Je hebt wel een erg lange dag vandaag, misschien vanmiddag even een dutje doen!!
Minniemin: wat fijn dat je eindelijk je eisprong heb gevoelt en dat jullie heb goed hebben benut. Nog een paar dagen afwachten, ik dat het wegblijft
Tulpjes: fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en je een mooie echo heb gehad, geniet van de rest van je zwangerschap!!!
Eros: gelukkig slaan de medicijnen goed aan bij je hub. Hebben jullie nog kunnen klussen deze periode??? Voor jou dan ook volgende week weer spannend…
Mirag: als het goed is heb je nu vakantie, geniet ervan…en wie weet heb je precies goed geklust
Patricia: wat leuk dat ze al zo vroeg kunnen kijken wat het geslacht wordt!!! Nu ik dit weet zou ik het ook wel willen denk ik, scheelt toch weer een week of 5
Sase: wat leuk dat je twee meisjes krijgt, lekker jurkjes uitzoeken :mrgreen:
@ Angela: Ik ga testen als ik een paar dagen over tijd ben, wanneer precies weet ik nog niet…
@ Patripiex: Gelukkig voel je je alweetr wat beter!
Hoop dat het bij mij ook met een paar dagen over is…
Heb net een hamsterwang nu :lol:
Hoop ook dat de :evil: weg blijft!!
Ik wil zo graag gewoon een broodje eten, maar het lukt me niet…
Zo maar weer aan de yoghurt :wall: