@ Sem hopelijk voel je je snel beter.
@ Cin leuk hè kinderen. hihihi hopelijk kun je vanmiddag nog wat slapen.
@ Minniemin hopelijk is het rak. Spannend!!!
@ Partiplex gelukkig voel je je weer wat beter. En die visite zorgt wel voor zichzelf als je hub het ff niet gedraaid krijgt.
@ Eros gelukkig voelt hub zich weer wat beter en slaan de medicijnen aan.
@ Angela lekker grieken!!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb vorige week 3 dagen gewerkt en gelukkig was het rustig zodat ik het ook rustig aan kon doen. Al voel ik wel nu vooral aan mijn been. Dus vandaag doe ik het erg rustig aan.
Ik denk dat deze ronde voor ons niet erg succesvol zal zijn. Doordat ik donderdag en vrijdag gewerkt heb, en daar kapot van was, hebben we niet geklust. En ik denk dat dat net de belangrijke dagen waren.
ik heb vanmiddag heerlijk geslapen :oops:
Ben gewoon in bed gaan liggen, haha. Alleen na ik wakker werd, koppijn en zwaar misselijk. Dus misschien beter wakker kunnen blijven :eh: :mrgreen:
Bianca. Heb je toen je eisprong gevoeld? Kan ook een andere dag anders geweest zijn?
Ik voel mijn eisprong nooit helaas. Ik had dinsdag op mijn ovutest wel een lichte 2de lijn, maar de dagen erna niet meer. Woensdag hebben we wel nog geklust. Maar ik ben er bang voor. Ach we zijn het wel. Ben er deze maand niet zo intensief mee bezig, door het solliciteren en het gedoe op mijn werk.
@Patripiex, wij hebben deze ronden niet veel kunnen benutten helaas door ziekte hub. Misschien 2 keer, dus dat is niet veel, al kan het genoeg wezen natuurlijk! We wachten het wel af!
@Eros wrote:
@Patripiex, wij hebben deze ronden niet veel kunnen benutten helaas door ziekte hub. Misschien 2 keer, dus dat is niet veel, al kan het genoeg wezen natuurlijk! We wachten het wel af!
Toch spannend nog Eros
Sem: hoe voel je je nu??
Bianca-k: gelukkig kan je nog rustig aan doen op je werk, kijk je wel goed uit dat je toch niet teveel gaat doen!!!
Heb je misschien heel vroeg of heel laat je eisprong? Misschien als je een keer wat vroeger begint met testen, op welke dag ben je nu begonnen en gestopt?
Cin: toch nog een beetje geslapen gelukkig al is het niet lekker dat je je daarna weer zo slecht voelt maar je hebt even je rust gehad.
Ik heb weer zoveel slijmvorming in mijn mond net als de vorige keer en bij vlagen misselijk.
Weet alleen niet of het zwaaltjes zijn voor een zwangerschap ofdat ik nog niet helemaal beter ben.
Ik ben geloof ik op dag 7 begonnen met testen heb elke dag getest behalve dag 15. En voor het laatst op dag 16. Ik denk dat ik de volgende ronde maar wat strips mee neem naar mijn werk. Want als ik 's avonds thuis kom drink ik meestal gelijk wat, en dan is mijn urine natuurlijk verdund. Dus het kan dat er daarom alleen een controle-streep te zien was.
vanavond heerlijk uit eten geweest.
maar wat wij daar toch weer hadden.
ineens een hoop herrie vanuit een hoek en allemaal mensen schreewen.
hadden toch 2 “gezelschappen” naast elkaar ruzie gekregen,het was knokken in de tent er vloog vanalles op en neer. :shock: :shock:
Ik was blij dat wij net op het punt stonden om naar huis te gaan.
en er zaten ook gewoon kinderen bij,wat een asociaal volk was dat zeg.
ik wist niet wat ik zag.
ze hebben die mensen gelukkig buiten gezet.
angela denk je lekker uit eten te zijn pffff…
en zijn er nog testers in de buurt???
zo…nog 3,5 dag werken en dan vakantie!!! heerlijk!
onze "klus dagen 'gaan we ook weer in!
vandaag bezig geweest met het plannen van schuiven met meubels hahah… heb een schets gemaakt van de slaapkamer hoe we alles neer gaan zetten…ook met het oog op de toekomst…alleen erg jammer dat we er mee moeten wachten tot we zwanger zijn…anders valt het de omgeving te veel op want tja waarom gaan wij dat anders veranderen…
Zoooooo vanaf hier schrijf ik ook weer mee!!!
Jullie hebben zoveel geschreven dat het me moeilijk valt op iedereen te reageren, dus maar even zo:
:hug: voor iedereen die het nodig heeft
:-* aan de rest
voor alle aanstaande NOD’s
en :inlove: voor alle zwangere buikjes
Goedemorgen iedereen.
Vandaag heb ik lekker vrij genomen om bij te komen van de drukke dagen van vorige week. Alleen jammer dat ik nog steeds zo last heb van misselijkheid enzo, wacht wel tot zaterdag met testen want vorige keer had ik ook kwaaltjes en werd ik gewoon ongi.
Bianca-K: ik heb iedere dag rond 12 uur getest ook op mijn werk. Heb die genomen die je in je straal kan houden dan is het goed te doen. Bij mij was goed te zien hoe de streep donkerder werd. Hopelijk werkt dat voor jou ook de volgende keer of nog beter heb je geen volgende keer meer nodig!!!
Angela: dat is ook geen stijl van die mensen, met kleine kinderen erbij nog wel. Gelukkig was je al klaar anders had het heel je avond verpest.
Lins: jij bent aan het aftellen naar de vakantie, lekker hoor!!!
Succes met klussen ook jullie gaan er weer voor
Wel leuk dat je van alles gaat veranderen, kan je niet gewoon zeggen dat je zin had om wat te veranderen?? Wij hebben ook 2 kamers al omgedraaid met het oog op… en gewoon een smoesje verzonnen dat het weer eens tijd was voor wat verandering. Nou doen wij dat wel vaker dus het viel niet zo heel erg op.
Sem. En en en en? Nog geen tekenen van ongesteldheid?
sem ik ben nieuwsgierig!!!
patripiex: mijn moeder heeft al een vermoeden dat we bezig zijn denk ik…als ik dan nog is aan kom met we gaan de kamer veranderen hihi…ik ga wel opnieuw behangen dus…misschien dat ik het dan gedeelterlijk al omgooi…
ook staat er nog een kast van mijn zus hier in huis als die weg is maakt het het schuiven een stuk gemakkelijker…
maar heb wel zin om behang uit te zoeken strakjes!!! das wel lekker ik werk ermee hahahah
Hey dames,
hier nog geen tekenen van :evil: … :shifty:
Alleen nog wel veel pijn in me smoeltje…
Misschien overheerst dat me :evil: kwaaltjes wel…
Hoop het niet natuurlijk!!
Me wang is nog steeds dik… Vriendlief noemt me nu ook hamstertje :lol:
Ben lekker thuis gebleven vandaag, ben nog niet in staat om te gaan werken… Me baas was niet heel blij, maar jammer dan!
Hij heeft het nooit gehad zei die, ik zeg wees maar blij!!!
@ Bianca-k: Jammer voor deze ronde!! :hug:
Hoe is het verder met je? Nog last van je been??
@ Angela_84: Jeetje wat aso zeg!! Denk je lekker uit eten te gaan :think:
@ Lins: Lekker zeg, bijna vakantie!! :dance:
Enne… Gewoon de boel omgooien hoor, hebben wij ook al gedaan
Al hoefde er niet veel te gebeuren hihi…
@ Tweet: Hoe is het verder met je?? :-*
@ Patripiex: Spannend hoor
Nou ik ga weer bankhangen…
Verveel me echt, maar tis even niet anders…
Fijne dag!!
sem…spannend hoor!
ja heb vandaag suptiel aangegeven de boel om te willen gooien…
dus mijn moeder weet ervan…
vandaag naar behang gekeken zo makkelijk het voor mijn klanten is zo moeilijk is het voor mij…grrrrr
hoe is het verder met iedereen???
nog 2,5 dag werken hihi…
Sem: Hier is alles goed! Nog steeds zo verschrikkelijk vermoeid alleen, dus dat is wel frustrerend, maar ja, hoort er toch bij he?
Beterschap met je kiezen meid!!! :hug:
PS: Wat wordt er nog maar weinig gepost op een dag…
Bola dames!
Hier alles goed. Vandaag de hele dag met me dikke kont in het zwembad gelegen :mrgreen:
Levi was ram kapot (van 10.15 tot 17.30 uur). Maar het was wel kei gezellig met me moeder en me neefje en nichtjes.
Hier wel zo zenuwachtig als de pest zeg, voor morgen. Komt echt door me zus gewoon, de trut haha.
Sem. Me zus heeft er toen ook zo’n last van gehad hoor! Scheeld per persoon, en de tweede keer bij mij was ook hel, pure hel gewoon.
Toen hadden ze ook me kaak verkracht (zo voelde het).
Lins. Bijna vakantie meid??? Lekker lekker lekker!
Tweet. Er wordt indd heel weinig gepost op een dag nog. Jammer, maar misschien komt het door het weer en de vakantieperiode?
denk idd ook dat het door vakantie periode komt en warmte…ik moet mezelf af en toe achter de computer rammen! vanaf zaterdag ben ik in ieder geval paar dagen weg…
tweet en al beetje gewend aan het getrouwde leven??
ben trouwens benieuwd ook naar ylerion… hoop dat ze snel beter is!
hub heeft vakantie en ik was vandaag vrij.
Dus we hebben vandaag lekker wat aan gerommeld.
We zijn gaan kijken voor bestrating voor in onze voortuin.
dat is gelukt,we hebben hele mooie gevonden :mrgreen:
en we zijn voor een andere auto gaan kijken.
volgende week maandag gaan we een proefrit maken:
Lins: Eh, aan de ene kant niet… En denk ik niet dat ik er ooit aan zal wennen dat ik nu een getrouwd vrouw ben, waar ik ammenooitniet wilde trouwen… Aan de andere kant voelt het nog exact hetzelfde als voorheen, en is er dus weinig om aan te wennen! :lol: