Angela: Leuk wagentje hoor!
ik herken het wel hoor…wij zijn bijna jaar getrouwd…zijn bijna 4 jaar samen maar qua gevoel is er niks veranderd…ja er zit nu een ring om mijn vinger hi…meer niet…
angela mooi autootje! opel corsa toch??
@lins wrote:
ik herken het wel hoor…wij zijn bijna jaar getrouwd…zijn bijna 4 jaar samen maar qua gevoel is er niks veranderd…ja er zit nu een ring om mijn vinger hi…meer niet…
angela mooi autootje! opel astra toch??
jep leuk karretje hé?
met het oog op de toekomst hahah :mrgreen:
Sem: je houdt het spannend, morgen je NOD :thumbup: :thumbdown:
Lins: beter toch dat je nu al de boel gaat omgooien dan kan je nog lekker alles zelf bepalen wie weet hoe je je de eerste weken van je zwangerschaps straks voelt.
Cin: lekker wezen zwemmen, ik duim voor je dat je morgen een mooie echo hebt met een kloppend hartje
Tweet: wij zijn nu al ruim 5,5 jaar getrouwd en het voelt niets anders hoor dan ervoor, het enigste was het wennen van de achternaam maar dat heb je snel genoeg door daarna weet je niet beter meer.
Angela: leuke auto, ben benieuwd of hij ook lekker rijdt.
Zit nu even te surfen en kwam deze leuke site tegen er staan een hoop mooie gedichtjes op om het bv aan je ouders te vertellen
http://www.everyoneweb.be/presentation_tier/Index.aspx?WebID=geboortegedichtjes&BoomID=B1&KnooppuntID=K559&KnoopOpen=True
Dames, hier komt de ongi er weer aan.
Ik ga hier een hele grote stap terug nemen, zodra de tijd rijp is zal ik jullie ook vertellen waarom.
@Eros wrote:
Ik ga hier een hele grote stap terug nemen, zodra de tijd rijp is zal ik jullie ook vertellen waarom.
In ieder geval een dikke knuffel meid! :hug: :hug: :hug:
@Eros wrote:
:hug: :hug: :hug:
@Eros wrote:
:hug: wat jammer dat je ongi er is. Ik wens je heel veel sterkte toe en als je eraan toe bent staan we voor je klaar… :hug:
Patriepiex:
al tekenen van een aankomende ongi??
wanneer ga je testen??
@Angela_84 wrote:
Patriepiex:
al tekenen van een aankomende ongi??
wanneer ga je testen??
Nee nog niets maar wel last van misselijkheid, steken in mijn buik, veel slijmvorming enzo.
Ik test pas zaterdag (als ik dat kan volhouden tenminste) want vorige keer had ik ook allemaal kwaaltjes en werd ik toch nog ongi.
Eros :hug: sterkte met wat er dan ook maar gaande is…
Hey dames,
hier gaat het al de goede kant op!!
Morgen nog 1 daggie thuis, dan woensdag weer aan de bak, hopende dat de zwelling op me kaak dan helemaal verdwenen is!!
@ Cin: “en de tweede keer bij mij was ook hel, pure hel gewoon. Toen hadden ze ook me kaak verkracht (zo voelde het).”
I know what you mean!! :?
Ooooh lekker zeg de hele dag in het zwembad :mrgreen:
Helemaal voor Levi!!
Ik wens je heel veel suc6 voor morgen en hoop dat alles ok is :-
@ Lins: Toppie dat jullie de boel om gaan gooien!!
Lekker he zo toeleven naar de vakantie :dance:
@ Tweet: Thnx!! :-
Vervelend dat je je zo voelt :hug:
Je moet maar zo denken: Het is voor een goed doel :inlove:
@ Angela_84: Lekker hoor zo een daggie!
Gave auto!! :thumbup:
@ Patripiex: Wat een leuke site!!
@ Eros: :hug: Balen van je ongie!!
Dikke knuf & sterkte… :hug:
Nog 1 dag…
Even gauw tussendoor:
Eros: Sterkte meid, en hopelijk tot snel!
eros heel veel sterkte! doe rustig aan…en als je er aan toe bent…je bent altijd welkom we zijn er allemaal voor je in goede en slechte tijden!
@ Eros, sterkte Bianc. We horen je weer als je zover bent.
@ Cin spannend morgen!!!
@ Sem hopelijk voel je je snel beter. Mijn been gaat eigenlijk best goed. Gelukkig
@ Angela mooie auto!!!
Voor de rest weet ik het ff niet meer. Sorry als ik iemand vergeet.
Ik zit nu met mijn nichtje te sms-en. Zij heeft een kleine van een jaar. En ze is allerlei spullen aan het uitzoeken die ze niet meer gebruikt. Zoals d’r kinderwagen, box, maxicosi enz. en ik mag het allemaal hebben als ik wil!!! Helemaal super natuurlijk. We hebben afgesproken dat we na de bruiloft een keer een dag naar hun toe gaan, zodat ik mee kan nemen wat ik wil!!!
zo das lekker dat je dat allemaal kan overnemen! scheelt een hoop geld!!
ik heb helaas niemand in de buurt waar dat bij kan…en mijn man heeft liever nieuw hihi…
pfff verveel me…is hier lekker rustig jammer!
Sem: Enenenenenen???
Bianca: Fijn zulke familie!!! :dance: Veel plezier met uitzoeken!
sem. Duim nog voor je meid! Hier alles rustig met me eerste dienstje. Vanmiddag echo, zwaar d zenuwen!
Have fun vanmiddag Cin, probeer te genieten!!! Alles is vast helemaal goed…
Meiden heb ik vele gemist??
Cin, succes en plezier vanmiddag!!!
Eros :hug:
Hoe is het met de rest meiden??
Ik moet zo weer weg, maar kom vanmiddag nog! :-*