Hooooooooooooooi damessssssssssssss!!
Hier nog geen :evil: te bekennen :shifty: :lol:
Ik ben nog een daggie thuis, want heb vannacht weer geen oog dicht gedaan van de pijn aan me mond :?
En mister mug hield me ook nog is wakker :wall:
@ Bianca-k: Dat is heerlijk zeg dat je dat allemaal kan overnemen…
Ik heb ook zo goed als een hele kinderkamer met toebehoren die ik mag overnemen van een vriendin, ben ik echt zo blij mee
Scheelt inderdaad een hoop duiten!!
@ Tweet: Hier nog geen :evil: hoor :mrgreen:
@ Cin: Dank je mop!! :-
Hoe bevalt je 1e werkdaggie??
Spannennnnnnnnnnnnnd vanmiddag!!! :inlove:
Inderdaad net als wat Tweet zegt: Probeer lekker te genieten!!
Het zal vast allemaal goed zijn!!
:inlove:
@ patricia26: Hier alles goed hoor!! Met jou ook?? :-
Zo, er kwam net even een liedje op de radio voorbij die werd gedraaid op de crematie van mijn schoonvader :kaars:
( Rod Steward - I’m sailing )
Zette m lekker hard en ging lekker mee blairen tot jankens aan toe!!
Zit nu nog te snikken…
Wat een nare periode was dat zeg… En ook zo heftig allemaal…
Die man was meer vader voor mij dan me eigen vader ooit is geweest!!
En…
Soms is het gewoon lekker om even alle tranen eruit te gooien!!
Meer ego zal ik niet worden vandaag… Sorry…
eros :hug: voor je we merken wel wanneer je er weer aan toe bent. :hug:
sem :hug: even hard mee bleren enhuilen kan ook opluchten he!
Cin. hoe was je echo? of heb je die straks pas?
verder weet ik even niet meer wie wat schreef. Sorry maar ik zal ook wat minder hier zijn, ben echt zo moe.
Bieslookje en Sem: :hug: :-* :hug: :-*
Thnx Tweet!! :-
@ Bieslookje: Dikke :hug:
Vervelend dat je je zo moe voelt meid!!
Hopelijk gaat het snel over… :-
Bieslookje, vervelend :hug: Ik moet zeggen dat de vermoeidheid hier ook nog niet helemaal weg is.
Sem, geen test in huis?
Hahahaha!! Nee, we houden het spannend :shock: :shifty: :lol: :mrgreen: :roll:
Ook hier nog altijd even vermoeid en lusteloos helaas…
Wanneer ga je testen dan Sem?
:hug: Tweet!!
Vervelend dat je je zo voelt!! :hug:
Uuhhmm… Wanneer ik een paar dagen over tijd ben, ALS ik dat vol kan houden tenminste… :lol: :roll:
Zou ik heeel erg knap van je vinden! :thumbup:
Dag dames!
Eerste werkdag is goed bevallen, lekker rustig!
Echo was goed!!! :dance: :dance: :dance:
Wel een weekje minder ver dan gedacht, maar wel verwacht. Was bij Levi precies hetzelfde namelijk.
Wij produceren kids in de buik die luie donders zijn en gewoon later doen innestelen :mrgreen:
Wel al een mooi kloppend hartje gezien. Alles was perfect zei ze voor deze weken van de zwangerschap.
Over 2 weken weer een echo (ivm termijn bepaling, nu was het niet met zekerheid 10 april)
Alleen dan kom je bij je moeder, om je zoon op te halen en het te zeggen antuurlijk. Is ze eerst blij en dan beld ze die zwangere zus van me op, en die maakte mij weer zo ontzettend chaggi!
Waarom ik al over 2 weken een echo had, want dan was je nog niet uit de gevarenzone en kon het zijn dat ozze purk dadelijk met de 12 weken echo ook dood was :shock: :eh:
Echt dan kookt bij mij het bloed he?! En me moeder snapt mij dan niet hele diepe zucht
Wil gewoon blij zijn nu, en niet continue denken oh dadelijk heb ik een echo en is het hartje gestopt met kloppen.
Ja dat kan indd, maar zo ga je toch geen zwangerschap in??!!
So dat was mijn klaag gedeelte weer :oops: :oops: :oops:
Ga nu babyspul uitzoeken van de zolder, want me zus wilde graag wat spul terug want dit had ze de vorige week ook al gevraagd. En tja ik heb dat nog niet gedaan, FOEI :silenced:
Och ja, al het spul wat ik nieuw heb gekocht blijft toch hier want ik heb wel vertrouwen in me purk dat die de zwangerschap overleeft! :inlove:
Sem. NU testen misschien een idee?
Jeeeej!! :dance:
Wat fijn dat de echo goed was!! Toppie!! :inlove:
Wat een #%#^#@ zus heb jij!! :wall:
Zoiets zeg je toch niet :s
Maaar gelukkig zijn jullie heel blij!! :dance:
Ik ook voor jullie!! :mrgreen:
Uuuh heb geen test in huis hihi…
Maar ik w8 nog even… :roll:
@Sem wrote:
Jeeeej!! :dance:
Wat fijn dat de echo goed was!! Toppie!! :inlove:
Wat een #%#^#@ zus heb jij!! :wall:
Zoiets zeg je toch niet :s
Maaar gelukkig zijn jullie heel blij!! :dance:
Ik ook voor jullie!! :mrgreen:
Uuuh heb geen test in huis hihi…
Maar ik w8 nog even… :roll:
thanx moppie :mrgreen:
Tja me zus heeft in december een miskraam gehad, dus nu denkt ze dat iedereen die krijgt en ziet ze alles in het negatieve.
Ze is echt geen fijne zwangere nu hoor, pff :?
Ben blij als het december is, en ze uitgerekend is :mrgreen: :lol:
En nu ga ik echt echt echt naar boven
:-*
Een goede echo voor Cin!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Die zus van jou moet je gewoon lekker plat negeren, alles is goed, punt uit!!!
PS: Ziennnnnnnnnnnnnnnn!!!
Ze heeft geen foto uitgerpint, denk over 2 weken wel! weet eigenlijk niet eens of ze dat bij hun kunnen :think:
Dit was puur om te kijken of er een kloppend hartje was, vond het wel jammer dat ik niks kreeg.
Maar oke, we hebben ozze purk gezien en daar ging het om!
Over 2 weken vraag ik er wel naar :inlove:
Inderdaad Tweet, zei me andere sis ook al. Zij was zo blij dat alles goed was!!! Is weer een flinke andere reactie he, daarom is het ook altijd zij en ik tegen mam en onze andere zus :mrgreen:
Thanx :-*
Er is een kloppend hartje in Cin dr buik, en het is niet die van dr zelf!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Tweet wrote:
Er is een kloppend hartje in Cin dr buik, en het is niet die van dr zelf!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:![]()
:oops: :oops: :oops: lief!!! :-*
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Cin. gefeliciteerd met de goede echo!!!
Aaaaaah!! Zeker lief van je Tweet!! :inlove:
Tweet heeft gelijk hoor Cin!! :thumbup:
Die negatieve dingen negeren en lekker genieten van wat je gezien en gehoord heb!! :inlove:
Hier nog steeds geen :evil: hihi haha hoehoe hehe