Oh ja, manlief had trouwens een super grote bos bloemen voor mij gekocht toen ik uit me werk kwam vanmiddag, net voor de echo :inlove:
Met een kaartje erbij: ik hou van jou
Zo lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:
@Sem wrote:
Aaaaaah!! Zeker lief van je Tweet!! :inlove:
Tweet heeft gelijk hoor Cin!! :thumbup:
Die negatieve dingen negeren en lekker genieten van wat je gezien en gehoord heb!! :inlove:
Hier nog steeds geen :evil: hihi haha hoehoe hehe
loop efkes naar de winkel joh :mrgreen:

Aaaaaaaaaaaah wat lieieieieieieieieieiefffffffff van je hubbie Cin!! :inlove:
Dus jou dan kan vandaag niet meer stuk :inlove:
@Sem wrote:
Aaaaaaaaaaaah wat lieieieieieieieieieiefffffffff van je hubbie Cin!! :inlove:
Dus jou dan kan vandaag niet meer stuk :inlove:
totally in love :mrgreen:
Ohhhhhhhhhhhh zou willen dat mijn hubbie dat ook deed!!! :inlove:
PS: Wij gaan ons zsm inschrijven bij een andere huisarts… Onze huidige is nu weer tot 4 september met vakantie… Is nog maar de 12e keer dit jaar dat zijn praktijk gesloten is… LETTERLIJK!!! :wall: :evil: We hebben een andere huisarts gebeld, kunnen we zo terecht. FF inschrijfformulier halen en terugsturen, en dan kunnen we komen kennis maken… Ben het zo verschrikkelijk zat nu!
@Tweet wrote:
PS: Wij gaan ons zsm inschrijven bij een andere huisarts… Onze huidige is nu weer tot 4 september met vakantie… Is nog maar de 12e keer dit jaar dat zijn praktijk gesloten is… LETTERLIJK!!! :wall: :evil: We hebben een andere huisarts gebeld, kunnen we zo terecht. FF inschrijfformulier halen en terugsturen, en dan kunnen we komen kennis maken… Ben het zo verschrikkelijk zat nu!![]()
Nou lekker dan :wall:
Daar zou ik ook bij weggaan hoor!
:inlove: :inlove: :inlove:
Wauwie!! Wat een mooie bos bloemen Cin!! :inlove:
@ Tweet: Verschrikkelijk zo een huisarts!!
Je heb gelijk dat jullie naar een andere huisarts zijn gegaan hoor!!
Psssssssssssssst:
Vriendlief gaat zo een test halen want die houdt het niet meer :lol:
TOT ZO!!
Sem!!! WWWWWWWHHHHAAAAAAAAA
Ben zo benieuwd!!!
geen predictor he
ohhhh sem schiet op!!! ik wil het ook weten!!! ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard!!!
lief van je vriend dat hij wat is gaan halen! maar zijn er nog winkels open dan?
@lins wrote:
ohhhh sem schiet op!!! ik wil het ook weten!!! ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard!!!
lief van je vriend dat hij wat is gaan halen! maar zijn er nog winkels open dan?
Hier in Venray, kun je ook een tet halen bij de plusmarkt. Misschien daar ook?
Maar voor mijn part slaan ze een ruitje in :mrgreen: :lol:
Hey lieverds, helaas, geen positieve test
Maaaaaar geen bloed geeft moed he
En anders gaan we weer positief de volgende ronde in :thumbup:
Vriendlief had wel Predictor gehaald Cin… :think:
Kon hij ook niet weten… Toen je het zei was ie al weg…
Lins: Bij ons is de AH 7 dagen per week open tot 10 uur in de avond…
He… Wel balen… We hadden er nog wel zo een goed gevoel over deze keer… Vooral me vriend hahaha…
Maar goed, het is niet anders…
@Cin. wrote:
@lins wrote:ohhhh sem schiet op!!! ik wil het ook weten!!! ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard!!!
Hier in Venray, kun je ook een tet halen bij de plusmarkt. Misschien daar ook?
Maar voor mijn part slaan ze een ruitje in :mrgreen: :lol:
Hahahhaa Cin!! :lol:
Dat is hier niet nodig…
Kunnen hier zelfs tests halen bij het tankstation!! :doh: :lol:
Meid! Predictor geeft pas vaak na 1 week overtijd positief aan! Die is zoooo ongevoelig als de pest!
Dus ik zou mij hier niet op gaan pinnen, op de predictor. Die test moet echt afgeschaft worden of zo!
:hug:
he sem balen!misschien had je al te veel gedronken?? en is het niet helemaal betrouwbaar?
en idd geen bloed geeft zeker moed!!
Ik heb vandaag inderdaad al heeel veel gedronken…
Alleen water eigenlijk, dat i.v.m. me wond in me mond van die verstandskies… ( die ik nu niet meer heb haha )
Ow, wist niet dat predictor zo onbetrouwbaar is Cin :think:
Want in de bijsluiter staat: “predictor kan de aanwezigheid van HCG in de urine aantonen met meer dan 99% betrouwbaarheid vanaf de dag waarop de menstruatie moet beginnen”
Dat is dus vandaag… Of ik moet een onregelmatige cyclus hebben?!
Maar goed, ik hoop dat je gelijk heb!!
Hou nog wel een beetje moed… Alleen begin ik nu wel steekjes in me buik te voelen, maar misschien komt dat door de spanning van net
@Sem wrote:
Ik heb vandaag inderdaad al heeel veel gedronken…
Alleen water eigenlijk, dat i.v.m. me wond in me mond van die verstandskies… ( die ik nu niet meer heb haha )
Ow, wist niet dat predictor zo onbetrouwbaar is Cin :think:
Want in de bijsluiter staat: “predictor kan de aanwezigheid van HCG in de urine aantonen met meer dan 99% betrouwbaarheid vanaf de dag waarop de menstruatie moet beginnen”
Dat is dus vandaag… Of ik moet een onregelmatige cyclus hebben?!
Maar goed, ik hoop dat je gelijk heb!!![]()
Hou nog wel een beetje moed… Alleen begin ik nu wel steekjes in me buik te voelen, maar misschien komt dat door de spanning van net![]()
Nou hij is niet onbetrouwbaar, maar totaal niet gevoelig. Die sloeg bij mij pas na 4 dagen overtijd een beetje positef aan, en echt zwaar licht!
Zo is dat bij bijna iedereen, google is hendig soms

Clearblue (kruisje) had ik al een 4-5 dagen voor NOD licht positief! Apothekerstest is ook goed!
Fijn ik kreeg geen berichtjes meer en ik maar denken dat er niets is geschreven vandaag :twisted:
Ga snel even bijlezen