Ok!! Thnx voor de tips!! :-*
Predictor komt bij mij dus ook niet meer in me boodschappenmandje voor!! :mrgreen:
Ik zou zo blij zijn als het wel zo is!! :inlove:
Maar ik baal wel steeds als het niet zo is!! :x
Ok, we zijn nog niet ZO lang bezig en ik weet dat het nog langer kan duren… Maar daarom juist, dat is best irritant…
@Patripiex wrote:
Fijn ik kreeg geen berichtjes meer en ik maar denken dat er niets is geschreven vandaag :twisted:
Ga snel even bijlezen
Hihihii… Dat heb ik ook wel is :roll:
@Sem wrote:
Ok!! Thnx voor de tips!! :-
Predictor komt bij mij dus ook niet meer in me boodschappenmandje voor!! :mrgreen:
Ik zou zo blij zijn als het wel zo is!! :inlove:
Maar ik baal wel steeds als het niet zo is!! :x
Ok, we zijn nog niet ZO lang bezig en ik weet dat het nog langer kan duren… Maar daarom juist, dat is best irritant…
Steekjes in de buik kan trouwens ook van iets anders dan ongesteldheid komen he :mrgreen:
Morgen echt een andere test kopen meid, of nu via internet bestellen en als je die binnen hebt testen

:- :-* :-*
Kan ook… Ik wacht het denk ik even af :-
Ik ga even bankhangen meiden…
Fijne avond nog!!
Dikke :-
Sem: :hug: balen van je negatieve test, maar het kan nog steeds :thumbup: :thumbdown:
Zou 2 dagen wachten want dat is het gehalte weer verdubbeld en wie weet heb je dan wel een positieve test.
Bianca-k: zou wel lekker zijn als je wat kan overnemen, helaas heb ik zelf niemand meer.
Mijn zus had al aangeboden dat ik de spulletjes van haar mocht hebben, maar ja dat was voor de ruzie en eigenlijk vind ik het ook wel heel erg leuk om alles nieuw te kopen.
Sem: soms heb je van die momenten dat je je even helemaal kan laten gaan dat lucht ook lekker op :hug:
Bieslookje: jij blijft maar moe, hopelijk wordt het snel minder want kan me voorstellen dat je er een beetje genoeg van hebt.
Cin: mooi dat je eerste werkdag is meegevallen en nog mooier dat je een goede echo hebt met een kloppend hartje :dance: . En die zus van je zou ik maar even negeren tot na december, wat een muts zeg :evil:
Wouw wat een mooie bos bloemen heb je gehad :inlove: .
Tweet: een huisarts kan toch niet zomaar zovaak op vakantie gaan zonder vervanger, ik zou ook naar een ander gegaan zijn
cadeautje voor me hubbie:
Kleur is dus fel oranje, doordat ik de foto verkleind heb is het een beetje vreemd geworden :think:
Die is echt super gaaf :inlove: :inlove: :inlove:
ben benieuwd wat hij ervan zegt, of heb je hem al gegeven???
@Patripiex wrote:
Die is echt super gaaf :inlove: :inlove: :inlove:
ben benieuwd wat hij ervan zegt, of heb je hem al gegeven???
Nee hijs werken nog, tot vanavond 22.00 uur of zo. Hij moet iemand anders inwerken en heb geen flauw idee hoelang dat duurt :oops:

Ben benieuwd hoe hij hem vind!
Hijs wel lief he?! Zo klein dat maatje :inlove:
Moet je zeker nog even wachten tot je hem kan geven.
Welke maat heb je gekocht en waar heb je hem besteld??
@Patripiex wrote:
Moet je zeker nog even wachten tot je hem kan geven.
Welke maat heb je gekocht en waar heb je hem besteld??
Bij Simply Colors besteld en maatje 50/56 :inlove:
Sem: Balen meid!!! :hug: Maar inderdaad; geen bloed geeft moed! Dus ik duim lustig verder!!!
en iedereen al naar bed of hangend achter tv of aan het klussen???
onze geklus is alweer bijna voorbij…hihi althans de 'groene’periode donderdag laatste kans denk ik…
en sem…nog niks??
Goeiesmorreges!!
Ik zie mooie bloemen, mooie echo en heleaas e negatieve test… maar wel van predictor
Moet nu verder met werken, maar hou jullie in de gaten vandaag!!
Goedemorgen.
Kon het niet laten en toch maar getest vandaag, helaas was hij zo negatief als maar kan
Nu heb ik ineens onwijs pijnlijke krampen rechts bovenin mijn buik.
Ik snap er echt niets meer van, mijn lichaam houdt me gigantisch voor de gek heb zoveel kwaaltjes dat je toch moet denken dat het deze keer raak moet zijn. Ga ze nu maar negeren en wachten op de ongi :evil:
Hoi dames,
nou, hier is de :evil: toch weer doorgekomen… :x
@ Cin: Wat een lief klein rompertje!! :inlove:
En? Hoe reageerde hubbie??
@ Lins: Hoop dat het raak is!!
@ Patripiex: Balen meid!! :hug:
STOM lichaam hebben wij vrouwen he!! :x
Ik baal echt enorm!!
$@&%$& !! :x WEER NIET zwanger, wel :evil: , pijn in me buik en pijn in me smoel!!
Gaat weer lekker… BAH!! :x
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Meiden…
:hug: :hug: :hug:
Dames! Wat ontzettend jammer.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Sem ik had nog wel zo’n goede hoop voor je :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ja had ik zelf ook!!
Maar helaas… Zeker onze tijd nog niet ofzo, of weet ik het :?
Heb wel meteen een GIGA dipdag!!!
Sem :hug: :hug: :hug: balen zeg dat je weer ongi bent
Op dit moment haat ik ook echt mijn lichaam, vroeg al aan mijn man of hij het volgende maand een keertje wilde overnemen maar daar had hij geen zin in…
Ik ga er nu ook echt vanuit dat ik vrijdag weer ongi wordt, waarom lukt het ons nou niet Sem???