Lins hoe voel je je? :inlove:
13 is vast geen ongeluksgetal hoor! Ik ben op de 13e uitgerekend :eh: :mrgreen: Maar ga de 14e bevallen volgens mijn man, op Valentijnsdag :inlove:
Irem spreek je inderdaad uit als Iehrem. Maar nu ik de naam een paar dagen zo in mijn hoofd heb twijfel ik ook weer. In het Turks is het echt een meisjesnaam, maar kan me voorstellen dat het voor Nederlanders als een jongensnaam klinkt. Streep er doorheen dus :mrgreen:
Over 2 weken gaan we weer naar Turkije, op familiebezoek. Eigenlijk niet zo’n zin in, maarja… Daar maar even goed om me heen luisteren voor mooie namen. Mijn man wil daar ook nog een keer een echo laten maken. Hij is er nog niet van overtuigd dat we weer een meid krijgen :mrgreen:
Ik hoef vandaag pas om 12 uur naar werk en kleine meid is al op het kdv, dus heerlijk een paar uurtje voor mezelf!! Al ben ik wel weer druk bezig met de was weg werken.
:-*
Patricia. Lekker toch een paar uurtjes voor jezelf!
Wel lekker om soms op familiebezoek te gaan toch?! Mooi in Turkije!
Hier weer moe en misselijk vandaag, :sick:
Levi is echt een ondeugd vandaag en zwaar oostindisch doof, pff haha :roll:
Vanmiddag om 12.50 uur intake gesprek en echo!
Ben erg benieuwd!!!
Ja, maar het is niet het Turkije zoals de meeste het kennen Ze wonen wel in een stad, maar totaal geen toerisme ofzo. Ik wordt daar ook altijd voor Russin aangezien… die komen daar werken als prostituee.
Succes vanmiddag!! :-*
@patricia26 wrote:
Ja, maar het is niet het Turkije zoals de meeste het kennenZe wonen wel in een stad, maar totaal geen toerisme ofzo. Ik wordt daar ook altijd voor Russin aangezien… die komen daar werken als prostituee.
Oh dacht mooi ergens in de natuur, zo’n boerderij of iets hihi.
Hmm lekker dan als je daar voor wordt aangezien :think: :doh:
@Cin. wrote:
@patricia26 wrote:Ja, maar het is niet het Turkije zoals de meeste het kennenZe wonen wel in een stad, maar totaal geen toerisme ofzo. Ik wordt daar ook altijd voor Russin aangezien… die komen daar werken als prostituee.
Oh dacht mooi ergens in de natuur, zo’n boerderij of iets hihi.
Hmm lekker dan als je daar voor wordt aangezien :think: :doh:
Tsja… al moet ik zeggen dat het nu met een kind erbij, en nu zeker met een dikke buik, wel weer meevalt. Maar men blijft het daar raar vinden dat ik als Nederlandse met een Turkse man ben. Ze zijn daar gewoon (nog) niets gewend

De omgeving is wel mooi hoor, veel natuur en groen. Maar allemaal hoog in de bergen en ik vind het dan best wel weer eng om daar met de auto over die smalle weggetjes omhoog te rijden. We gaan wel, want schoonpapa ligt ook hoog in de bergen begraven, dus we moeten er wel heen, maar ik ben er niet gerust op!
Goeiemorgen allemaal!
Wat leuk dat je ouders zo lmooi reageerden Lins! Super!
PAtricia, ik heb een tijdje in een islamitische school een kindje begeleid en hoorde daar ook veel mooie Turkse namen, dus dat gaan vast goedkomen
Hier sloeg vannacht de twijfel weer toe; pff word er een beetje gek van. Gisteren en eergisteren had ik ontzettend zere borsten en vannacht ineens een stuk minder, die ongi-achtige buikpijn is ook weg. Is het bij jullie ook zo wisselend of zou het kunnen betekenen dat mijn hormonen weer aan het afnemen zijn?? Ben wel nog erg moe en opgeblazen gevoel…
Zal blij zijn als ik een hartje gehoord heb, morgen samen met vriendlief bellen voor een afspraak. (wilde ik vandaag al doen, maar hij wilde er graag bij zijn)
Cin jij hebt vandaag de echo! Spannend !!!
Hoe komt het eigenlijk dat je dan al eerder het hartje gehoord hebt? Dacht dat dat gewoon bij de eerste echo gebeurde?
Groetjes
Mirag. Ik heb me eerste echo met de 6 weken gehad.
Dit ivm eerdere miskramen, anders krijg je niet zo vroeg een echo.
Dus straks me tweede echo alweer! Maar zeer spannend pfffffff.
De kwaaltjes? Tja de ene dag is het erg de andere dag niet.
Nu 2 dagen misselijk vrij geweest, vanochtend was het weer helemaal terug!
Dus soms is het er, en soms eventjes niet. Geniet van die momenten dat het er eventjes niet is
Mirag, dont worry. :hug: Wees inderdaad blij met de dagen dat je minder kwaaltjes hebt. Deze zw begonnen mijn borsten zelfs pas zeer te doen met 10 weken. Daardoor was ik ook wel wat ongerust, maar het is gewoon bij iedereen anders. Ga vooral niet zoeken op google, daar maak je jezelf alleen maar gek mee.
:-*
goedemorgen allemaal!!
mirag: ja ik was ook zeer blij hoe ze reageerde…mijn moeder en buurvrouw hadden samen al een keer bekokstoofd om ooit samen met de kleinkinderen naar de speeltuin te gaan hahahah
je twijfel kan ik heel goed begrijpen…had ik vanacht ook…moet nog wennen dat die krampen geen menstuatie zijn maar wat anders…ik controleer elke keer als ik naar wc ga…is nog zo onwennig…
ja er gebeurd echt wat in mijn buik pffff vanacht geen oog dicht gedaan…borsten voel ik nu niet meer alleen al mijn rimpels zijn verdwenen dus heel glad en zacht en tepel is gevoeliger
cin spannend!!! echo!! wel laten zien he! foto foto
patricia: je vind vast wel een gave naam! misschien hoor je daar nog wel wat… voor russin hihi…dan zullen ze zo raar op kijken hahaha wil je man graag een jongetje???
ik voel me ene kant zwanger andere kant niet zwanger hihi…maar al wel iets aan kwaaltjes hoor…maar voor me gevoel word ik nog steeds ongesteld…
Ik ging vanochtend op de weegschaal staan trouwens…
jeetjemina ik ben nu al 2 kilo aangekomen en dat terwijl ik de afgelopen week een stuk minder eet dan eerder!
ok zo hihi… 2 kilo al…ik heb me gister gewogen… zo nog een foto van nu en ik ben er klaar voor…
zal wel de baarmoeder zijn die al zwaarder word…mirag wat voor kwaaltjes heb jij al??dan kan ik me voorbereiden op volgende week hihi
Die kilo’s zijn normaal, enook weer bij iedereen anders. Ga daar niet te veel op focussen. Ik ben nu 6 kilo aangekomen. Je kan het toch niet tegenhouden.
Lins, ja mijn man wil graag een zoon, maar ik ook hoor :oops: Maar dat wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat we niet dolgelukkig zijn met onze dochter(s)!
Ik denk, dat iedereen wel een lichte voorkeur heeft voor een bepaald geslacht. Maar dat zegt niets over de liefde die je voor je kind voelt.
Lins, Mirag, willen jullie straks het geslacht weten?
ik geloof niet dat ik het wil weten…of ik moet het overduidelijk zien hahaha maar als wij het niet weten kan ik me ook moeilijk verlullen hihi…daar is het voornamelijk om…
we weten al wel de namen:
emily-may ( toevalliger wijs hihi may/mei)
Thomas-aaron
dat is de stand van zaken na gisteravond…maar heb nog 8 maanden dus kan nog van alles wijzigen…
geloof dat elke man wel het liefste een zoon heeft…is toch degene die de naam mee voort neemt…
@lins wrote:
geloof dat elke man wel het liefste een zoon heeft…is toch degene die de naam mee voort neemt…
Dat denk ik ook. Alleen durven ze het niet allemaal hardop te zeggen.
En jullie zijn al vlot zeg met de namen :mrgreen:
Heeeee!
Ik zie dat er 2 nieuwe zwangeren zijn!!
Van harte gefeliciteerd Mirag en Lins!!!
Sorry dat ik zo weinig van me laat horen…tijdgebrek en extreem moe, maar alles voor het goede doel! Vandaag weer een echo…spannend!
Heeeey Tulpjes, zat toevallig aan je te denken vanmorgen. Hoe is het? Veel plezier met de echo! KOm je nog wel een foto showen???
@patricia26 wrote:
En jullie zijn al vlot zeg met de namen :mrgreen:
Wij hebben de namen ook al bedacht en ik ben nog niet eens zwanger :oops: :oops:
haha wij hadden ook al namen voordat we zwanger waren! :mrgreen:
Nou nog 1,5 uur, dan zien wij of alles goed is met ozze Purk!
Ik hoop het
Net Levi maar naar me vader gebracht. Hij was zo vermoeiend, en ik voelde me zoo beroerd. Net op het moment dat ik zeg: levi ga je mee naar opa (en hij als een speer naar de deur rent). Ren ik er achteraan, alleen dan weer naar me minnaar Mr. Toilet :sick:
Tja toen was zoonlief een beetje boos dat hij eventjes moest wachten, totdat zijn moeder klaar was met spugen haha.
Ik denk trouwens dat we nu zwanger zijn van een meisje. waarom ik dat denk weet ik niet!
Maar tis allebei welkom, want een jongen en een meisje lijkt me super, maar 2 broertjes ook helemaal!!!
Niet op de zaken vooruit lopen, eerst de echo hahaha :oops:
spannend cin, lijkt me zoooo gaaaf zo´n echo. Ik duim voor je mee dat alles goed is