Spannend hoor Cin!! Nog een uurtje
Patricia, ik ben er nog niet uit of ik zou willen weten wat het geslacht is. Heb altijd geroepen dat ik me zou laten verrassen, maar nu het zover isā¦
Wat namen betreft; ik heb er al jaaaaaaaaaaren een paar in mijn hoofd; maar vriendlief heeft er ook iets in te zeggen he We hebben het er nu nog niet echt over gehad.
Houden jullie eigenlijk een zwangerschapsdagboek bij? Ik zag er net een mooie liggen in de boekhandel, maar durfde m nog niet aan te schaffen :roll:
Cin hoe was de echo?
Dames,
Mag ik jullie voorstellen aan ozze Purk:
Beetje slechte kwaliteit zo met dat inscannen en verkleinen zie ik :?
Maar ja, Purk bewoog goed, was een zeer mooie hartslag te horen en ben inderdaad 10 april uitgerekend!!! :inlove:
Totally in loveā¦
:inlove: :inlove: :inlove: Cin!!! Super!!
ahhh cin ik ben jaloersā¦wat een schatje!!!
ja met namen zijn we vlot hihiā¦maar wij wisten presies wat we wilde met alles trouwens al hoorā¦kinderwagen en kinderkamer zijn we ook al uit.
wij zijn van denken en dan doen hihiā¦
ik hou een schrift bij met alles wat we willen en een dagboek waar ik al een tijdje niet meer in geschreven heb maar dat ga ik vanavond weer doenā¦is niet een zwangerschaps boek maar meer een dikke kaft om schriftje heenā¦
sanne geeft niet alleen maar handig!! hahah
en jij komt ook snel!
tulpjes ik begrijp je moeheidā¦heb het nu ook!!en hoe is jou echo?
:dance: :dance: GEFELICITEERD MIRAG EN LINS :dance: :dance:
Voel me niet zo lekker de laatste week, ben bang dat ik een beetje depressief ben en dat is niet goed. Ben namelijk net 1 jaar medicijn vrij na 5 jaar een zware depressie te hebben gehad.
Kom snel weer kletsen als ik me weer wat beter voel heb nu al mijn energie nodig om te kunnen werken
en te kunnen klussen :mrgreen:
Hallo,
Even snel, ik heb niet bij gelezen, ga dat nu ook niet doen, maar wil even Lins en Mirag (of had ik je al gehad?) feliciteren!!!
JOEHOE GEFELICITEERD!!!
- (ben weer weg, ben erg moe, duik mijn bed in, morgen nog een dagje werken en dan weekend, valt beetje tegen met mijn rug en moeheid om 3 dagen achter elkaar te werken)*
patripiex: snap wel wat je bedoeldā¦ik heb er bijna 2 jaar aangezeten en ben er inmiddels 3,5jaar afā¦maar ook ik heb nog steeds terug slagen hoor! word nu wel steeds minder met meer goede periode ertussenā¦
dus ā¦bij jou komt het helemaal goed! :hug:
knuffies voor iedereen!!!
maandag gaan we hier weer het normale ritme in (eindelijk)!
nog even geduld dus, en dan ben ik weer actiever!!! :inlove:
@Patripiex: Sterkte!!
@Cin: gefeliciteerd met je goede echo!!
Wij hebben gisteren ook een echo gehadā¦en alles gaat super met het kleintje! Was lekker aan het bewegen en ligt goed op groei!
Ben morgen 13 weken zwanger en dus uit de kritische periode: gaan nu dubbelop genieten en het vandaag iedereen vertellen!!
@lins: in principe zou de moeheid bij mij nu zo ongeveer over moeten zijn , maar goed mijn HB is flink aan het kelderen (wordt hier iedere controle gemeten) dus ws na het volgende consult aan de ijzertablettenā¦nu ja we zien wel!
Heb jij verder veel last van kwaaltjes?
:mrgreen: Ff een lappie tekst:
Wat een dagje gisterā¦
Wou ik naar me werk gaan, rij de straat uit, kom bij de 1e rotonde aan, sta 1 sec. stil, valt me auto uit⦠(stilzwijgend, dus had het niet eens door)
Kon ik m eerst niet aan krijgen⦠Uiteindelijk na 3x gestart te hebben deed ie het weerā¦
Reed ik 'm naar het tankstation 100 meter verder, valt ie weer uit⦠:?
Moest ik dus gesleept worden naar de Peugeot, blijkt het een storing te zijn in de boordcomp. van me autoā¦
Maar voordat ze daar achter kwamen waren we alweer 2uur verder⦠zucht
Dus was voor mij gister een paar uurtjes picknicken bij de Peugeot⦠:lol:
Anyway, daarna naar huis gegaan, toen werd ik me toch een partij ziek zwak en misselijk :sick:
Heb de rest van de dag op de bank gelegen tot 's avonds aan toeā¦
Vanmorgen ook nog niet helemaal top fit, maja nog 1 daggie werken dan lekker weekend!!
@ Bianca-k: ALLEREERST!! Een hele fijne dag vandaag!! :inlove:
Geniet er van!!
En onze tijd komt zeker nog wel!!
@ Lins: Wat fijn dat je ouders zo lief reageerde :inlove:
En de 13e is in DIT geval echt geen ongeluksgetal!!
Mooie namen hoor!! :mrgreen:
Vriendlief zou ook graag een jongen willen, maar je heb het niet voor het zeggen he
En inderdaad jongen of een meisje we zouden evenveel van ze houden!!
@ Patricia: Dus Irem word 'm niet?? Hihiā¦
Ah lekker toch, even weg van ons koude kikkerlandje⦠:mrgreen:
Alleen beetje krom ja als je voor een Rus word aangezienā¦
Zal nu wel meevallen met die toeter van je toch
@ Sanne062: Hahahaa!! Schaam je niet!! Wij hebben ook al namen op het lijstje staan hoor :oops:
@ Cin: Gefeliciteerd!!
Wauwwww!!! :inlove:
Wat een mooie echoās!! I love love love IT!! Wat prachtig!!
En wat fijn dat alles goed is!! :mrgreen:
@ Patripiex: Sterkte meid, doe maar rustig aan, we zien je vanzelf wel weer verschijnen!! Enne⦠Klus-se he!! :mrgreen:
@ Bieslookje: Voor jou hetzelfde!! (Behalve dat klussen dan!!) :lol:
En: Geniet lekker op je roze wolkie!! :inlove:
@ Tweet: YEAH!! Kan niet w8e!! :dance: :mrgreen:
@ Tulpjes: Top dat bij jullie ook alles goed is!! :inlove:
Altijd fijn om te horenā¦
Veel plezier met het vertellen⦠.
Ow als ik die echoās zie en die verhalen hoor, begint het steeds meer te kriebelen⦠:roll:
Vriendlief en ik hebben de afgelopen dagen goed me eisprong in de gaten gehouden en op tijd geklust, dussssssssssss
Maar niet te veel want anders ben ik over 2 weken weer niet te genieten!! :lol:
Cin en Tulpjes, gefeliciteerd met jullie goede echoās!! :dance:
Sem, kl+te is dat zeg van je auto. Kun je goed de balen van hebben.
Patripiex :hug:
BIanca, heeeeeeeeeeeeeele fijne dag vandaag!!! :inlove:
Ik heb zojuist weer het hartje van onze beeb gehoord met de angelsound :inlove:
:-*
Even vraagjeā¦
Wij wilden angelsound bestellen via een site, ga even geen namen noemen, maar die beheerster bevalt ons absoluut niet.
Hadden bestelling geplaatst en pas 8 tot 10 weken later kregen we antwoord, en toen had ze het nog over een ander type dan wij op het bestelformulier ingevuld hadden ookā¦
Dus hebben wij terug gemaild dat we het vervelend vonden dat we zo laat pas antwoord kregen, en dat het zeker niet klopt qua type dat zij noemdeā¦
Dat is nu ruim drie weken geleden alweer!!! :?
Hebben jullie voor ons adressen waar jullie je angelsound/doptone gekocht hebben?
Sorry voor de ego hoor! :oops:
Ik verwaarloos jullie echt schandelijk⦠:oops:
@patricia26 wrote:
Ik heb zojuist weer het hartje van onze beeb gehoord met de angelsound :inlove:
Wauw wat cool zeg dat je dat gehoord heb!!
Lijkt me zo mooi!! :inlove:
@ Tweet: Sorry ik zou het niet weten⦠:roll:
Maar wel vervelend dat het zo gaat zeg :?
Tweet. Ik heb hem toen gewoon via wehkamp besteld! Was de volgende dag in huis (daarom ook)!!!
Sem. Klote van je auto zeg! Is het een duur grapje?
Inderdaad, Wehkamp wilde ik ook net zeggen. Ik heb hem van marktplaats toevallig, maar daar moet je net en knappe vinden voor een leuke prijs. En nieuw zijn ze ook niet al te duur, toch?
Niet dat ik weet Cinā¦
Heb nog ruim een jaar garantie :dance:
Ze vertellen de kosten dan ook niet altijdā¦
Toen me auto klaar was kreeg ik de sleutel en uitleg wat ze hadden gedaan en toen kon ik zo wegrijdenā¦
Lang leven de garantie hihi⦠:mrgreen:
Owwww hoor net dat vriendlief vannacht ook moet werken
Hij is nu aan het werk, is om 7uur begonnen, werkt tot 2, dan gaat ie naar huis om te relaxen/slapen, dan begint ie vanavond om 10uur weer tot 6, 7 uur in de ochtendā¦
Dus ik ben helemaaaaaaaal alleeeeeeeeen vannacht :shifty:
Voor het eerst in ons huis hahaā¦
@Sem wrote:
Owwww hoor net dat vriendlief vannacht ook moet werken
Hij is nu aan het werk, is om 7uur begonnen, werkt tot 2, dan gaat ie naar huis om te relaxen/slapen, dan begint ie vanavond om 10uur weer tot 6, 7 uur in de ochtendā¦
Dus ik ben helemaaaaaaaal alleeeeeeeeen vannacht :shifty:
Voor het eerst in ons huis hahaā¦
Neem het ervan, kun je lekker rusten nu de groene dagen weer voorbij zijn :mrgreen:
Hmm lekker lang zeg, wat je vriendlief werkt dan :shock:
Kun je toch een pyamafeestje geven? Nodig je Lisette uit :mrgreen:
Angelsounds is 50 euro. Je hebt ook officiele sites waar je ze kunt kopen, maar daar heb je geen 24 uurs levering hihi.
Ja is ook alleen omdat een collega er helemaal door heen zit, hij neemt vannacht van hem overā¦
Maja zijn dus weer 6 dagen deze weekā¦
Maja volgende week is ie ook weer is lekker een heel weekend vrij en met een beetje geluk krijgt ie nog een extra dag vrij volgende weekā¦
Hij gaat om 9uur weg vanaaf, dus dan zie ik wel wat ik ga doenā¦
Kan inderdaad even rusten Patricia, na die groene dagen hihiā¦