Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Hallo allemaal!

Hé Lins hoe is het op je roze wolk :wink:

Jij bent vlot met de verloskundige te bellen; dan mag ik dat morgen vast ook al doen :wink:

Cin; dan kunnen we elkaar de hand geven qua kleding maat.

Hardstikke goed hoor dat je gaat genieten van deze zwangerschap, ondanks wat de rest meent te moeten denken/zeggen. Wij zitten in een soortgelijke situatie; maar gelukkig reageerden mijn schoonouders wel blij. Hadden ze dat niet gedaan, dan hadden ze dat ook zelf moeten weten. Dit is zowiezo ons geluk!!! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan; ik weet heel goed dat dat niet prettig voelt. Gewoon als ze je nog eens op je lever liggen hier je gal spuwen!! Zijn we voor he :slight_smile:

Sem; klus ze meid!!!

@Mirag wrote:

Cin; dan kunnen we elkaar de hand geven qua kleding maat.

Hardstikke goed hoor dat je gaat genieten van deze zwangerschap, ondanks wat de rest meent te moeten denken/zeggen. Wij zitten in een soortgelijke situatie; maar gelukkig reageerden mijn schoonouders wel blij. Hadden ze dat niet gedaan, dan hadden ze dat ook zelf moeten weten. Dit is zowiezo ons geluk!!! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan; ik weet heel goed dat dat niet prettig voelt. Gewoon als ze je nog eens op je lever liggen hier je gal spuwen!! Zijn we voor he :slight_smile:

:-* :-* :-*

ja hihi je moet toch wat als je in je uppie zit…

maar ach heb ik het maar vast gedaan …

mannetje is bijna thuis hihi met mac…mmmmm

heb me vanmorgen gewogen ik weeg nu 83.7 en heb kleding maat 46

na het eten langs mijn paps en mams…ben benieuwd…morgen vertellen we het mijn man zijn vader… dan nog alleen mijn zusje en zwager en verders nog niemand… ja misschien werk maar weet niet wanneer je dat normaal doet…

Maat 46 valt toch nog mee!

Voor mij dan zo wie zo :mrgreen: :wink:

mirag zie nu trouwens dat jij ook ronde 6 raak hebt hihi… en maar 1 week verschil geloof ik…grappig

@lins wrote:

na het eten langs mijn paps en mams…ben benieuwd…morgen vertellen we het mijn man zijn vader… dan nog alleen mijn zusje en zwager en verders nog niemand… ja misschien werk maar weet niet wanneer je dat normaal doet…

Werk doe ik vrijdag als morgen alles goed is.

Weten de clienten ook waarom ik soms zo zucht en al, en soms bot om de hoek kan komen :oops: :mrgreen:

En doen ze nog meer voor mij, dan ze nu al doen denk ik hahaha

ja en weten ze op mijn werk waarom ik fouten maak en afwezig lijk hihi

dat zuchten komt me ook bekend voor hihi

Ja Lins, we lopen aardig gelijk op :slight_smile:

Laat je even weten hoe je ouders reageren? (ben echt niet nieuwsgierig! :liar: )

Ik heb ergens half oktober een evaluatiegesprek met mijn leidinggevende op het werk; dan ben ik bijna aan 12 weken dus denk dat ik het dan even in de groep gooi haha.

Rond die zelfde tijd is een oom van mijn vriend jarig, dat is dan ook een mooie gelegenheid om het aan de rest van de familie bekend te maken. (kijk er nu al naar uit!)

Had vanavond voor t eerst vandaag best honger; lekker gegeten maar nu is het net alsof ik een voetbal heb ingeslikt. HHHHmmmm.

Patricia; Irem vind ik ook wel een mooie naam. Ligt de klemtoon op de i of op ‘rem’? en wat betekent het?

@lins wrote:

ja en weten ze op mijn werk waarom ik fouten maak en afwezig lijk hihi

dat zuchten komt me ook bekend voor hihi

Ja “mijn” client (waar ik persoonlijk begeleidster van ben) zei al tegen mij: Cindy ben jij ziek, je zucht de laatste tijd zo, en kijkt zo moe.

Je moet wel goed voor jezelf zorgen, he.

Hij maakte zich zorgen om me, (en dan maar zelf zeggen dat hij anti sociaal is, en het hem allemaal niks uitmaakt hoe het met andere mensen gaat :roll: )., :wink:

Ik zei al: och gewoon een beetje druk en zo… :mrgreen:

Mirag. Altijd leuk he, HET nieuws vertellen!!!

Probleem bij mij is: ik wordt er nu echt emotioneel van, als ik zeg dat ik zwanger ben :oops:

Hormonen :roll:

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE!!! LINS GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Super zeg!!

VOLGENDE!!

Denk dat ze het nu aan het vieren is met manlief :inlove: :mrgreen:

Denk het ook! :mrgreen:

Lijstje aangepast!!

LINS GEFELICITEERD MEID :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JOEHOE :dance: :dance: WHO’S NEXT???

LINS GEFELICITEERD!!!

@ Cin geniet jij maar lekker. Laat iedereen maar lullen.

@ Sem onze tijd komt nog wel. Mijn eisprong is als het goed is morgen. Dus we gaan vanavond nog ff klussen en dan vrijdag tijdens de huwelijksnacht. hihihi

Lins gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Al 13 kindjes op komst, wauw zeg!!! :inlove:

*en snel weer weg, veeeeeeeeeeeeeeeeel te druk! :wink: *

Heb ik net een heel verhaal getikt…is tekst weg!!

nou opnieuw dan maar:

net terug bij mijn ouders vandaa… had een oppas boekje gekocht eerst had ze het niet door maar ineens was het meisje toch ben je zwanger…en ja hoor de tranen… mijn vader stil en vervolgens ik wist het …toen jullie zo onverwachts langskwamen…

ze zijn helemaal happy!

gelijk kinderkamer laten zien die we willen en de kinderwagen die we gezien hadden…(via postbankpunten) dus gevraagd of mijn opa die punten heeft zodat we via hem kunnen bestellen…nou no problemos…en dat restant…heb vermoeden dat we die dan niet hoeven te betalen…hihi

verders bedankt voor alle felecitaties!!

ik zelf ben nog vrij nuchter nog niet gehuild… mijn man is ook vrij nuchter gek eigenlijk je leeft er zo naar uit en jankt bij negatieve test…en nu…nou ja komt nog wel!

maar…wie is nu als eerste op de lijst???

mmmm de 13e hopelijk geen ongeluks getal…

Lins! Gefeliciteerd!

:dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance:

:clap: :clap: :clap: