Bij babywalz hebben ze grote maten BH’s. Erg fijn, maar let op hoor, ze zijn wel duur haha.
Och ja als je maar een echo krijgt dan is het goed he!
Misschien ben je dadelijk wel een weekje langer zwanger of een weekje minder lang zwanger. Maakt allemaal niet uit!
Heeft hij nog niet gereageerd???
nee hij heeft nog niet gereageerd…hij moet denk tussen nu en een kwartiertje gestopt zijn met werken…
echo heb ik op 8 oktober…
@ Cin: Denk ook wel dat je schoonouders wel blij zijn hoor, maar dat ze nu gewoon even wat anders aan hun hoofd hebben…
Ookal is dat niet leuk voor jullie, omdat jullie super blij zijn!!
En hoe kan je dat nou niet GEWELDIG vinden als ouders…
En jij moet gewoon gaan genieten!!
Helemaal na morgen inderdaad!! :inlove:
Wel foto maken van je echo he en laten zieieieieieien :mrgreen:
@ Lins: Ow… Das balen van je werk zeg… Bah!!
Ik baal er ook van als ik een fout heb gemaakt… Maar goed fouten zijn menselijk…
Gek he, had je zondag nog een nega test…
Maar nu is het FEEST!! :dance:
Hahahaa, zou je denken dat hubbie m niet snapt :lol:
Ben benieuwd wat ie terug stuurt
Spannend hoor 8 oktober, zal voor je duimen dat alles goed is!!
ZO EN VANDAAG IS ME GROENSTE DAG DUS VANDAAG IS HET RAAK!! :mrgreen:
( hebben alleen gister al geklust, dat zou me “vruchtbaarste” dag zijn volgens een calculator, dus hoop dat het voor vandaag niks uit maakt, maar we gaan wel even klussen vanaaf hihi… )
Iemand nog wat hormoontjes :**: over om te delen met mij en de andere niet-zwangere dames :oops: :lol: :mrgreen: :roll:
sem tuurlijk wil ik jou wat hormoontjes geven vangen:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
en bij jou is ie zeker raak!!!
hub heeft nog niet gereageerd dus die heeft vast geen sms gelezen hihi…hopelijk zometeen wel…
Lins, van harte gefeliciteerd meid!
Thnx Lins!! Zal ze goed gebruiken hihi…
Owwww ben zo benieuwd wat je hubbie zegt :mrgreen:
dank je wel eros!kan het nog steeds niet geloven hihi
mijn hub belde net…maar…hij is moe en vat hem nog niet zo allemaal…komt wel als ie thuiskomt…het was o dus er waren 2 streepjes dus ik weer ja papa… ok dus je bent zwanger ik jaaaaaa… was wel sneu voor m…hij heeft nu cursus en hij had geen zin en was moe en had liever gelijk hierheen gekomen…
hopelijk neemt ie iets leuks mee naar huis hi
Jaaaaaaaaaaaaa Lins wat een geweldig nieuws!! :dance:
Gefeliciteerd meid. :-* En net als Mirag in de mooie maand mei uitgerekend. Heeerlijk!
Je vriend weet het inmiddels, anders had ik hem wel ff opgezocht, ik woon in Leiderdorp Mag ik vragen waar hij werkt?
Sem, hier, vangen! :: :: :: :: :: :: :: ::
Moet nu wel even heel erg om mezelf lachen. Ik vroeg jullie wat jullie van de nam Imre vinden. Nou, ik vind hem ook erg mooi, maar ik heb het verkeerd getypt! :oops: :mrgreen: Imre is (helaas) niet Turks, ik bedoel Irem.
Dus ff in de herhaling, wat vinden jullie van de naam Irem?
:-*
mijn man is banket bakker bij engelbert-klink, zijn werk grenst aan een water…vraag me niet welk water want dat ben ik ff kwijt…(zoals zoveel dat word wat)
irem is ook een leuke naam… voor een jongen toch??of ben ik nu heeeel stom bezig…
dank je patricia… het is ook goed nieuws hihi…
die gestrooide hormonen van eerder hebben wel geholpen!
Thnx Patricia!! Heb ze gevangen en veilig weggestopt hihi :mrgreen:
Hopen dat ze bij mij net zo goed werken als bij Lins
Irem vind ik ook een mooie naam ( zou m uitspreken als Ir(h)em )
@ Lins: Vat hubbie m nou nog steeds niet of hoe zit dat!! :wall: :lol:
Hihihi… Nee hij is moe he… Jammer dat ie nou net nu moe moet zijn :doh:
HIJ MOET SUPER BLIJ ZIJN!! :dance:
Issie vast ook wel :mrgreen:
ja sem…hij wilde denk ik eigenlijk wel gelijk naar huis…hij vat m wel maar hij kan nog niet blij zijn denk ik…dat komt straks wel…
heb net echt een boterham en melk naar binnen moeten duwen… pfff geen honger…
:hug: DAT ga je nu krijgen he :mrgreen:
Kwaaltjes… :dance:
Hoe laat verwacht je hubbie thuis??
Dus dat word samen blij zijn strakkies :mrgreen: :dance:
ja nu ik zwanger ben vallen bepaalde kwaaltjes wel op zijn plaats…: vergeetachitg, slecht kunnen concentreren, vage buikpijn, af en toe pijnlijke (.) (.) duizelig bij opstaan zitten etc, geen trek, vieze geurtjes hihi sterk neus dus… en dat dus al 2 dagen… en beetje weeig nog…maar kan ook door dat ik het nu besef zijn…
hij is om 6 uur thuis…gevraagd of hij mac donalds meeneemt hihi…voor de laatste maal vette hap en om t te vieren natuurlijk
@lins wrote:
hij is om 6 uur thuis…gevraagd of hij mac donalds meeneemt hihi…voor de laatste maal vette hap en om t te vieren natuurlijk
Hebben wij net ook gegeten :lol:
En warempel, ik heb een halve friet op en een halve Big Tasty!!! :dance:
Patricia. Irem vind ik persoonlijk inderdaad iets meer een jongensnaam :oops:
Wat betekend het eigenlijk?
pff ben net een wandelende zombie vandaag

hahaha die wandelende dat herken ik wel hoor!!..zo ben ik ook vandaag…ff liggen dan weer op ff liggen dan weer op etc… mijn gedachte moet nog ff wennen aan het feit dat ik me niet zo lekker kan voelen maar is voor een goed doel…moet maar zo denken dit voel ikeigenlijk elke maan…
mmm lekker big tasty heb ik nog nooit gegeten…maar heb er zin in hihi
mmmm mac donalds komt er strakjes aan hihi…hij belde nu op dat hij nog f langs zijn pa gaat…nou voorruit dan maar weer als tie maar mac meeneemt hahaha
Big tasty vind ik de saus zo lekker van! De burger kan me eigenlijk gestolen worden, maar die saus, jammie!!! :mrgreen: